Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
temat wymiany pasów z napinaczami był omawiany wiele razy ale nie zauważyłem informacji na temat tego co się będzie działo gdy wymienię tylne pasy z napinaczami i nie podłącze tych żółtych wtyczek? Mam uszkodzone przednie napinacze i wywaloną poduche w fotelu pasażera - tego narazie nie ruszam bo części nie przyszły. Chciałem wymienić narazie tył - tylko jak z tymi kabelkami. Czy jak podłącze to nie będzie sytuacji że znowu napinacze mi wystrzelą? Czy może lepiej nie podłączać?
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 06, 2011 11:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 10:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a dlaczego by miały wypalić?? jeżeli są sprawne i sterownik AIRBAG też, to moim zdaniem nie powino sie nic stać. niektórzy zalecają przed grzebaniem w instalacji poduch o odłączenie akumulatora..... D
omyśla się ze jezeli tyle wimieniasz rzeczy to auto było chyba po wypadku. jezeli tak to zalecał bym moze podłączyc samochód pod T4 i sprawdzić wszystkie usterki i czy sterownik AIRBAG jest sprawny.. pozdrawiam.
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Autko poleciało na krawężnik i wystrzeliła poduszka i napinacze. Co do odłączenia akumulatora to według mnie podstawa aby zacząć coś tam dłubać. Kontrolka od poduszki się pali ale paliła się też przed uderzeniem (wtyczki pod fotelami miały kaprys). Teraz właśnie chodzi mi tylko o to czy jak podłącze te kabelki z tyłu w napinaczach nie wymieniając reszty z przodu to czy komp nie zeświruje i znowu nie wywali napinaczy? No bo generalnie układ poduszek będzie cały czas uszkodzony.
u mnie tez świci sie kontrolka AIRBAG, z początku okazało sie ze miałem wyszczelony napinacz od kierowcy wymieniłem na nowy (bez odpinania aku) i niestety dlej sie świeci, pzypuszczam ze walniętą mam tez poduszkę kierocy... a widzisz sam ze nic mi nie wystrzeliło mimo po zamontowaniu nowego napinacza. sterownik działa nazasadzie pomiaru rezystancji poszczeólnych pętli jzeli rezystancja sie zmieni np. rezystancja pętli poduszki od kierowcy to wtedy sterownik uważa to za błąd i dopóki rezystancja pętli nie powóci do pierwotnego stanu to będzie swecic sie kontrolka. spawdz jeszcze sensory poduzek powietrznych pod siedzeniami czy są sprawne bo z tego co słyszałem to są jednorazowe jak poduzki i napinacze..
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pasy z napinaczami właśnie wymieniłem z tyłu. Wtyczek nie podłączałem. Podłącze wtedy gdy wymienię sensor poduszki pod fotelem, poduszkę i napinacze z przodu. Moje pytanko dotyczyło tego czy przy nie sprawnym układzie poduszek jak podłącze same nowe napinacze czy mi ich po prostu nie wywali. Czekam na resztę elementów. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum