Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Paź 20, 2011 22:06
markozalko napisał/a:
Ale półsyntetyk może być?
bez obaw może być, przecież półsyntetyk to mieszanina bazy mineralnej ( ponad 70%) i bazy syntetycznej (praktycznie kilkanascie % ),to jest praktycznie ulepszony olej mineralny.Obecnie produkowane oleje mineralne mają b. wysoką jakość , tak samo uszczelnienia i nie ma co się bać rozszczelnień.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Paź 21, 2011 19:26
4gado4 napisał/a:
hmm.. Pomoże mi ktoś ??????????
4gado4, na temat stosowania olejów w R75, napisano na forum już chyba wszystko. Trzeba tylko poszukać.Większość kolegów w kV6 jeździ na syntetykach 5W/40 (np.CASTROL,SHELL,ELF,VALVOLINE)
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Pią Paź 21, 2011 19:34, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie, każdy syntetyk (lub hydrokrak) 5W40 klasy A3 i jakości SL lub SM obecny na rynku powinien być odpowiedni i jest jednocześnie dużo tańszy od energooszczędnych 0W30 i 5W30 (poza tym ta generacja silników nie wymaga takowych), warto zmieniać częściej niż pokazuje komputer (22400), ja co 10.000 zalewam Texaco 5W40 A3 SM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum