Wysłany: Pon Sie 22, 2011 17:01 Rover 45 2,0 DIESEL 101 KM
Powiedzcie co o tym aucie sądzicie.
http://eurocar-auto.otomo...-C19699944.html
Mam jeszcze takie pytania odnośnie tego samochodu:
-czy w tym modelu jest silnik hondy?
- jak wygląda jego (bez)awaryjność
- jak wygląda spalanie
Dziękuje za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 22, 2011 17:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cena wporządku, choć w kwestii jego bezwypadkowości ... ten zderzak przedni... na łączeniu zderzaka z błotnikiem w połowie odległości fabrycznie jest zamontowany plastikowy zatrzask.
przy wymianie zderzaka przez nieumiejętnego chłopa takie szpary się tworzą.
Brak fotek silnika, poproś o VIN.
pisza i mowia ze roznie to jest:D a nie koniecznie jak ty piszesz
adamsky napisał/a:
dbaj a będziesz miał - to się tyczy każdego auta.
święta prawda a mało które auto nie wymaga żadnego wkładu po zakupie
z takich rzeczy które mnie trafiły a nie do końca były tanie to
rolka paska wielorowkowego 250zł
i sprzęgło valeo prawie 700zl (teraz tomi ma w sklepie nationala w promocji dość tanio)
reszta to moje fanaberie lub bardziej drobne rzeczy
bolączki auta to słabe ogrzewanie
próbowałem wszystkiego
(niektórzy piszą że u nich nie jest tak źle....ja sądzę poprostu że im zimno mniej przeszkadza)
rozwiązałem ten problem montujac webasto thermo top E i jest laleczka ustawiam godzine przychodze i ciepło
lub wchodze do auta włączam webasto odpalam auto i duzo szybciej sie auto nagrzewa
cena dobra i to nawet całkiem dobra
karoserii nie oceniam
ale siedzisko kierowcy...welur pomarszczony wiec ja po 190tys miałem o niebo lepszy fotel
wiec albo cofniete albo szurający dupa grubas (wiekszy odemnie:D) jezdził
adamsky napisał/a:
ten zderzak przedni
jeśli dobrze widzę to on wogole jest uszkodzony z lewej strony
a te zatrzaski idą jak mydło a dostać ich nie mogę;/
poduszki są 4 a nie 2
a halogeny to chyba o tylne im chodziło bo z przodu to raczej nie ma
a i najładniejsze felgi z jakimi org wychodziła 45-tka
z karoseria dodam (choć miałem nic nie pisać bo znam sie mało) ze tylny błotnik był na bank robiony któryś i obstawiam prawy
(rozna wysokość przyklejenia emblematów "łódek"
pisza i mowia ze roznie to jest:D a nie koniecznie jak ty piszesz
różnice między VP44 a VP37 jest bardzo zasadnicza.
Nie będę wchodził w dyskusje na ten temat bo jest to sprawa oczywista
SDi a iDT to niebo a ziema. ale pewnie o tym wiesz:)
Na temat awaryjności to powiem że jej nie stwierdziłem przez 3 lata,za wyj. pompy wtryskowej vp 30.Lubi sie zepsuć sterownik ale naprawa to groszowa sprawa, lub tak jak w moim przypadku nastawnik wysokich obrotów koszt około 1500zł, ale to się zdarza bardzo rzadko.
różnice między VP44 a VP37 jest bardzo zasadnicza.
nie mowie ze nie
ale nie ma co bata kręcić;)
ogólnie fajne auto
za wadę uznaje to ze wnętrze jest słabo wyciszone od szumów itp
od prędkości 120km robi sie głośno
a 160 i autostrada to radio trzeba sporo podgłosic no i jednak to w takie dłuższe trasy meczące
jeśli ktoś jeździ wolniej lub nie robi tras po kilkaset kilometrów to nie ma żadnych problemów z znośnościa tego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum