kamax_19, poczekaj aż samoregulator się ustawi, będzie znowu troche ciężej chodziło
Po wymianie regenerowanego sprzęgła też mi chodziło leciutko strasznie, potem albo się przyzwyczaiłem, albo znowu troche ciężej zaczęło chodzić.
Jak już pojeździsz troche to poruszaj pod maską linką od sprzęgła
Sprzęgło będzie chodziło leciutko i łapało przy samej ziemi, potem się wyreguluje
poczekaj aż samoregulator się ustawi, będzie znowu troche ciężej chodziło
Ja mam linkę dorabianą bez samoregulatora i National chodzi po prostu lżej (wymieniałem z BORG&BECK)
Ale faktem jest, że jak wsiądę w inne auto to lewa noga wpada po asfalt
no dzięki Tomi, za wypowiedz w tym temacie gdzie niektórzy stalują sie ze wymiana sprzęgła kompletnego na nowe jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto bo przecież mozna za 100 tarcz zregenerować i bedzie lepiej niż oryginał.
xtek napisał,
Cytat:
I nie roznila sie niczym od takiej z pudelka. Wymyta, okladziny i sprezyny wymienione itd.
nadal nie mam odp co to jest to itd....?? co jeszcze z ta tarcza zrobili ze jest lepsza od oryginału...
Firq, powiedz mi czy przy regeneracji tarczy regenerują też sprężynki od drgań.
Wczoraj włożyłem skrzynie z powrotem i dopiero dziś testowałem, niech ktoś mi jeszcze wytłumaczy od czego to jest bo u mnie objawy bez niego są takie że auto nie równo chodzi na obrotach albo nawet gaśnie..... A może to nie wina implusatora tylko ja coś spierd***em przy montażu skrzyni, tam nie ma za bardzo co po piepszyć no ale problem mam
jak zapala wszystkie kostki podłączyłeś po zamontowaniu skrzyni masy 2 sztuki sprawdz raz jeszcze bo moze tu tkwi problem
impulsator moze tez byc winny bo być moze ECU bierze z niego jakieś dane ale to wątpliwe... choć nie powiedziane ze tak nie jest.
a wybłyskaj błędy
Z czytałem dzisiaj kody błędów i trochę mnie to zaniepokoiło wyszło mi kod 19 i 31 czyli czujnik położenia wału prawdo podobne uszkodzenie i brak sygnału z CKP nie wiem czy to było przyczyna uszkodzonego implusometru czy tam faktycznie jest jeszcze jakiś inny czujnik....?? A jak by skasować błędy i zobaczyć jeszcze raz to ewentualne uszkodzenie tego czujnika wyjdzie jeszcze raz....?????
Wymieniłem czujnik położenia wału czy jak kto woli implusator bo go po psułem przy montażu skrzyni z powrotem..... Teraz autko już chodzi ładnie i tak jak wcześniej.... Wydaje mi się nawet jak by chodził ciszej ale to może tylko złudzenie.........
Wymieniłem czujnik położenia wału czy jak kto woli implusator
impulsator i czujnik położenia wału korbowego to 2 różne części i zamontowane w różnych miejscach. Czujnik położenia sczytuje obroty wału korbowego (silnika) i działa stricte elektrycznie. Impulsator odbiera mechanicznie (przez plastikowe kółko zębate) ruch obrotowy dyferencjału (w skrzyni biegów) i przekształca go w impulsy elektryczne.
Tomi, Wszystko możliwe sugerowałem się tym co był na alledrogo bo tam tak jak pisałem są impulsatory i czujniki położenia wału opisane a na fotkach to jedna i ta sama rzecz......
W każdym razie wymieniłem impulsator i jest wszystko dobrze ale nikt nie odpowiedział na moje po przednie pytanie czy jak skasuje błędy to błędy które są to wyskoczą na nowo czy nie....?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum