czy ja napisałem, że czujnik ciśnienia też się do dynamiki przyczynia? (kolejny który nie umie czytać ze zrozumieniem) czyszcząc kolektor można i ten czujnik wyczyścić
Widzę, że dyskusja konkretna powstała.Ja swój problem rozwiązałem.Zderzak zdjąłem i wcale nie było problemu.Zwróćcie tylko uwagę przy zakładaniu na tą rączkę od maski, bo mi gdzieś umkła do środka.Patrząc od intercoolera wygląda to tak intercooler potem kolanko jakby plastikowe później wąż który wchodzi do EGR u mnie problemem było kolanko bo na łączeniu z intercoolerem zimering wyskoczył a całe kolanko ruszało się we wszystkie strony.Skleiłem je na klej do szyb samochodowych i efekt jest kolosalny.R już nie dymi mocy wyraźnie przybyło niema żadnego porównania.Dzięki za wszystkie rady dla najbardziej zaangażowanych w dyskusje oczywiście pomógł.Pozdrawiam
lukasz5992, też miałem taki problem i jak dobrze nie uszczelnisz to wypchnie, ale u mnie to nie powodowało spadku mocy, chyba, że kolanko całkiem wyskoczyło, co jest mało prawdopodobne.
dałem na tą rurkę uszczelkę wykonaną ze starej dętki od roweru i obleciałem silikonem
Panowie no i Panie mam problem
maksymalne oborty w moim silniku to 3800 i anie wiecej, nie przeszkadzało by mi to gdybym co o mało nie miał bym wypadku przy wyprzedzaniu kiedy silnik przestał przyśpieszać a ja bym sie znalazł pod cięzarówka
"1. Sprawdzałeś przepływomierz?
2. Jak wygląda filtr powietrza?
3. Kiedy wymieniana była odma - filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej?"
ad1 sprawdziałem ale na postoju... wypiełem wytczkęi dalej to samo
ad2 filtr wymieniny w maju
ad3 w czerwcu równiż wymieniłem odmę.. wyczyściłem EGR oraz zawór sterujący EG-em, wymieniłem uszczelki przy kolanie z intercoolera bo wydmuchało.. po tym zabiegu wszędzie sucho..nigdzie oleju oprócz turbo - lekko sie poci foto poniżej
dodatkowo nie dymi ani na czarno ani na niebiesko, oborty na biegu faluja minimalnie... trzeba sie przyjżeć... co jeszcze powinienem sprawdzc ?
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
niestety to nie pompy.... takiego ciśnienia jakie dają one to ja nie mam u siebie w kranie nie mam też efektu jakioegoś gaśnięcia czy nierównej pracy przy prawie pustym baku... więc co jeszcze powinienem sprawdzić
[ Dodano: Sob Sie 20, 2011 10:47 ]
i co ma ktoś moze jakiś pomysł co jeszcze powinienem sprawdzić?? zeby wyżej sie wkrcał silnik a nie tylko do 3800
[ Dodano: Sob Sie 20, 2011 20:26 ]
czy to może być związane z spręzarką???
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
ja mam podobnie tzn. przy dodaniu konkretnie gazu auto potrafi zakopcić jak lokomotywa przez jakieś 3-5sek .... ostatnio wyczyściłem egr - jak go zdjąłem i zobaczyłem jaki tam jest syf to mi ręce opadły, był strasznie zawalony więc wyczyściłem go elegancko ale oczywiście okazało się, że tak samo strasznie zawalony jest kolektor dolotowy - niestety nie mam pomysłu jak go wyczyścić bo mieszkam w bloku i dostępu do myjki ciśnieniowej niestety nie mam a jak rozumie zasyfiony kolektor może dawać taki efekt ? filtr odmy wymieniałem w kwietniu (sam filtr), ostatnio wymieniałem też oringi na kolanku intercoolera (muszę je sprawdzić bo po stłuczce intercooler ma ułamane mocowania i tym samym w zasadzie trzyma się na wężach więc może kolanko znowu się obluzowało i wydmuchało nowe oringi)... jak czytam dobrze będzie też sprawdzić przepływkę ale czy ona ma wpływ na kopcenie ? .... ja jeżdżę dość spokojnie i dzisiaj pomyślałem, że warto będzie go wkręcić na wyższe obroty więc wrzuciłem tryb sport i depnąłem konkretniej więc mocno zakopcił - czy to może być efekt oczyszczenia się łopatek ? a przy okazji może jakieś pomysły na wyczyszczenie kolektora ? może jest jakiś rozpuszczalnik typu nitro czy coś podobnego co nie uszkodzi kolektora a rozpuści ten syf ?
a przy okazji może jakieś pomysły na wyczyszczenie kolektora
użyj środka do mycia silników
[ Dodano: Wto Wrz 06, 2011 21:08 ]
marecki6 napisał/a:
ostatnio wyczyściłem egr -
a czy wyczyściłeś zawór sterujący EGR-em?? i czy spawdziałeś wszystkie wężyki wychodzące od EGR-ru i od zaworu sterującego EGR-em?? lubią się przecierać...
zawór sterujący EGR-em ma filter który bardzi sie cięzko ściąga bo jest plastikowy i trzeba uważać zeby go nie połamać. ale potem po ciągnięciu przemyć tylko benzyną ekstrakcyjnąi spokój...
A wracająć do mnie to dalej nie mama pomysłu co z tymi moimi obrotami 3800obr i ani dalej i to na kazdym biegu:
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum