Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
WITAM, MUSZĘ WYMIENIĆ TŁUMIK KOŃCOWY W MG ZT 2.5V6 190KM. WSZĘDZIE GDZIE DZWONIĘ MAJĄ TŁUMIK,ALE DO WERSJI 175 LUB 177HP. CZY BĘDZIE ON PASOWAŁ DO 190KM I MOGĘ BEZ PROBLEMOWO JEŻDZIĆ? CZEKAM NA INFO. POZDR. QBA
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 23:02, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 08:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 14:42
Niestety , ale są drobne różnice miedzy oryginalnymi tłumikami R75 i MG. Gabarytowo nie ma różnicy , ale w środku w tłumiku do MG ,rura centralna ma inną ilośc otworów i rury wyjściowe są dłuższe i proste. Nr. tłumika do MG to WCG000300, a do R75 WCG102850. Zamienniki pewnie są jednakowe.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 15:15
do zt jak sie zalozy od 75 to bedzie biednie wygladac
OK, ROZUMIEM GABARYTOWE JEST OK, ALE CZY DA SIĘ ZAMONTOWAĆ W MG TEN OD R75, CZY NIE BĘDZIE POZNIEJ PROBLEMU W EKSPLOATACJI? SKĄD WZIĄŚĆ ORYGINALNE, WSZĘDZIE JEST TYLKO DO R75 W WERSJI 175 LUB 177KM A DO 190KM NIEMA... ZOSTAJE CHYBA ebay. ANGIELSKI ( TAM JEST DO MG 190KM ZA 140 FUNCIAKÓW + PRZESYŁKA ) LUB UŻYWKA Z ANGLIKA. CO ROBIĆ???
Co do kolesia który robi tłumiki z linku powyżej to mogę powiedzieć że jest polecany, sam nawet miałem zamiar robić u niego tłumik, ale nie wykonuje on tłumików z rurą doprawdzającą i flanszą, tylko samą puchę, a ja chciałem właśnie taki p&p.
Witam serdecznie, dziękuje wszystkim za info ! zadzwonie jeszcze pod te 2 miejsca i może dowiem się czegoś więcej...najłatwiej kupić a potem problem. Dostałem od jednego gościa wiadomość,że ma taki tłumik i napewno będzie dobry, do MG ZT 2.5V6, ale chyba do 175KM a nie do 190KM i problem może być prawdopodobnie w średnicy rury wychodzącej z tłumika,... 190 ma większą średnicę i bądz tu mądry Przesłał mi jeszcze symbole,które są na tym jego tłumiku, może Wam coś to powie? rr331h e11036126 n009, tyle wiem. Zmierzę jeszcze średnicę tej rury u mnie i spróbuje porównać z jego, może to coś da?
[ Dodano: Sro Sty 05, 2011 13:21 ]
Witam ponownie, sprawa się rozwiązała! Dzwoniłem do PHJOWI i szef powiedział,że każdy tłumik końcowy do 2.5V6 bedzie pasował, bez znaczenia czy jest to 160,175 czy 190KM tylko jest jeden warunek: musi być to tłumik do MG ZT a nie do Rovera 75... takie jaja! Myślę więc, że wezmę tą używkę ( jest w bardzo dobrym stanie ) oryginalną a nie dorabianą.W sklepie do R75 2.5 bosala kosztuje 700 a walkera 300, ale nie mają pewności czy będzie ok Na ebayu oryginał do ZT kosztuje 140 funciaków + wysyłka 50. Sprawa chyba jasna Pozdrawiam.
Witam serdecznie, dziękuje wszystkim za info ! zadzwonie jeszcze pod te 2 miejsca i może dowiem się czegoś więcej...najłatwiej kupić a potem problem. Dostałem od jednego gościa wiadomość,że ma taki tłumik i napewno będzie dobry, do MG ZT 2.5V6, ale chyba do 175KM a nie do 190KM i problem może być prawdopodobnie w średnicy rury wychodzącej z tłumika,... 190 ma większą średnicę i bądz tu mądry Przesłał mi jeszcze symbole,które są na tym jego tłumiku, może Wam coś to powie? rr331h e11036126 n009, tyle wiem. Zmierzę jeszcze średnicę tej rury u mnie i spróbuje porównać z jego, może to coś da?
[ Dodano: Sro Sty 05, 2011 13:21 ]
Witam ponownie, sprawa się rozwiązała! Dzwoniłem do PHJOWI i szef powiedział,że każdy tłumik końcowy do 2.5V6 bedzie pasował, bez znaczenia czy jest to 160,175 czy 190KM tylko jest jeden warunek: musi być to tłumik do MG ZT a nie do Rovera 75... takie jaja! Myślę więc, że wezmę tą używkę ( jest w bardzo dobrym stanie ) oryginalną a nie dorabianą.W sklepie do R75 2.5 bosala kosztuje 700 a walkera 300, ale nie mają pewności czy będzie ok Na ebayu oryginał do ZT kosztuje 140 funciaków + wysyłka 50. Sprawa chyba jasna Pozdrawiam.
Ja mam do 1.8T 150 KM Walkera od 2.5V6 bo niby taki tam powinien być, i głośny jest jak dziabli, choć troszkę ucichł ostatnio...
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Sty 05, 2011 18:33
a.h.g napisał/a:
sprawa się rozwiązała! Dzwoniłem do PHJOWI i szef powiedział,że każdy tłumik końcowy do 2.5V6 bedzie pasował, bez znaczenia czy jest to 160,175 czy 190KM tylko jest jeden warunek: musi być to tłumik do MG ZT a nie do Rovera 75... takie jaja!
a.h.g, to własnie pisałem wyżej i wyjaśniłem jaka jest różnica między tłumikami MG i R75. Tłumik od MG jest poprostu bardziej przelotowy i dlatego mozliwe jest odwrotne rozwiązanie tzn. założenie go do R75 .Zamienniki w R75 , to porażka .Są głośne i źle zestrojone.Po roku jazdy na Wolkerze, wymieniłem go na nowy oryginalny.
Cześć, a czy ktoś z Was orientuje się czy tłumik z poniższego linku
http://www.iparts.pl/czes...445-230989.html
można zamontować jako zamiennik do MG ZT 190km ? w tej chwili na allegro dostępne są tylko Walkery, ale one mają końcówki skierowane do dołu i to chyba nie będzie ładnie wyglądać w MG ...( pomijając różne opinie jakie znalazłem o nich na forach)
dzięki
__________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum