Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] coupe główny wałek skrzyni poleciał...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] coupe główny wałek skrzyni poleciał...
Autor Wiadomość
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Sie 25, 2011 20:02   

Ta moja skrzynia jest na 95% od benzyniaka, wiec by spasowalo ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 25, 2011 20:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 23:47   

xtek, już kupiłem.;)...

a wiec skrzynia Kupiona od R200 anglika.. po przebiegu 44 tys mil.. od kolegi z forum.;)
temat do niej rozkładanie.;)
http://forum.roverki.eu/v...p=655145#655145

mhm zauważyłem róznice między tą moja a tą z 1.8 zwykłą..
Plan taki.;)
- zmienienie kołnierza na mój z 2.0
- zmiana łożysk z kołnierza 1.8 do 2.0
- reszta skrzyni obudowa zostaje ta z 1.8
- wałki i tryby z 1.8
- zembatka z dyfru normalnego zakładam na torsena


Łożyska stwierdzam zę są z 1.8 bardzo dobre.. nie to co u mnie...

wgl sa róznice miedzy PG1 zwykłą a z Torsenem..

np.:

po lewa wałek z skrzyni z Torsenem po prawo ze zwykłej.. z Torsenem ma mosiężna podkładke a zwykła plastikową.. jaką zamontować??

kolejna rzecz...które monotwać??


to po lewo z torsenem to po prawo zwykła...

kolejna rzecz z torsenem łożysko to na wał główny ma 13 tych tulejek a zwykła 10..


jaka róznica>??.. ja zakładam tą z 10.. tamtą łozysko ściorane jest...

i oczywiscie z Torsenem łożyska na końcu na wałku głównym były dwa a na zykłej jedno szersze ale węższe niż te dwa.;).. to tyle..
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 20:35   

UP
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 20:45   

a więc prace ruszył..
Kołnierz z 2.0 umyty...
dół skrzyni od 1.8 wyczyszczony..






mhm odkręciłem dzisiaj zembatki od dyferenciałów ponieważ moja została drastycznie potraktowana gdy to łożysko mi padło...



ta na dole z 1.8 ta na górze z mojego...



po lewo otwarty dyfer ze starą zembatką
po prawo torsen z zembatką od 1.8



a więc czekam na odpowiedzi co dałem wcześniejszym poscie.,..

wgl... łożyska na dyfer w jakiej są cenie?....
ta plastikowa zembatka od prędkościomierza co zakałada się na dyfer coś nie pasuje z otwartego do torsena ... wiecie gdzie moge dorwać na torsena??
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] coupe pedał sprzęgła w podłodze.
Matexx Rover serii 800 26 Czw Maj 19, 2011 22:28
automechanik
Brak nowych postów [R820] coupe urwana szpilka koła tył
Matexx Rover serii 800 15 Sro Mar 23, 2011 21:36
blue827
Brak nowych postów [R820] Coupe szyby boczne i tylne
Matexx Rover serii 800 4 Sro Lip 13, 2011 01:24
Perez
Brak nowych postów [R820 coupe] Zerwany gwint w głowicy
Perez Rover serii 800 6 Czw Lip 14, 2011 12:41
Perez
Brak nowych postów [R820] Remont Skrzyni biegów??
pawelja89 Rover serii 800 12 Czw Mar 18, 2010 08:51
Konix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink