Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Problem! Na piątce maksymalnie 3tys. obrotów :/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Problem! Na piątce maksymalnie 3tys. obrotów :/
Autor Wiadomość
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 20:22   [R25] Problem! Na piątce maksymalnie 3tys. obrotów :/
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam,
Mam problem jak w temacie. Na każdym biegu mogę przycisnąć do 4.5tys obrotów ale na piątym biegu obroty zatrzymują się na 3tys. i prędkości ok 130km/h. Pedał w podłodze i ani rusz więcej nie pojedzie, chyba że z górki to potem trzyma obroty. Wiecie, od zapierniczania mam motór ale na autobanie wypada przycisnąć :razz: Nie wiem czego to może być wina, wymianę oleju i filtrów powinienem zrobić w czerwcu ale zrobię to szybciej, może to pomoże.
Liczę na Waszą pomoc :wink:

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Maj 16, 2011 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 14, 2011 20:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 20:25   

A może rozrząd źle złożony ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 22:06   

sprawdziłbym dopływ paliwka :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 07:46   

A jak z dynamiką?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 17:42   

Rozrząd raczej nie, przebieg to niecałe 90tys. Dynamika wydaje mi się ok, dobrze się zbiera. Jednak w górach, jadąc w 5osób, często trzeba redukować ale to chyba normalne :wink:
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:51   

Gulliver napisał/a:
Rozrząd raczej nie, przebieg to niecałe 90tys

no to pomimo Twojego problemu powinieneś już pomyśleć o wymianie.
jaki masz silnik ?
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 20:51   

adamsky, Taki sam jak ty :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 10:21   

Remi55 napisał/a:
adamsky, Taki sam jak ty :wink:

aa to wporządku, bo zainteresowało mnie
Gulliver napisał/a:
Na każdym biegu mogę przycisnąć do 4.5tys obrotów ale na piątym biegu obroty zatrzymują się na 3tys. i prędkości ok 130km/h.

ciekawe że na 4 biegu kręcąc 4,5tys obrotów prędkość to chyba rząd 150-160km/h - nie pamietam, ale wrzucając 5 bieg i gdyby była jakaś "blokada" to mogłoby poduszki pourywać od takiego szarpnięcia...
w kazdym bądź razie krecenie do 4,5tys obrotów to przesada jak na diesla... ale to nie moje auto więc ... :twisted:
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 15:00   

Oczywiście normalnie nie kręcę do 4,5 teraz tylko chciałem zobaczyć czy da radę :)

[ Dodano: Wto Wrz 13, 2011 15:00 ]
Problem ciągle pozostaje... Wymieniony filtr paliwa, powietrza, oleju nic nie pomógł. Może przepływomierz? Ratujcie! :sad:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 15:13   

Odepnij, takie trudne? :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 00:51   

Heh, odepnij, tylko gdzie to jest? :razz: I czy nic złego się nie stanie?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 08:13   

A co ma złego się stać. Zaraz za filtrem powietrza idąć w strone turbo jest wtryczka taka podłączona. Musisz ją mocno wciskąć aż odskoczy i wyciągnąć po prostu :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 15:44   

No i odpiąłem tę wtyczkę. Jakby się zrywniejszy zrobił ale i tak dalej na czwórce max 3.4tys obrotów a na piątce równe 3tys... I prędkość około 130km/h. Także nie wiem co to może być... Jakaś blokada czy coś innego. Do tego wyskoczyła mi ikonka "check engine" jak jeździłem z odpiętym przepływomierzem. Teraz jak już z powrotem podpiąłem to i tak dalej się świeci. Co z tym zrobić? I jak przekroczyć barierę 3tys. obrotów?? :cry:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 16:16   

Gulliver, ale nie ma problemów z mocą do tych 3 tys. obrotów?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 16:26   

Od 2-3 tys nie, czasami na 4 i 5 słabiej ciągnie tak do 2tys. I jak ruszam ostro to na niektórych biegach czuję taką dziurę przy wyższych obrotach i zmieniam bieg, w sensie że gazuję, samochód się rozpędza aż przy pewnych obrotach czuję że nie ma sensu go dalej ciągnąć bo jakbym miał jakąś turbo dziurę i na wyższy bieg zmieniam. Tak jest gdy na niższych biegach ciągne do ok 4tys.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 16:54   

Gulliver, pod komputer podpinałeś? Testbook T4, ewentualnie Boschowy KTS...
Mi się wydaje, że skoro taka odcinka to coś z układem wtryskowym, może pompa Ci nie wyrabia?
Ewidentnie nie osiąga takiej mocy jak trzeba, bo sam mówiłeś, że z górki więcej niż 3 tys. obrotów będzie miał i potem trzyma te obroty. Większość mocy silnika idzie na rozpędzanie się, jazda ze stałą prędkością nie obciąża tak mocno silnika :) Z silnikiem 100KM mógłbyś utrzymać prędkość 250 km/h, ale moc nie pozwoli Ci się do takiej rozpędzić :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 15:13   

Ok, w takim razie poszukam na forum gdzie forumowicze z moich okolic podpinali komputer :wink: Myślę, że po zimie wymienię rozrząd bo mam coś koło 97tys. a autko ma 7lat i wtedy coś wyjdzie. W każdym razie dzięki za pomoc :wink: Jeżeli jeszcze masz jakieś sugestie to chętnie wysłucham!

[ Dodano: Sob Wrz 24, 2011 00:52 ]
Gdzieś wyczytałem żeby zaślepić zawór egr, tylko nie wiem gdzie to jest. Przeszukałem forum i nie mam pewności ;( Czy to coś może pomóc? Jeżeli tak to najlepiej gdyby ktoś wstawił zdjęcie gdzie mam to zaślepić. Dzięki!

[ Dodano: Pią Wrz 30, 2011 15:13 ]
Byłem dzisiaj podłączyć R do kompa: błąd był przez odpięcie przepływomierza powietrza. Dość długo badali, przepływka została odpięta i przetestowana na warsztacie- wszystko z nią ok. Turbina też ok. Tylko mocy ma jakby 50 koni. Pompy nie miał jak sprawdzić bo to jakaś udziwniona z własnym komputerem boscha a koszt sprawdzenia to ok 800zł... Ale w pierwszej kolejności elektryk poradził abym udał się do mechanika by ten sprawdził złożenie rozrządu oraz ciśnienie w pompowtryskach. Przeraził mnie wizją naprawy pompy :cry:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 01, 2011 10:26   

Gulliver napisał/a:
ciśnienie w pompowtryskach

Dobrego mechaniora masz...
Zdecydowanie w iDT są pompowtryski :lol:
Podłączałaś do TestBooka?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Gulliver 




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 63
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sob Paź 01, 2011 13:09   

Może źle się wyraziłem ale coś z wtryskiwaczami związane. Podłączał do komputera od Hondy i mu wyskoczył błąd przepływomierza. Byłem u tego polecanego na forum http://www.elektronika.dabrowa.pl/ Jeszcze powiedział że powinien kopcić na czarno gdy się mocno przegazuje na postoju a u mnie tylko leciutki biały dymek.
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Paź 01, 2011 23:32   

Gulliver napisał/a:
Pompy nie miał jak sprawdzić bo to jakaś udziwniona z własnym komputerem boscha a koszt sprawdzenia to ok 800zł...

Tam Ci sprawdzi pompę.Ja tam w marcu zapłaciłem 50zł za podpięcie pompy tylko wcześniej się trzeba na termin ugadać: http://www.chipcar.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Dławi sie przy 3tys obrotów
Edwin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Gru 29, 2010 16:42
Edwin
Brak nowych postów [MG ZR] Brak Mocy Powyżej 3tyś obrotów w MG ZR.
Wojtek759 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Gru 24, 2010 17:37
PHJOWI
Brak nowych postów [streetwise] auto jest zamulone na piatce powyzej 100km/h
Bashful Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Sie 02, 2012 12:42
Bashful
Brak nowych postów [r220sdi 96r] przy 3tys.obr na 4 i 5 biego odcina paliwo
;/
Firq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Gru 04, 2008 12:11
NEOSSS
Brak nowych postów [VVC 1.8] Problem z gaśnięciem i falowaniem obrotów.
jarzab240 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Maj 26, 2015 14:28
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink