Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Błąd 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Błąd 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa...

Podczas jednostajnej jazdy...
Autor Wiadomość
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:08   [R620] Błąd 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa...
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam, Problem dotyczy Rover 600 z silnikiem 2.0 SDI.
Od dłuższego czasu mam błąd 34 - cewka czasu wtrysku paliwa.
Oświeca się CHECK podczas jednostajnej jazdy a gaśnie gdy odpuszczę gazu, później znów się oświeca i tak w koło... w momencie oświecenia się CHECK próbuję dodawać gazu ale samochód nie przyśpiesza... dopiero w momencie gdy odpuszczę gazu to przyśpiesza normalnie.

Wymieniłem cewkę w pompie na inną, sprawdziłem kable biegnące do ECU, podmieniłem ECU, przestawiałem kont zapłonu... i nadal CHECK się zapala...

Co na to poradzicie :> ?
_________________
W razie czego to kom ;]
503-500-044 Hera 23
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:42   

Mialem identyczny problem, ten sam blad. Po pierwsze sprawdz wiazke kabli do pompy wtryskowej, jesli to nie pomoze ustaw kat wtrysku. U mnie ustawiony byl na 9 stopni.Pompa przechodzila w tryb awaryjny i stad ta zapalajaca sie kontrolka check. Kto Ci ustawial ten zaplon. Jedz najlepiej do jakiegos kumatego pompiarza
 
 
 
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:25   

Wiązka jest ok, kable przy pompie też.
Zapłon sam ustawiałem, na "ucho". nie mam manometru by go idealnie ustawić... opóźnie go jeszcze o 2 stopnie i zobaczę co się będzie dziać, jak nie pomoże to o kolejne 2... skoro mówisz że miałeś na 9 ustawiony to u mnie może być podobnie a jak dotąd to opóźniłem go tylko(albo aż xD) o 3 stopnie...
Dzięki za odpowiedź ;)
Dam znać jutro co i jak ;)
_________________
W razie czego to kom ;]
503-500-044 Hera 23
 
 
 
orobra 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 69
Skąd: LUBLIN



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 17:37   

Witam,ja miałem identyczny problem po wymianie pompy.Trzeba jeszcze delikatnie go opóźnić aż przestanie zapalać się kontrolka .Mi się udało ustawić za trzecim razem .Powodzenia :smile:
 
 
 
wilkxt 



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Skąd: Bytom



Wysłany: Sro Sie 03, 2011 11:34   

Witam

Odświeżę temat.
Mam podobny problem juz ponad rok tak jeżdzę, przestawiałem kąt wtrysku na fasolkach i to mu pomagało, znaczy się chcek engine przestał się świecić, tylko teraz auto ciężko pali, więc nie wiem co jest, może wymienić tą cewkę w pompie?
Może kolega Hera_23 by napisał czy i jak rozwiązał problem?

pozdrawiam
tomek
_________________
pozdrawiam
Tomek
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 08:24   

Kolego jak problem ?? został rozwiązany ??
 
 
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 18:00   

Elo...
Problem został rozwiązany poprzez ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu...
Generalnie co mogę dodać do Rovera 600, należy WYCZYŚCIĆ STARANNIE wtyczki "o ile się nie mylę to są trzy kostki" które znajdują się pod maską koło amortyzatora pasarzera(są wszystkie trzy razem tak że nie problem będzie je znaleźć).
To są jedyne przewody które łączą silnik z ECU, więc czasem troszeczkę zieleni i np. jest zły pomiar z przepływów-ki... Rover 600 - od tych kostek zaczynają się wszystkie problemy...
_________________
W razie czego to kom ;]
503-500-044 Hera 23
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 18:22   

Hera_23 napisał/a:
To są jedyne przewody które łączą silnik z ECU, więc czasem troszeczkę zieleni i np. jest zły pomiar z przepływów-ki... Rover 600 - od tych kostek zaczynają się wszystkie problemy...

Najczęściej siada kostka-przewody pompy wtryskowej która znajduje się przy samej pompie co nie znaczy że reszta jest w dobrym stanie ;)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 20:52   

Koju napisał/a:

Najczęściej siada kostka-przewody pompy wtryskowej która znajduje się przy samej pompie co nie znaczy że reszta jest w dobrym stanie ;)

Zapomniałem dodać również tej wtyczki, ale ona jest ważna wtedy gdy samochód nie chce zapalić lub gaśnie podczas jazdy.

Pozdrawiam
_________________
W razie czego to kom ;]
503-500-044 Hera 23
 
 
 
wilkxt 



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 21:00   

u mnie cały czas się zapala bo nie mam czasu się tym zająć, ale myślę, że niedługo posprawdzam
_________________
pozdrawiam
Tomek
 
 
 
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 21:28   

wilkxt napisał/a:
u mnie cały czas się zapala bo nie mam czasu się tym zająć, ale myślę, że niedługo posprawdzam
Posprawdzaj wtyczki a jeśli to nie pomoże to na sto procent masz zapłon źle ustawiony.
_________________
W razie czego to kom ;]
503-500-044 Hera 23
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 22:17   

Dzięki wielkie właśnie idę się tymi kabelkami zając a jak to nie pomoże to trzeba ustawić zapłon bo auto trzeba dłużej palić czy zimne czy ciepłe a jest świeżo po rozrządzie więc może i kąt wtrysku trzeba ustawić....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Kąt wtrysku paliwa
terek_4 Rover serii 600, Honda Accord 18 Czw Lut 02, 2012 19:42
titof
Brak nowych postów [R620] Ustawienie kąta wtrysku paliwa
Slepiecc Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Lut 02, 2010 18:23
Slepiecc
Brak nowych postów [620Ti] Biały dym - od czasu do czasu
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Wrz 03, 2011 13:05
Perez
Brak nowych postów [R620] Czyżby kąt wtrysku ?
Tomasz620 Rover serii 600, Honda Accord 10 Czw Paź 22, 2009 16:48
Tomasz620
Brak nowych postów [R620] Ustawienie kąta wtrysku
tiruces Rover serii 600, Honda Accord 13 Wto Lut 19, 2008 11:56
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink