Juz była o tym mowa gość miał jedną taką aukcję i po jakimś czasie została ona usunięta przez Allegro pewnie tym razem też tak będzie wg mnie jakiś przekręt, ale z tego co pamiętam nikt z forum nie korzystał
ciekawe jak na miejscu naprawia te pompki, jak rozbiera, zawija tłok w pakuły i składa no to sorry. A myślę, że takie rzeczY regenerować to potrzebny jakiś warsztat dobry jest
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 100 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 05, 2011 22:26
A to narzedzia w aucie sie nie mieszcza? Prosze Was... Z opisu wynika, ze facet zna sie na rzeczy, wiec zabiera ze soba niezbedne przyrzady i wcale nie musi to byc caly warsztat.
_________________ Jestem Polakiem i jestem z tego dumny!
Ostatnio zmieniony przez maziciel Sro Paź 05, 2011 22:28, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 100 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 05, 2011 22:30
Istnieja male tokarki, a te wieksze wejda do auta do 3,5 tony bez problemu. Nie wiemy jakim autem jezdzi. Poza tym moze przyjechac z gotowymi czesciami i tylko wymieni te uszkodzone/zle zaprojektowane.
_________________ Jestem Polakiem i jestem z tego dumny!
można powiedzieć, że złoty biznes ktoś podłapał
gotowe części nie wiadomo skąd - jeśli z innych starych pompek to niech na miejscu w chałupie je naprawia i sprzedaje jako zregenerowane i ma więcej czasu na oglądanie panów przebranych za panie na necie
jak dla mnie ta aukcja to czyste wodolejstwo, ale dla przykładu zadzwonię jutro do niego i zapytam co i jak.
Ponieważ nie mam w telefonie funkcji nagrywania rozmów, żeby wrzucić na neta, żeby można było odsłuchać, co autor ma do powiedzenia z powyższej aukcji, wystosowałem do niego e-maila za pośrednictwem allegro. Teraz czekam na odpowiedź. Pytanie do administratora/moderatora, czy odpowiedź od tego człowieka będzie można wkleić na forum w tym temacie?
kiedys byla aukcja wystawiona za 200zl niepamietam uzytkownika napisalem meila co znaczy u niego regeneracja odp uszczelki bez rusania zaworku zwrotnego
Dowiedziałem się tyle, że facet wymienia środkową wadliwą uszczelkę na tłoczku pompy, wymienia ją razem z korpusem.
Do naprawy potrzebuje tylko lutownicy.
Teraz uwaga, za każdego poleconego klienta zwraca 50zł o ile będzie sam wyciągał pompkę z samochodu (czyli doliczyć dojazd - 30zł za 100km) ale za wyciąganie z samochodu pompy bierze 130zł dodatkowo do regeneracji.
Podsumowując, gdy polecę mu marybę, zyskam 50zł mniej za regenerację, maryba, natomiast zapłaci więcej o 130zł + koszty dojazdu pana z lutownicą.
Łącznie daje nam 350zł za robociznę NETTO + koszty dojazdu
A ja kupowałem nową pompkę jakieś dwa lata temu za 450zł więc moim zdaniem nie warto się w to bawić.
no to wam się pochwalę, wla snie jestem u tego człowieka, w Białej podlaskiej właśnie rozbiera, czysci moją pompkę ,zmienia uszelkę na tą wargową z bmw, korpus zostaje mój. Moja jest roczna więc pozostaĹe elementy sa ok co też dobrze wróźy. pewnie za godzinę skonczy, pakuje się i jutro jestem na zlocie wĹłasnym autem :
EDTI ( czcionki)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maryba Pią Paź 07, 2011 08:05, w całości zmieniany 1 raz
wymiana uszczelek nie da zbyt wiele, ponieważ uszczelka nie przecieka z powodu swojego zużycia... jedyny plus tej operacji to wymiana płynu a co za tym idzie usunięcie zanieczyszczeń i to jako działanie poboczne przedłuża życie...:)
ale za jego tekst o mojej robocie się nim zajmę ! to będzie Wojna
Tak też właśnie myślałem, że wypłukanie pompki powinno pomóc.
Nie wiem jakie były objawy u Ciebie. Jeśli pompka ma rok i była kupowana jako nowa, to może ma jeszcze gwarancję. Przy uszkodzeniach zaworu zwrotnego nie pomoże wymiana uszczelek i płukanie.
Mniemam, że u Ciebie maryba syf dostał się do układu i stąd problemy.
O co chodzi z tą wojną ? Co gość pisał/mówił?
Maryba z czego ty piszesz, że wstawiasz takie dziwadła?
To jakiś telefon? Kodowanie wymusza utf-8? Nie da się tego czytać. Już lepiej pisz bez polskich znaków
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak też właśnie myślałem, że wypłukanie pompki powinno pomóc.
Wydaje mi się ze raczej pomoze wymiana uszcelki na wargową
MaReK napisał/a:
Nie wiem jakie były objawy u Ciebie. Jeśli pompka ma rok i była kupowana jako nowa, to może ma jeszcze gwarancję. Przy uszkodzeniach zaworu zwrotnego nie pomoże wymiana uszczelek i płukanie.
Objaw był taki że waliło górą pomkpi - tak że musiałm najgorsze buty wziąść na drogę - niestety pompka była w sierpniu wymieniana - moze by sie dało podciągnąć dzięki życzliwości sprzedawcy - ale wiem ze to nie od niego zależy - a na pewno potrawło by to tydzien ..dwa ..moze trzy -- to za długo by u mnie auto stało. - stąd taki krok ..ze pojechałem tam.
MaReK napisał/a:
Mniemam, że u Ciebie maryba syf dostał się do układu i stąd problemy.
Syfu nie było wiele ( troche było) - popuszczała uszczelka u góry
MaReK napisał/a:
O co chodzi z tą wojną ? Co gość pisał/mówił?
Nie wiem o co kaman
MaReK napisał/a:
Maryba z czego ty piszesz, że wstawiasz takie dziwadła?
To jakiś telefon? Kodowanie wymusza utf-8? Nie da się tego czytać. Już lepiej pisz bez polskich znaków
Nokia E 71 + wasnie też zauważyłem ze jakies dzine maczki idą.
Tak od Siebie dodam - patrzyłem mu na ręce - to co robił mnie przekonało - nie jestem jakims tam super mechanikiem , ale nie jestem też super laikiem, rozwiązań technicznych troche widziałem
Powiem tak - nie wszędzie to moze zadziałąc bo jeśli jest korpus poddarty ... to sama wymiana uszelki moze nie pomóc- jeślo korpus jest zdrowy powinno być ok- zresztą patrzyłem na ten korpus - to jest z takiego materiału że pompka musi dłuuuugo pracować żeby sie podtarło.
Co do decyzji podjąłem ją po rozmowie z 5 porzednimi klientami tego człowieka i po rozmowie z nim , po tym jak przedstawił koszty i po tym jak pokazał mi wszystko jak będzie robione. - do tego mam adres i gwarancje - całosc kosztowała mnie 290 zł z wymianą- to chyba nie duzo ( dojazd)
Gośc przemyśał sprawę - i bierze kase za know - how - choc nie jest to duza kasa.. wg ..
mnie.
za 220 regenruje - jeśli powołacie sie na mnie .. załatwie wam rabat - ( zainsteresowani proszę o PW)
Cytat:
Łącznie daje nam 350zł za robociznę NETTO + koszty dojazdu
A ja kupowałem nową pompkę jakieś dwa lata temu za 450zł więc moim zdaniem nie warto się w to bawić.
Koszty realne :
1 opcja - wysyłasz do regeneracji : 220 + 17 zł przesyłka
2.opcja - jedziesz do niego 220 + 130 wymiana + dojazd
3.Opcja ( jeśli chcesz fakturę dolicz do 1 i 2 VAT)
Do wszystkich pozycji możliwy rabat
nowa pompka - za 450 nigdzie juz nie kupisz - 750 LUK , 800- 900 - oryginał + koszty wymiany
więc moim zdaniem warto sie bawić.
Co do VAT o któym pisał Kristofer to tylko jak chcesz fakture - ale to chyba nikogo nie dziwi
Z ciekawostek ... pompka kosztowła mnie 200 zł więcej ( mandat) i stres związany z tym że zgubiłem portfel - po 20 minutach poszukiwań znalazłem na środku dwu pasmowej jezdni no i nie wyspanie - koło 3 byłem w domu:)
ja ze swojej strony POLECAM , zobaczymy jak sie będzie uzytkować.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maryba, za rok będziesz wymieniał pompkę na inna, pewnie BMW. Przeszedłem przez to co ty i wiem co mówię. Mój mechanik wymienił płyn nie było wiele brudu i pompka przestała ciec, po roku zdechł wysprzęglik i po jego wymianie okazało się ze zawór zwrotny jest już prawie zabity i poprzednia usterka z przed roku to był początek jego agonii. Teraz jak padnie całkiem zamierzam się na pompkę BMW. Uwaga, sam rozebrałem tą pompkę już trzy razy, uszczelka którą ci wymienił jest u mnie jak nowa i trzyma że hej a dwa lata temu przepuszczała, korpus nie jest wcale zużyty a auto kupowałem z nowiutka pompka sprzęgła oryginalną. Wytrzymała ona do pierwszej awarii 15 czy 17 kkm zaworek zaczął przepuszczać przy ok 30 kkm na razie jeżdżę zobaczę jak długo. Wg warsztatu z Puszczykowa zachowanie mojej pompki jest typowe i tak jest ponoć w większości przypadków.
I jeszcze jedno, mój mechanik mówił ze pasuje tam jakaś uszczelka od żuka za 30 groszy, nie chcę na ściemniać więc napiszę tylko że wydaje mi się że mówił "wargowa" ale to było 2 lata temu więc nie pamiętam dokładnie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Panowie... po pierwsze oryginalnie jest uszczelka "wargowa" jak ktoś to pięknie nazwał fachowo Więc on nie daje nic nowego, niesamowitego super działającego. Takie coś jest w standardzie!
Więc wymienia to samo na to samo, wargowa pasuje z poldka, fiata i innego tego typu ustrojstwa, z bmw tez przy czym ciężko znaleźć, uszczelka kosztuje 1,50 najdrożej jak kupowałem. I WYMIANA uszczelki nic nie daje, bo pompka nie cieknie przez przeciekającą uszczelkę, na razie ma farta bo po prostu trafia na pompki które są zapchane i działają bo wymienia płyny i układ się odtyka, nic więcej zapewniam Was że tak to działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum