Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Problem z dobraniem świec NGK
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Problem z dobraniem świec NGK
Autor Wiadomość
Lopik 




Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 24
Skąd: Tomaszów Mazowiecki



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 08:22   [R420] Problem z dobraniem świec NGK
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam

Właśnie stałem się posiadaczem Rovera 420 si lux - 98r. Niestety auto dziwnie chodzi (nie równo - jak by traciło gdzieś iskrę). Postanowiłem wymienić świecę. Wybór padł na NGK ... i tutaj jest problem. Wg. katalogu wyświetla się coś takiego:

420 Mk.1 4 2.0 10.1991 - 11.1994 świece BKR6E
420 Mk.2 4 2.0 12.1995 - świece BCP6ES
420 Turbo 4 2.0 1992 - T16 TURBO świece BKR6E

Pytanie - czy mój silnik to MK.2 ?
jeśli tak to czy świece BCP6ES będą odpowiednie? W paru sklepach w których byłem chcieli mi wcisnąć świece o oznaczeniach BCP6E (podobno to są takie same - czy to prawda ?). Z uwagi na problemy z pracą silnika chciałbym żeby świece były dobrze dobrane.
Chyba że ktoś mógłby podać mi oznaczenia świec BERU pasujących do tego silnika ?
Bosch całkowicie odpada :wink:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 26, 2011 08:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 09:03   

mk2 to rodzaj nadwozia, ty i ja mamy mk2
mk1 to kanciak
 
 
Lopik 




Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 24
Skąd: Tomaszów Mazowiecki



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 10:19   

Dziękuję za odpowiedź :)

Jak by jeszcze ktoś mógł mnie uświadomić jak to jest z tymi świecami ...
Wszedłem na sklepy Intercars oraz IParts. I to co wyświetliło mi się po wybraniu modelu samochodu, zupełnie nie pokrywa się z tym co wyszło z katalogu NGK :shock:

Wg. NGK BCP6ES WWW
wg. Intercars BKR6E WWW
wg. IParts BKR6E WWW
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 10:44   

Zaszalej i kup oryginał :razz: : http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=964

Według rimmerbros będzie pasować: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003195
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 11:08   

a ja bylem fanem ngk, ale od jakiegos czasu spadla im jakosc a juz mnie do szalu doprowadzaja koncowki przeciwzakloceniowe ktore notorycznie i samoistnie sie odkrecaja

aktualnie uzywam denso i jestem zadowolony
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 14:33   

AdrianWWL napisał/a:
Zaszalej i kup oryginał : http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=964

tanie są więc można kupić oryginał
 
 
pdasiek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 263
Skąd: Kielce

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 14:21   

ja do Rovera za komplet NGK płaciłem 36 zł - dobierane katalogowo, chodził jak burza :)
_________________
http://polskajazda.pl/Profil,Rover,400/73715
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 09:28   

pdasiek, zamiast się chwalić to mógłbyś podać nr katalogowy tych świec i wnieść coś do tego tematu :wink:
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 10:16   

do silników 1.4 ( K - seria ) - BKR6E
lub typ V-Line 28
silnik 1.6 ( K - seria ) - BKR6E
czyli takie same :)
silnik 1.8 seria K with VVC - PFR6N-11
silnik 2.0 - BCP6ES albo V- Line 17
albo dla jeszcze lepszych własności trakcyjnych: BCPR6EIX
...doboru dokonałem na stronie NGK , osobiście jeżdziłem na V Line ( 1.6 seria K ) sa naprawde dobre
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 12:26   

Może troszeczkę odchodzimy od tematu - lecz dla sprecyzowania wypowiedzi kol. wooy11 :

"do silników 1.4 ( K - seria ) - BKR6E lub typ V-Line 28 " i "osobiście jeżdziłem na V Line ( 1.6 seria K )"

tak ale nie dla ww. silnika (1,4 - 1,6 - 1,8 oraz 2,0 kV6) w modelu 45 od 2000 roku - tam z NGK zalecane są PFR6N-11 (platynowe z odstępem elektrod 1,1 mm). W 45tce są dwie cewki zakładane bezpośrednio na świece (oczywiście tylko na dwie).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] Problem z dobraniem filtru paliwa
swirek171 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Paź 23, 2013 19:56
Kunce
Brak nowych postów [R416] Problem z dobraniem popychacza hydraulicznego
black_pawel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Cze 08, 2013 13:54
black_pawel
Brak nowych postów [R420] Przekaźnik świec
Upgreydd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Pon Gru 10, 2012 17:51
szoso
Brak nowych postów [R420] Kontrolka żarzenia świec
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Pią Mar 27, 2009 12:33
Kistek
Brak nowych postów [R420] KONTROLKA ŚWIEC ŻAROWYCH
albindeb Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Sty 19, 2013 16:30
albindeb



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink