Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam, mam w planach zakup skanera diagnostycznego, który obsługiwałby chociażby silnik.Przeglądałem rozmaite fora, lecz nie znalazłem jednoznacznej podpowiedzi na jaki się zdecydować.Może ktoś z Was ma jakiś skaner i może coś polecić.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających forum.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 23, 2011 11:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Cze 23, 2011 11:53
Przerabiałem już interfejsy, różne programy BMW Carsoft i kilka innych, ale moje pytanie brzmi:
Który ze skanerów widocznych wyżej na zdjęciach, dostępnych na allegro jest najbardziej użyteczny przy R75 ?
Do CDT - w pełni ani jeden. Tylko od 2004 diesle są zgodne z OBD2. Niektóre skanery biorą silnik, ale w całości oprócz Testbooka nic nie wyjdzie. Będzie tylko droga i mało użyteczna zabawka.
Wnioskuję że jak masz CDT to nie jest auto z roczniku 2004 - byłoby raczej CDTi.
Jeśli chcesz coś niedrogiego do diagnostyki samego silnika to mogę polecić interfejs ELM 327 ale wersja BOX.
To wszystko co jest bezpośrednio z kabelkiem USB to są tanie imitacje i nie warto tego kupować.
Ja polecam coś takiego.
http://allegro.pl/profesj...1681852754.html
Robiłem tym następujące auta:
Freelander TD4 2002r.
Golf IV 1,9 TDI
Audi A3 1,9 TDI
Opel Astra 2007r.
MG ZT 2004r.
Niekiedy można spotkać w opisie wersję 1,4a
To jest czysta ściema i chińska modyfikacja układu.
Nie kupujcie tego.
O samym ELM 327 jest cała masa postów na forum.
Apeluję o używanie forumowej szukajki bo generujemy niepotrzebne posty.
Osobiście polecam Scan XL ELM
Dbajmy o porządek na forum i nie generujmy masowo niepotrzebnych postów.
Proponuję założenie nowego tematu w FAQ technicznym.
Proszę na moje PM zgłaszać jakiego interfejsu używaliście i jakie auto połączyliście oraz co diagnozowaliście.
Zrobię z tego porządny poradnik.
Najwyższy czas pozbyć się całej masy niepotrzebnych postów i zrobić z tym porządek.
dodam tylko tyle ze dziś próbowałem podłączyć się pod rovera 75 ELM 327 i jedynie program PCMSCAN działał poprawnie reszta np scantool i reszta nie działała...
ABS, klimatyzację, konsolę wskaźników, poduszki powietrzne, silnik 2,0 D bardzo dobrze robi CDIF 5.0 tylko to nie jest rozwiązanie za 2000 PLN. Mam. korzystam i jestem zadowolony. Nie robi wprawdzie tyle co T4 ale do bezpośredniego serwisu wystarcza.
Polski przyrząd diagnostyczny, do wielu marek. W jednych robi mniej w innych więcej, jak w uniwersalach. cena w zależności od wersji od 3500 do 7000 około.
chciałbym się podpiąć do tego tematu, bo pożyczyłem od kumpla elm327 kupiony na allegro, ale w żadnym wypadku nie mogę się podłączyć do mojego R75(1.8 2000r), ciągle wyświetla mi w komunikatach, że nie obsługiwany interfejs OBDII.
czy ten rocznik miał jakiś inny interfejs?, chociaż wtyczka pasuje.
Wtyczka jest taka sama jak dla OBD2, ale protokół wymiany danymi w twoim R75 nie jest zgodny z standardem OBD2 i tylko Testbook w pełni może z tym poradzić. Benzyniaki tylko od 2002(i to chyba nie 1.8) roku zostali w pełni zgodni z OBD2, a diesle dopiero od 2004 roku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum