Elektrycznie ten silniczek może być sprawny ale czy jest też sprawny mechanicznie? Nic się tam nie zacina? Ja u siebie dzisiaj zauważyłem nierówne przyspieszanie w granicach 3000rpm, tak jakbym popuszczał i wciskał gaz w czasie jazdy. Nie jest to mocne szarpanie ale czuć tak jakby dziury w ciągu. Zastanawiałem się też nad krokowcem ale czy on jakoś pracuje podczas przyspieszania?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 04, 2011 22:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tutaj masz racje ale wymieniłem czujnik na nowy i sprawdzałem jaką daje rezystancję na zimnym silniku na wtyczce do kompa i zgadza się z Rave. Poza tym w R75 jest jeden czujnik, który wysyła sygnał do ECU i na zegary i komputer pokładowy pokazuje też prawidłową temperaturę więc to odpada na 100%. Najgorsza opcja to uszkodzony sterownik. Jak będę dzisiaj albo jutro wymieniał te uszczelki pod wtryskiwaczami to sprawdzę czy któryś wtrysk nie leje, bo tak też chyba może być i objawy chyba będą podobne.
A ja za to mam problem z hamowaniem silnikiem. Mocno zaczyna zwalniać dopiero od 2000rpm. Wczoraj rano odpaliłem autko i chodziło perfekcyjnie dopóki wskazówka temperatury nie doleciała na 1/4 skali. Później wszystko zaczęło się od nowa.
Witam jak przerywa Ci silnik to zrób tak też mi przerywał i odłączyłem czujnik od pochłaniacza spalin który znajduje się za aku taki czarny duży owalny kształt i do niego idzie czujnik odłącz go i zobacz czy dalej przerywa
Pozdro
_________________ Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
To ja się przyłączę do tematu, żeby nie zakładać kolejnego.
Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami.
Ssanie załącza się normalnie ale kiedy obroty spadną kiedy silnik się nagrzeję prawie
do nominalnej wartości obroty podczas jazdy potrafią wskoczyć na ok 500 ale silniczek krokowy je podbija i silnik nie gaśnie.
Na nagrzanym silniku kiedy lekko wcisnę pedał gazu obroty wskakują na nieco ponad 1000 i chwilę się utrzymują.
Jest to strasznie upierdliwe i już nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Przepustnice miałem już trzy, zostały one wyczyszczone a ta, która jest obecnie jest fabrycznie ustawiona na TPS-ie, krokowiec jest wyczyszczony i jego trzpień nasmarowałem.
Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze sprawny.
Załączam filmik obrazujący mój problem:
http://www.youtube.com/watch?v=CykJRQvdRWQ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum