Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220D] turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220D] turbina
Autor Wiadomość
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 10:36   [R220D] turbina
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Cześć ostatnio zauważyłem ze mój rowerek jak go odpalam kopci na niebiesko :( nie jest to potężna chmura ale kopci i jak przegazuje na razgrzanym silniku gdzieś kolo 4000obr to zadymi na czarno .

I tak odkręciłem wlot od turbiny to gumowa rurę i się okazało ze zbiera się tam troszkę oleju hym czytałem ze w tych turbinach zawsze coś się tam znajdzie oleju i nie jestem pewien ale czy ten olej może sie lać z ODmy ?? ?

druga sprawa gdy zakręciłem lekko wirnikiem turbiny ma mały opór czy to tak mam być ?? ? a może to coś poważnego bo chyba powinna się obracać jak się lekko nią zakręci no nie ?? ??

dodam też że nie ma żadnych luzów itp..
Mój Rowerek jest bez ''intercooler'' tak więdz odpadają węże od niego.
Ostatnio zmieniony przez aramiel123 Pon Sie 15, 2011 09:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 14, 2011 10:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 11:18   

wirnik powinien leciutko chodzić
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:03   

aramiel123, Jak kręcisz go tak na zimnym co chwile do 4000tys to nic dziwnego ze jest już zepsute Turbo :neutral:

Jak nie ma az takiej plamy tylko delikatnie jest wilgotne to z odmy jak już więcej się tego zebrało to pewno przez Turbo. Możliwe ze tobie tez kopci na niebieski przez tłoki i silnik już w kiepskim stanie jest.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:41   

aramiel123 napisał,
letko
:lol2: czad :lol2:
Remi55, on napisał ze na rozgrzanym go tak kręci ;] co nie zmienia faktu ze turbina na gruz ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:50   

aramiel123, masz turbinę do regeneracji.
polecam także zaślepić odmę po wykonanej robocie ;) albo wstawić oil catch tank :)
no i przede wszystkim dbać o turbo ! chłodzić, nie pałować na zimno a będzie służyć :)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 09:09   

Remi55

dbam o turbo nigdy go tak na zimnym silniku nie kręciłem pojechałem go rozgrzać wróciłem do domu i wtedy się bawiłem , tak samo po zakończeniu odczekałem kilka min niech przestygnie turbina na włączonym silniku .

a tak w ogóle ja go nie katuje ;/ po prostu jakiś czas temu zaczął mi dymić na niebiesko nie wiem oleju mi nie ubywa ani kropelki tylko możliwe ze go mam za dużo jest na max troszkę ponad tej ostatniej kropki na bagnecie
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 10:43   

aramiel123, Ahh to sorry to ja źle przeczytałem :wink:
Jak go masz za dużo to bardzo mozliwe ze kopci na niebiesko bo wypycha olej gdzie się da :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Sie 15, 2011 14:16   

jak masz ponad max oleju to takie są objawy ze auto zacznie brać olej i chyba cię to spotkało ;/
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 18:15   

kurcze dzisiaj zaraz po pracy gdy silnik był jeszcze ciepły ściągłem ODME i włączyłem ponownie silnik i okazało się ze odma pluje olejem i chyba najgorsze WYDOBYWA się z niej biały dym taki rzadki pachnący olejem czy to normalnie Proszę o Pomoc :( :cry:
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 18:23   

aramiel123, to są opary silnika wsio ok oleju troszke tez moze byc bo sie olej skrapla z tych oparów
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 18:27   

Po pierwsze nie zaślepiaj odmy bo w twoim przypadku nie ma to sensu. Ewentualne uszkodzenie przepływomierza praktycznie nic nie zmienia w dynamice tego silnika i można to olać. Jeżeli przelałeś olej to nie dziw się, że Ci kopci. Dopóki stan nie będzie poniżej maksimum to ma prawo kopcić. Do samochodów z turbiną nie powinno się lać oleju na max... Jeżeli chodzi o węże to się zdziwisz bo masz łącznik gumowy między kolektorem ssącym, a turbo i on tak samo lubi pękać jak te większe węże w wersji z IC.
 
 
 
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 19:30   

panowie czyli narazie się nic nie dzieje a może spróbować spuścić ten olej trochę tak żeby było pomiędzy mini a max bo czytałem ze mogą pierścienie pójść a to by była katastrofa

[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 19:42 ]
a i dziękuję za pomoc ;)
troszkę się boje o mojego Dziada strasznie go lubię i jeszcze bardziej uwielbiam nim jeździć ^^ a ostatnio upomina się o siebie hehe

[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 20:30 ]
chciałem jeszcze skorzystać z okazji i zapytać o wasze zdanie co w sądzicie o tym
http://www.youtube.com/wa...1&v=YRZb9yCGSXA
czy coś takiego mam miejsce


Dopuszczalne luzy w turbosprezarce ?? ??????????
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 22:02   

aramiel123, Odmę możesz puścić na ulice i za dużo oleju prze nią wyleci :wink: Ale najszybciej to trochę spuścić oleju i tyle i najwyżej spuszczony dolać jak będzie poniżej min :wink:

Ja z odmy ma iść biały dym wszystko jest ok, to są opary woda + olej :wink:

[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 23:02 ]
Jak masz ochotę to zapraszam do Strzyżowa masz jakieś 30km i obadam tobie auto :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 17, 2011 19:08   

Remi55

odpiąłem odme i dobrze wyczyściłem wloty z oleju i innych brudów
i nie kopci ;] a także przez rurkę wyssałem nadmiar oleju troche mi to zeszło ole jest oki


A i Dzięki za zaproszenie morze w jakiś weekend
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220D 96r]
mateuszlech Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Sty 20, 2008 16:45
Brt
Brak nowych postów [R220D] sanki
Dominetor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Lip 19, 2014 09:10
kurtki
Brak nowych postów [R220D] Sprzegło
Dominetor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Mar 15, 2014 20:16
Remigiusz
Brak nowych postów [R220D] Spryskiwacz przedni
Grik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lut 26, 2010 13:16
Pieta
Brak nowych postów [R220D] Kolor lakieru
Grik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Wrz 17, 2009 16:47
Grik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink