Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Spadek mocy po naprawach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Spadek mocy po naprawach
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 21, 2011 09:40   

piatek, nie nie wiem bo piszesz głupotki ;) przez to sie moze zatrzeć silnik a Ty gadasz ze ma w pyte mocy wtedy :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 21, 2011 09:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 21, 2011 11:32   

hehe u mnie w rurze od IC zawsze troszkę oleju jest a turbinka malinka ;) . Też jeszcze nigdy nie słyszałem żeby ktoś z rozwaloną turbiną miał więcej mocy ;P
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 21, 2011 12:59   

piatek napisał/a:
jak by padła turbina to bys mial mocy az za nad to

wiesz co to jest rozbieganie się silnika? to właśnie się dzieje jak pada turbina, silnik chodzi na max obrotach a turbo wyciąga olej z silnika do kolektora wydechowego, stąd dym i smród olejem
w takim stanie niezgaszenie silnika spowoduje jego zatarcie a Ty piszesz o większej mocy, nie wiem skąd takie pomysły :roll:
 
 
Stacz 




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 70
Skąd: Warszawa

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 09:38   

Dla zainteresowanych:

Okazuje się, że najprawdopodobniej była nieszczelność w górnym układzie dolotowym (nie było nic widać na oko ani ucho).

W tej chwili furka od 60-100 na 4 biegu daje rade poniżej 8s. więc z tego co pisał kolega Raptile wygląda na to, że wszystko jest w normie i działa jak należy.

Sprawdzę jeszcze przy okazji Vmax dla pewności i w razie czego dam znać.

Dzięki za pomoc :)
 
 
 
cyklopuss 




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Radom

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 31, 2011 21:34   

Daj znać kolego jak z osiągnięciem V max?
Kupiłem rovera 200 2,0 SDi i ewidentnie brakuje mu mocy jak na 105KM
Odpinałem już przepływomierz, ale żadnej różnicy nie odczułem.
Podpiąłem też pożyczony od kolegi i tak samo jeździ.
moja Vmax to ok 170km/h.
Jeśli przy przegazowaniu węże w dolocie puchną to znaczy że turbinka daje radę,
więc już nie wiem gdzie przyczyna.
Na pewno był uderzony z przodu, ale nie wyglądało to na nic poważnego.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 31, 2011 21:42   

cyklopuss, zrob pomiary 60-100 na 4 biegu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 12:28   

cyklopuss, ojjj 170km/h to stanowczo za mało, ja swoim 180 jechałem i dalej się rozpędzał (nie cisnąłem więcej bo nie lubię zbyt dużych szybkości...szczególnie w 11 letnim samochodzie ;) ). Sprawdź to co pisał Raptile, możesz też wybłyskać błędy.
 
 
 
cyklopuss 




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Radom

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 12:31   

Panowie od 60-100 na 4biegu 14-15s :|
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 16:41   

to muł straszny, jak z kopceniem, braniem oleju ?

Panowie ten 200 sdi to ponad 200 hula spokojnie jak jest OK. Ja mając 190 miałem jeszcze gdzies z 800 obotów zapasu, ale dalej nie cisnołem bo raz jechałem w 5 osob a dwa, ograniczenie na zimowych oponach 190. Dodam, że to było na oponach 185/65/14 a prędkość odczytałem z gpsu, na liczniku zresztą miałem to samo.
 
 
cyklopuss 




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Radom

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 11:50   

po podłączeniu do komputera wykazało że przepływka jednak. Drugą którą wstawiłem też była trefna. Tak więc poszukuję przepływki ;]
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 12:04   

Hmmmmm....a do jakiego komputera się podłączyłeś ? Przepływkę to po prostu odłącz i nic nie szukaj....w tym silniku jest praktycznie zbędna.
 
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 10:08   

nawet nie kombinuj z przepływomierzem, szkoda pieniążków ;)
 
 
 
cyklopuss 




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Radom

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 17:28   

możliwe że te objawy wynikają z tego że katalizator zapchany jest? wykrywałoby na komputerze, że to przepływka? najbardziej mnie zastanawia fakt, że po odłączeniu przepływomierza samochód tak samo jeździ.
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 07:13   

No jak wydech jest zapchany to na pewno dobrze samochód nie pojedzie....spalanie powinno też być dość duże. Sprawdź też węże od IC (na pierwszy rzut oka mogą być ok ale jeśli widać na nich ślady z oleju to "wiedz że coś się dzieje"). Jest też możliwość że EGR się zapchał....najlepiej go zaślepić ;)
Filtry wymienione ?
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 19:50   

Ja mam węże od IC w oleju, w poprzednim R też miałem w oleju, kumpel ma 25 i też ma w oleju, więc to raczej normalne, tym bardziej, że mój R nieźle śmiga. Sprawdź czy nie zablokował ci się wastegate od turbiny. To nieprawda że jak jest rozrząd przestawiony to wyskoczy check. Ja miałem przestawiony rozrząd w 1.8 VVC i check wyskakiwał ale co 2 miesiące i wskazywał na zupełnie co innego. Po odpięciu przepływomierza (o ile on jest uszkodzony) samochód powinien normalnie jeździć tyle, że będzie miał wcześniej odcinkę no i check engine wyskoczy jak mu przygazujesz. Wg mnie winne są węże od IC. Najlepiej będzie jak jedna osoba będzie dodawać gazu, a druga zwilżoną ręką będzie szukać nieszczelności w wężu. Być może nowy wąż jest gdzieś rozcięty/złamany. Jeżeli nie ma nieszczelności to jak byk mechanik przestawił rozrząd.
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 15:13   

pgrad, węże puszczające olej nie są normalne, jak leci olej to znaczy że są nieszczelne ;P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4. 8V 1998rok]Dziwny spadek mocy
zloty506 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Mar 12, 2010 07:01
zloty506
Brak nowych postów [R200 LPG] Spadek mocy przy przełączaniu na gaz
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Kwi 18, 2010 11:42
piotrekcrash
Brak nowych postów [R200 sdi] Rura IC, spadek mocy i czarny dym
plemaster Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Wrz 05, 2010 20:08
plemaster
Brak nowych postów [R200] Spadek mocy, gorsze wkręcanie się na obroty
nospa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Gru 20, 2012 21:40
nospa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink