Gaz zwraca się zazwyczaj bardzo szybko, gdzieś tak z 10tys km i już zwrócony.
Ale niestety ostatnio w ciągu miesiąca zdrożał o 40gr/l więc to moze ulec zmianie
Skoro te merce jeżdżą w wersji diesel na oleju kujawskim, to w wersji pb pewnie lpg nie zrobi na nim wrażenia
Spalanie bardzo przyzwoite ma, Vectra brata (3.2L) też pali coś koło tego, choć jest o ponad 10 lat nowsza i pewnie lżejsza. Myślałem ze będzie więcej.
To jest silnik już na elektronicznym wielopunktowym wtrysku. Gaz można zakładać byle jaki, jednak zwykłego nie warto z kilku powodów, mianowicie będzie palić znacznie więcej, nie uzyskasz pełnej mocy (zarówno benzyna jak i gaz) oraz jest to niewskazane ze względu na plastikowy kolektor.
Gaz "byle jaki" ma swoją ładną fachową nazwę "II generacja". Taki zwrot znajduje się już w Twoim słowniku ?
Tak, znajduje. LPG II gen. mam w Roverze, instalacja założona w 2005 roku - a więc ma 6 lat - sprawuje się znakomicie, bo prawdopodobnie jest zbudowana na dobrych częściach przez dobrego fachowca. Sam jeździłem na niej 3,5 roku i nigdy nie było problemów. Spalanie na świetnym poziomie, biorąc pod uwagę mój styl jeżdżenia i tryb głównie miejski. Kolega jeździ W124 coupe 3.0 na LPG II gen. i też nie ma z nią problemów.
Tak więc "byle jaki" niekoniecznie = "LPG II gen."
W Mercu oczywiście będzie sekwencja.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson, Z tym byle co to nie chodzi o to ze kiepskie części tylko ze gaz cały czas płynie i nie ma automatycznej regulacji. Nic tam nie steruje dawka gazu w zależności do obciążenia.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, znam doskonale temat LPG. Po prostu nie umiem nazwać "byle czym" czegoś, co od lat z powodzeniem funkcjonuje i przyniosło już krociowe oszczędności (rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych)
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
No i jest - nowe blachy, nowe opony run flat, i najważniejsze: nowa instalacja LPG Landi Renzo sekwencja - koszt 4500zł, w mieście pali 15-16l/100km, w trasie 11l/100km, więc nie jest źle jak na 3,2 R6. Przy moich przebiegach i cenie LPG, koszt instalacji zwróci się po ok. 9 miesiącach od daty montażu, a więc jeszcze w tym roku Naprawdę jestem zadowolony z tego Merca
[ Dodano: Pon Mar 12, 2012 00:16 ]
A Rover sprzedany 2 tyg. temu koledze, więc widuję go kilka razy w tygodniu - nie tęsknię
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum