A jak samemu można kasować błędy, bez urządzeń diagnostycznych , albo jak wyjść z takiego trybu serwisowego w który weszło moje auto , może wyłączenie akumulatora coś da , a jeśli tak to an ile go odłączyć??
Przydało by się wiedzieć następnym razem.
pozdrawiam
_________________ Rover 75 - Jumbo, mój ulubieniec
MB Sport Coupe C200K - zabawka RWD
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 13, 2011 12:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A jak samemu można kasować błędy, bez urządzeń diagnostycznych , albo jak wyjść z takiego trybu serwisowego w który weszło moje auto , może wyłączenie akumulatora coś da , a jeśli tak to an ile go odłączyć??
To zależy od rodzaju błędu. Przy niektórych jeśli usunie się przyczynę samochód sam wraca do normalnego trybu. Przy innych komputer diagnostyczny jest konieczny.
właśnie ELM327 silnikowe błędy skasujesz i auto wyjdzie z trybu awaryjnego
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum