Forum Klubu ROVERki.pl :: R400, 1.6, 1999r
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R400, 1.6, 1999r
Autor Wiadomość
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 13:44   R400, 1.6, 1999r

Witam,

dla szwagra znaleźliśmy to auto http://otomoto.pl/show/?id=C19507676

Co o nim myślicie?
Osobiście nie widzę nic złego na tych zdjęciach.

Pilnie proszę o opinię.

Czy może ktoś z okolic Żyrardowa chciałby podjechać i go obejrzeć, po przyjacielsku za symboliczną wódeczkę ? :)

z góry dzięki za pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 26, 2011 13:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 14:01   

Wygląda bardzo ładnie. Myślę, że warto go obejrzeć. No i może poprosić o zdjęcie silnika.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
bolcik 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Rz-ów



Wysłany: Nie Cze 26, 2011 15:32   

to co mozna uznac za minus auta to skora bez podgrzewanych foteli ale to chyba tylko tyle
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 15:56   

Mi się nie podoba przód. Lampy wyglądają jakby były z dwóch różnych aut tzn. różne wypalenie lecz to może być wina padającego światła.
Pomarańczowe kierunkowskazy na błotnikach w 99 roku?
No i ten szpetny grill.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 11:58   

osobiście różnicy między lampami nie widzę.. a grilla można zmienić ;)
niebawem powinny być fotki silnika, postaram się je wrzucić do oceny :)

[ Dodano: Wto Cze 28, 2011 12:58 ]
są i zdjęcia silnika i innych rzeczy..
dostępne TU

co sądzicie?

minusem jest, że koleś nie podesłał zdjęcia całej komory silnika..poza tym jedynie zdjęcia "złączenia" tylnego zderzaka coś mi podpadają bo na jednym szczelina między zderzakiem a nadkolem wydaje się większa.. :?:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 19:23   

zefir napisał/a:
poza tym jedynie zdjęcia "złączenia" tylnego zderzaka coś mi podpadają bo na jednym szczelina między zderzakiem a nadkolem wydaje się większa.. :?:

Wiesz autko ma 12 lat i wciągu eksploatacji mogło być coś robione. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 09:51   

zefir napisał/a:
minusem jest, że koleś nie podesłał zdjęcia całej komory silnika..poza tym jedynie zdjęcia "złączenia" tylnego zderzaka coś mi podpadają bo na jednym szczelina między zderzakiem a nadkolem wydaje się większa.. :?:

Na to nie patrz. Mi po zdjęciach się wydaje że rdza już tam robi swoje więc mocowania które są mogą być przerdzewiałe stąd takie wrażenie.
Dodać trzeba że ten typa ma taką zależność że zderzak tylny zależnie od temperatury rozchodzi się i to dość znacznie i zazwyczaj lekko odchodzi od strony pasażera koło lampy. Widziałem to już w wielu modelach.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 08:52   

kolejna seria zdjęć: link

ja się w tym aucie niczego złego nie doszukuję, także myślę że będziemy jechać go oglądać.. :)
Ostatnio zmieniony przez zefir Czw Cze 30, 2011 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 09:24   

Zwróćcie szczególna uwagę na tył auta. Znaczki na klapie ROVER i 400 są trochę za nisko. Możliwe, że coś się tam działo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 23:35   

Witam!

Patrzac na zdjecia spod maski bardzo nie podoba mi sie "kolor" tego co jest z zbiorniczku wyrownawczym. Wyglada jakby byl uwalony olejem co by wskazywalo przynajmniej na poczatki HGF i co wiecej byl pusty :/ Gdybys go ogladal sprawdz to dokladnie.
Odnosnie laczenia tylnego zderzaka z blotnikiem to norma we wszystkich sedanach 400/45/ZS - ten typ tak ma i tyle :) Z reszta w hatchbackach tez sie zdarza ;)

Pozdrawiam
 
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 13:08   

Dzięki za podpowiedzi na co zwrócić uwagę. teraz pozostaje jeszcze lektura na temat HGF, co by dokładnie to sprawdzić :)
w razie czego dam znać jak poszło o ile w ogóle pojedziemy :)
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 22:37   

zefir, ja przed wyjazdem bym poprosił, o zdjęcie zbiorniczka wyrównawczego, oraz o odkręcenie korka i zrobienie zdjęcia zawartości tego zbiorniczka

Zrobić ponad 2x300km (Tczew-Żyrardów) po to aby zobaczyć HGF? NIE WARTO ! :wink:

[ Dodano: Pią Lip 01, 2011 23:37 ]
Dziwne jest to, że za pierwszym razem cały silnik sfotografował w 4 częściach a zapomniał o zbiorniczku... za drugim razem jest zbiorniczek, ale nie wygląda zachęcająco..

Często ludzie jadą 300km po auto w 1 str i żal im pieniędzy na paliwo i po prostu kupują auto.. Lepiej zdobądź fotki zbiorniczka
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:14   

Na 99% przód robiony.
Brak czerwonej naklejki na pasie przednim która zawsze w standardzie była i żeby ją zedrzeć trzeba chyba myć samochód co tydzień, mocowanie chłodnicy jedno pordzewiałe a drugie ładne no i śrubki po bokach wyglądają na ruszone.
Wiadomo to nie dyskwalifikuje auta ale warto zobaczyć czy z przodu było coś mocnego czy pierdoła.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 03, 2011 14:13   

dajmy na to, że koleś przysłał fotkę zawartości zbiorniczka wyrównawczego.
klik

jutro jedziemy to autko oglądać :)
a przy okazji po drodze jeszcze jedno z elbląga będzie oglądane :)
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 03, 2011 18:32   

zefir napisał/a:
dajmy na to, że koleś przysłał fotkę zawartości zbiorniczka wyrównawczego


Pic na wodę , to są zupełnie 2 inne zbiorniczki ! daj znać jutro jak było z tym zbiorniczkiem :wink:
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 23:02   

po oględzinach:

-rozrusznik coś nie halo (możliwe że coś więcej) - odpalił za 4 razem dopiero jak sprzedawca do niego siadł. po odpaleniu za każdym razem było słychać zgrzyt/zacharczenie rozrusznika (coś w stylu jakby się za długo trzymało przekręcony kluczyk)
-klima, hfg ok
-amorki tył 15 i 20% (do wymiany)
-górny przedni wahacz do wymiany
-'nowy akumulator', na którym silnik przestał kręcić (trzeba było odpalać na pych)
-'wymieniany wydech' - który wygląda na po prostu pomalowany srebrzanką i do tego zamiast katalizatora była wspawana rura, a na rurze połowa obudowy katalizatora (tak, co by się nikt nie skumał, że nie ma katalizatora...)
-przy normalnym hamowaniu, nie zawsze, ale tak jakby łapał abs - pedał pulsował wolniej niż przy użyciu abs, ale w ten sam sposób.
-przegląd i oc bodajże do sierpnia
-naklejki przy chłodnicy na przednim pasie nie ma, ale nic nie wskazuje, że coś tam było robione
-podwozie do konserwacji, bo NIGDY nie było robione, a rdza wychodzi..

Generalnie policzyliśmy wszystko, i żeby doprowadzić auto do normalnego stanu, trzeba liczyć ok. 2tys.
Także podziękowaliśmy Panom za wycieczkę. a na dodatek w drodze powrotnej laski autosopowiczki nie chciały się z nami zabrać, bo nie w tą stronę chciały jechać.. :( gad deem


Ale auto przecież "POLECAM BO AUTO OD NOWOŚCI W JEDNYCH RĘKACH,ZADBANE !! !!"

:D :D:D

Tyle w tym temacie. pozdrawiam i dzięki za pomoc :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 05, 2011 11:19   

To widzę że będę mógł za swojego wołać więcej :D
Tak amory wywalone to jakoś wątpię w ten przebieg.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Wto Lip 05, 2011 16:57   

mam jeszcze jedno pytanko. pod tym linkiem http://otomoto.pl/rover-400-C19576209.html
jest fajna 400, ale co to jest za wąż ogrodniczy przy alternatorze?
co on może tam robić ??
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 05, 2011 17:56   

zefir napisał/a:
co on może tam robić ??

Troszkę pooglądałem inne 400`ki z tym silnikiem i widać że sporo aut ma różne modyfikacje tych przewodów od chłodzenia. Tutaj już ktoś całkowicie poleciał w kulki bo ten przewód łatwo może się przetopić.
Ps. Chyba z tego silnika leje się na potęgę bo czarny jak smoła pomimo tego że przetarty.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
zefir 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: Tczew

MG ZS

Wysłany: Sro Lip 06, 2011 11:17   

ok dzięki za odp. już się bałem że tego węża w ogóle tam nie powinno być.. w poniedziałek szwagier sobie pojedzie go obejrzeć, bo to blisko od niego :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Rover 75 1999r do oceny
karpiq Chcę kupić ROVERka 5 Pon Wrz 03, 2012 20:13
sash997
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 400 SDi 1999r] Zakup Roverka
sobon Chcę kupić ROVERka 6 Nie Sie 05, 2012 09:45
szoso
Brak nowych postów [416] Rover 400, 1999r, przebieg
kjmn Chcę kupić ROVERka 1 Czw Sie 11, 2011 20:42
adamsky
Brak nowych postów Rover 75 1.8 1999r. - porada i opinia?
Agusia Chcę kupić ROVERka 15 Pon Lut 15, 2016 18:06
adam_26
Brak nowych postów Prośba o ocenę Rover 75, 1999r
hunter22 Chcę kupić ROVERka 2 Sro Lis 13, 2013 21:46
pelson91



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink