A czy ja mówie, że nie siedzisz? Gdzie to jest napisane? Sam tylko potwierdziłeś (były wałki + strojenie). Pytanie czy tłoki przed wałkami robili czy na serii i czy było to z vvc czy było już usunięte, czy była hydraulika usunięta w tym stage. Jak dasz ostry wałek, pokręcisz kółeczkami i wystroisz czemu nie - żadne novum. Pytanie czy to było wytrzymałe na serii tłokach - inna para kaloszy.
Wałki są ogólnodostępne - tabele przyrostów masz poniżej:
Skoro piszą, że wałek był 280 to wydaje mi się, że już było to po usunięciu vvc i troszkę tam grubiej już musiałobyć z mechaniką.
Temat jest o tym, iż bez mechanicznej modyfikacji silnika - SAM chip czy strojenie czy jak zwał raczej nic tu za wiele nie da - trzeba troszkę się z tym napocić a koszty są zniechęcające i chodzi tylko aby pytający miał tego świadomość.
ps. Swoją drogą jak bywasz tam byłbym wdzięczny za podpytanie o powyższe rzeczy. Chyba nikt tak grubo nie pojechał do tej pory jak oni z tematem.
Pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jakby każdy tak myslal to bysmy sie teraz maczuga po jajach drapali
Angole pisza ze ecu z kv6 ma mozliwosc adaptacji, takze powinno sie do np: nowego dolotu/wydechu samo dostosowac. Co wiecej, da sie go normalnie zmapowac, bez piggy backa. Tyle brytyjskiej teorii, jak sie to ma do polskich realiow? do kogo uderzyc z tym tematem? ecu master? czy probowac oprzec sie na ori ecu?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:35
Ja bym szedl w ecumaster - lepszy support w polsce. Ot chociażby projectxs Kraków pytać.
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Sob Lip 02, 2011 11:20
Bumelant ja Ci tylko mówię co słyszałem od nich.. znam ich dobrze więc raczej mi mówią wszystko.. bede u nich w przyszłym tygodniu to wszystko wypytam ale grubo polecieli z tym roverem heh to fakt
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 13:28
Markzo, o ile dobrze słyszałem, to podobnież im większa pojemność i liczba cylindrow wolnossącej benzyny tym większe pole do popisu jeśli chodzi o sam program, także ja bym się tym na Twoim miejscu zaintersował głębiej. Z tego co sie orientuje, programem np. w silniku 1.6 można wykrzesać 3-4KM(gra nie warta świeczki), a już w 1.8 można 5-6KM(postęp, ale nadal nie warto ). Tyle, że w Twoim przypadku różnica może sięgać z tego co wiem 10-15KM, a to już jest zauważalny przyrost. Tym bardziej, że dłubałeś troszke w silniku, to faktycznie przyrost może być zadowalający. Ja tylko gdybam, ale jednak ja bym sie zastanowił nad tym konkretnie
ja o tym myśle bardzo intensywnie, tym bardziej ze na dniach auto bedzie mialo skonczony dolot i wydech, wiec bedzie mozna cos wiecej sie pobawic. Problem jest taki ze u mnie w okolicy nie ma nikogo jak narazie, kto by mi to zrobil w bezpieczny sposob, angole nie stosuja swinek tylko mapuja seryjne ecu. Przed wyjazdem na wakacje pewnie tylko zdarze ogarnac wydech, strojenie poczeka do 2 polowy lipca, trzeba zoabczyc, czy angole mowia prawde
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum