Bardzo proszę o opinie. Jeśli ktoś oglądał to na temat konkretnego modelu, w innym wypadku proszę doświadczonych użytkowników diesli w tym autku o opinie na temat pracy i eksploatacji, na temat wysokości kosztów serwisu...
Czy do diesl'a też można dobrać części zamienne ? Czy konieczność użytkowania oryginalnych ?
Na prawdę mam wielkii dylemat : benzynka czy diesel...?
Zamierzam nim głównie robić trasy 130-200 km.. mało jazdy po mieście..
Ostatnio zmieniony przez adamek.o2 Pią Sie 26, 2011 09:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 25, 2011 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W pierwszej kolejności usuń jeden zrzut z ogłoszenia. Dwa nie są potrzebne.
Teraz na temat auta:
-przednie błotniki oraz zderzak mają inny odcień niż reszta nadwozia.
Koniecznie trzeba sprawdzić pod względem wypadkowości.
-brak fotek z komory silnika. Poproś sprzedawcę o dosłanie, bo dużo mogą powiedzieć.
Sam obecnie od ponad 3,5 roku ujeżdżam R400 SDi i zrobiłem nim już niemal 115tys.km i jestem z niego bardzo zadowolony. Przez ten czas praktycznie wymieniam tylko elementy eksploatacyjne. Jeżeli egzemplarz będzie zadbany, to tylko lejesz paliwo, wymieniasz olej i cieszysz się z jazdy.
Części zamienne są dostępne i w przystępnych cenach.
adamek.o2 napisał/a:
Zamierzam nim głównie robić trasy 130-200 km.. mało jazdy po mieście..
Ja przy takich przebiegach zawsze wybrałbym Diesel'a.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Sie 25, 2011 21:54 Re: ROver 420 w najsłabszej wersji silnikowej. Co o nim myśl
Bardzo proszę o opinie. Jeśli ktoś oglądał to na temat konkretnego modelu, w innym wypadku proszę doświadczonych użytkowników diesli w tym autku o opinie na temat pracy i eksploatacji, na temat wysokości kosztów serwisu...
Czy do diesl'a też można dobrać części zamienne ? Czy konieczność użytkowania oryginalnych ?
Na prawdę mam wielkii dylemat : benzynka czy diesel...?
Zamierzam nim głównie robić trasy 130-200 km.. mało jazdy po mieście..
Jeśli chodzi o łatwość eksploatacji, to bardzo wiele przemawia za słabszą wersją. Prostota konstrukcji (większość odbywa się mechanicznie) powoduje, że układ napędowy (przy normalnej eksploatacji) można uznać prawie za wieczny (wymieniasz płyny, rozrząd, filtry i klocki). Nie musisz obawiać się o jakość paliwa, gdyż on nawet na "kujawskim" pojedzie
W kwestii parametrów, to już trochę gorzej. Prędkość maksymalna w granicach 160-170km./h. Przyspieszenie do setki ok. 13.5 s. Spalanie też jakoś rekordowo niskie nie jest. Przy normalnej jeździe na trasie możesz liczyć, że pomiędzy 5-6 litrów powinieneś się mieścić.
Sprzęgło jest tańsze od mocniejszego diesela (ok. 350 możesz kupić dobre sprzęgło). Przewód intercoolera nie strzela (bo go nie ma ), wiązka się nie sypie (też jej nie ma ). To prosty, poczciwy diesel z osprzętem starszego typu (czytaj niezawodność na +). Jeśli tylko wystarczy Ci te 86KM, to osobiście polecam ten silnik. Olbrzymia większość (prawie wszystkie) części eksploatacyjne (filtry, tarcze, klocki, paski, rolki czy zawieszenie) jest identyczne z mocniejszą wersją.
Dziękuję za dotychczasowe opinie!
W takim wypadku jest jeszcze jeden egzemplarz i to bliżej mojego miejsca zamieszkania.. Może o tym Jest ktoś w stanie coś powiedzieć ? Ocenić ?:>
Dziękuję za dotychczasowe opinie!
W takim wypadku jest jeszcze jeden egzemplarz i to bliżej mojego miejsca zamieszkania.. Może o tym Jest ktoś w stanie coś powiedzieć ? Ocenić ?:>
Czy ktoś z Klubu jest z Białegostoku lub Łomży ew. okolic Zambrowa i zna się na silnikach diesla?
Bo ten Roverek w dieslu i chciałbym go obejrzeć z kimś kto już ma pojęcie o tych silnikach... Na oględziny umówiłem się po 2 września 2011.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum