Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] cieknący olej ze śruby od łapy alternatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] cieknący olej ze śruby od łapy alternatora
Autor Wiadomość
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Sob Sie 27, 2011 23:34   [R45] cieknący olej ze śruby od łapy alternatora
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam po raz kolejny.
Tym razem mam inny problem. otóż zauważyłem, że ze śruby (bliżej środka silnika), którą przykręcona jest łapa trzymająca alternator kapie olej prosto na osłonę kolektora wydechowego. Czasem, aż przydymi.Chyba ktoś przy tym mieszał, bo jedna jest śruba wkręcana, a druga to nakrętka (z niej cieknie). Czy jest tam jakaś uszczelka? Może potraktować to jakimś silikonem, oczywiście po wykręceniu? Jak powinno być w oryginale?
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Sie 28, 2011 08:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 27, 2011 23:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
nawal 



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 20
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Sie 29, 2011 20:09   Re: [R45] cieknący olej ze śruby od łapy alternatora

darood napisał/a:

Chyba ktoś przy tym mieszał, bo jedna jest śruba wkręcana, a druga to nakrętka (z niej cieknie).


Witam

Myślę, że nikt nic nie "mieszał" bo u mnie jest tak samo i też cieknie, ale jest to trochę dziwny wyciek bo: przy prędkości powyżej 130km/h, pęd powietrza porywa krople i mam olej koło zbiornika spryskiwacza, ale tak do 110km/h pęd powietrza jest raczej podobny, a nic się nie dzieje, bo oleju przy spryskiwaczu nie ma. Mechanik, który robił mi silnik po HGF dokręcił tylko tą śrubę wkręcaną, nakrętki nie mógł ruszyć ona jest na szpilce wkręconej w silnik. Nie wiem czy to pomogło bo nie wybieram się już w tym roku w trasę, wyciek zauważyłem jadąc wiele godzin autostradą. U mnie wyciek jest (jeśli jest) niewielki więc ja się tym za bardzo nie przejmuje, po przejechaniu 4tys. km dolałem 100ml oleju.
 
 
vhv 



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Szkocja



Wysłany: Wto Sie 30, 2011 15:48   

Mialem podobny problem ale olej kapal mi tez na alternator. Okazalo sie, ze przed kupnem wymieniany byl rozrzad i silnik byl zle uszczelniony.
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 08:15   

Witam,
Jest to problem bardziej poważny, niż Wam się wydaje i przeciek nie jest tak łatwy do usunięcia. Temat wielokrotnie poruszany na forum - należy użyć "Szykaj" i czytać, czytać, czytać..... :wink: ,pozdr......
 
 
 
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 09:56   

Szukałem a jakże, ale nic konkretnego nie znalazłem. Skoro wiesz co to może być to może podzielisz się wiedzą? Tym bardziej, że to może być poważna sprawa...
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 12:21   

Najprawdopodobniej jest to wyciek/sączenie oleju na rozpołowieniu głowicy w płaszczyźnie wałków rozrządu, bezpośrednio nad uchwytem mocowania alternatora i kolektora wydechowego-olej najczęściej zbiera się na śrubie mocowania alternatora i kapie niżej. Nie ma tam żadnej uszczelki, lecz złożone jest na specjalnym kleju wysokotemperaturowym typu "Loctite". Mogą też puszczać przednie uszczelniacze wałków rozrządu i olej też może zbierać się na w/w śrubie. Poniżej masz post na ten tenat, jeden z wielu :wink: , pozdr....
http://forum.roverki.eu/v...ht=wyciek+oleju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400] impulsator vs cieknący olej
seba323 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Lip 18, 2010 18:17
kasjopea
Brak nowych postów [r416Si 1.6 16v 96']Cieknacy olej na styku glowicy
Szymek123456 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 06, 2011 12:34
Szymek123456
Brak nowych postów [400 2.0 tdi] Tuleje łapy sprzęgła
sip Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Mar 07, 2012 22:11
sTERYD
Brak nowych postów [R45 IDT] PG1 luz osiowy łapy sprzegła
RUDiCK Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Maj 08, 2012 23:46
bartek24
Brak nowych postów [R45]Wentylator chłodnicy + brakuje łapy na dole? [foto]
Wilkoak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 23, 2018 13:47
Wilkoak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink