Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Nie chce odpalić - CDT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Sob Cze 25, 2011 19:11
[R75] Nie chce odpalić - CDT
Autor Wiadomość
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Wto Cze 28, 2011 16:23   

jeśli jest uszkodzony czujnik na listwie CR auto odpala i przechodzi w tryb awaryjny czyli robi sie MEGA MUŁ :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 28, 2011 16:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 16:48   

czujnik na filtrze paliwa raczej sprawny, pod odpięciu wtyczki zapaliła się żółta kontrolka silnika.

pozostaje szukać dalej...
_________________
75 Red Edition
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 17:02   

longer86 napisał/a:


a co z tym, że odpala po psiknięciu plaka w filtr powietrza i chodzi do puki się psika, bez plaka ani rusz tak jakby nie dostawał ropy, chyba, że te czujniki mają wpływ na to czy komp podaje sygnał na wtryski?




Niestety, ale myślałbym w stronę immo, bo wygląda że po prostu masz odcięte paliwo. Lub z pompami coś jest nie tak i paliwo nie dochodzi.
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 20:26   

jutro zamawiam używany czujnik ciśnienia na listwie CR zobaczymy co ma błąd do tego...

a z immo co?? kodowanie EWS?
_________________
75 Red Edition
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 21:17   

No kodowanie to chyba nie.. Może ci po prostu antena transpondera wokół stacyjki przestała kontaktować? Kto wie co może być - fakt chyba że z jakichś niejasnych powodów raptem nie dochodzi paliwo. Tak przynajmniej wygląda..
Poszukałbyś T4, to byłoby o wiele prościej zdiagnozować problem niż znaleźć czarnego kota nocą w pokoju.. :D
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 23:25   

tak tylko z tego co się orientuje to najbliższy T4 w Nowym mieście u PHJOWI? a to 52km jest kawałek, żeby targać auto na lince. Bo nie da się go odpalić... :cry:
_________________
75 Red Edition
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 07:57   

w Poznaniu też jest T4 chyba Zukowaty ma namiary

[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 08:57 ]
i nawet chyba dojeżdża do klienta
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 11:14   

sknerko napisał/a:
Poznaniu też jest T4 chyba Zukowaty ma namiary

[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 08:57 ]
i nawet chyba dojeżdża do klienta


Dzięki za info... skontaktuję się, jeśli nic nie da podmiana czujnika ciśnienia na listwie CR

[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 12:14 ]
Czy chodzi o to: http://www.roverki.pl/czc...ils&sobi2Id=145 ?
_________________
75 Red Edition
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 11:22   

tak właśnie. Chłopak ma na imię Michał, o ile dobrze pamiętam.
nie dziękuj, do tego jest przycisk pomógł
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 17:42   

tak jeszcze jedna istotna sprawa, zawór(regulator ciśnienia przy pompie CR) po wyciągnięciu był czysty, tylko że na większości zdjęć znalezionych w necie czy choćby zdjęcie nowego elementu na stronie inter cars wystaje iglica, dalej niż ta zielona uszczelka. paliwo dochodzi do pompy CR, ale wszystko wraca powrotem, w listwie CR pod kolektorem nie ma paliwa...
_________________
75 Red Edition
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 08:05   

longer86, to nie ma nic do rzeczy... Ta "iglica" to jest filtr. U Ciebie wygląda, że wtryskiwacze są zamknięte i dlatego paliwo wraca powrotem.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 16:46   

Rowan napisał/a:
longer86, to nie ma nic do rzeczy... Ta "iglica" to jest filtr. U Ciebie wygląda, że wtryskiwacze są zamknięte i dlatego paliwo wraca powrotem.


Tylko dlaczego na wszystkich zdjęciach wystaje, i nazywa się to regulatorem ciśnienia?

a po drugie dlaczego po wykręceniu czujnika z listwy CR nie leci tam paliwo?? zdaje się że nawet jeśli wtryski są zamknięte to paliwo w listwie powinno być
_________________
75 Red Edition
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 10:52   

longer86, a ile masz paliwa w baku?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 19:52   

jest ponad 1/4 jeśli o to chodzi. jak wymieniałem pompę w baku to tak na oko było z pół baku po jednej i drugiej stronie.

Doczytałem tematy i faktycznie może przy tym zaworku nic nie musi wystawać bo były różne wersje na forum i auto działało prawidłowo.

Zastanawia mnie brak paliwa w listwie CR. Przy pracujących pompach przy baku i akumulatorze powinno być tam paliwo, a wylatuje tylko kilka kropel przy odkręceniu czujnika ciśnienia.

Z pompy CR wszystko wraca przelewem. Zgasiłem auto i już nie odpalił, może regulator ciśnienia zaciął się w pozycji otwartej i puszcza wszystko w przelew, a nie na listwę?

[ Dodano: Pią Lip 01, 2011 20:52 ]
Aktualizacja z ostatniej chwili
(małe podsumowanie postępów):

porozkręcałem znów pompki bo nie dotarło paliwo do filtra, pompka obok aku była zapchana jakimś syfem, przedmuchałem pompkę kompresorem a pompa w baku przepchnęła syf z przewodów paliwowych aż leciała czysta ropa.

Wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie(używany, z allegro),

odkręciłem jedną z rurek na listwie CR, po włączeniu zapłonu pojawiło się tam paliwo czyli pompka w baku i obok akumulatora dały radę.

cały happy poskładałem co trzeba do kupy, (doładowałem akumulator od rana na małym prądzie) i ku mojemu zaskoczeniu silnik zakręcił raz i w końcu zagadał... :mrgreen:

pochodził 30 minut na wolnych obrotach, zgasiłem, odpaliłem ponownie... znów trochę pochodził, przegazowałem kilka razy do 4 tysięcy, pochodził chwilę zgasiłem i ... klops znów nie chce odpalić, paliwo w listwie CR jest i tryska delikatnie po przekręceniu zapłonu, pompki pracują, nie odpala... czekam aż ostygnie... może czujnik wałka nawala sam już nie wiem :( krótka była moja radość
_________________
75 Red Edition
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:52   

longer86, jeśli był syf, to poszedł teraz w zawór :mrgreen: To raczej pewne :mrgreen: A w najgorszym wypadku wtryskiwacze :/
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 20:32   

zobaczymy jeśli dzisiaj nie odpali i nie będzie to ten nagrzewający się czujnik wałka to znów go rozbiorę i przeklinając wyczyszczę, tylko że syf wyciągałem z pompki przed akumulatorem, pompka się zapchała i tego nie puściła nawet na filtr...

pompki nabijają ciśnienie na zapłonie, odkręcałem rurki na listwie CR i tryskało.

odpalałem go wczoraj kilka razy normalnie, chodził dobrze, po przegazowaniu kilka razy zgasiłem i wtedy zdechł... nie wiem czy to jakoś powiązać czy zbieg okoliczności

[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 19:22 ]
najnowsze wieści:
auto wróciło po 4 dniach z warsztatu (Puszczykowo)
posprawdzali wszystko co się da, podłączyli pod kompa i stwierdzono, że mechanicznie wszystkie elementy silnika są sprawne i nie są w stanie mi pomóc.

Mam udać się do elektryka, bo kiedyś spotkali już podobny przypadek w R75 i właśnie elektryk rozwiązał problem. :(

Problem z uruchomieniem faktycznie zaczął się po osuszeniu podłogi po stronie kierowcy i udrożnieniu odpływów pod ECU gdzie stało trochę wody...

[ Dodano: Pon Wrz 05, 2011 21:32 ]
i dla potomnych,jeśli ktoś tu zajrzy, rozwiązanie problemu...

Powodem nie odpalania były wtryski, jeden wymieniony, reszta przeczyszczona... auto pali

W między czasie przy próbach odpalania rozjechało się immo, ale nie było to bezpośrednią przyczyną, Wszystkim dzięki za pomoc i zainteresowanie
_________________
75 Red Edition
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 19:43   

i niech pali i nie robi problemów , ale proszę się zastosować do tego co mówiłem przy odbiorze :)
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
jaccuss 



Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 1



Wysłany: Wto Lis 27, 2012 10:20   

Witam.
Mam podobny problem i tez obstawiałem wtryski ale po zrobieniu próby przelewowej straciłem pewność bo wyszła pozytywnie, to znaczy nie wyszło aby były uszkodzone. Stąd moje pytanie, w jaki sposób określiliście wadliwość wtrysków w powyższym przypadku?
Dodam że paliwo do pompy dochodzi juz bardzo ładnie (bo wcześniej było zawalone sitko przy pompce w baku) a autko nadal nie pali. Widać że problemem jest ciut za niskie ciśnienie uzyskiwane na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [R75] Instrukcja obsługi po polsku - jak ktoś chce zapraszam
Kris Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Wrz 14, 2007 08:09
Kris
Brak nowych postów [R75] Nie chce odpalić
lukasz676 Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Mar 04, 2019 23:21
maciejk1980
Brak nowych postów [R75] Nie chce odpalić
lukasz676 Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Gru 14, 2009 21:21
apples
Brak nowych postów [R75] Nie chce odpalić
mustang Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Sie 24, 2009 20:20
Rowan
Brak nowych postów [R75] Nie chce odpalić
maanii Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Sie 29, 2007 11:25
maanii



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink