A wiesz, że one obniżą Ci znacznie więcej niż o te 40mm i nie mają te sprężyny certyfikatu TUV?
Się sporo ostatnio orientowałem i te sprężyny nie mają dobrych opinii...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
biniooo [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:19
muszę oszczędnie podejść do tematu i dlatego oglądam się za jamexami np.
ogólnie moje zawieszenie jest już bardzo wyrobione bo na zakrętach jest trochę strach, a jak gwałtownie hamuję z np 150 to hałasuje jakbym tarł kołem o nadkole albo zderzakiem o ziemie.
jamex, mts i tego typu specyfiki są gorsze od seryjnych sprężyn. Dlaczego?
Tanie sprężyny są dostępne do modelu auta a np. silnik nie jest brany pod uwagę gdzie różnice małe nie są. MTS jedzie ostro bo nawet do różnych modeli civica proponuje te same sprężyny, zawieszenie gdzie nie rzadko trzeba przerabiać jakieś rzeczy.
Ogólnie jeśli samochód ma stać to śmiało jamex, mts czy inna budżet liga.
Jeśli ma jeździć i wyglądać to lepiej poszukać zawieszenia z MG ZR lub markowych sprężyn.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
muszę oszczędnie podejść do tematu i dlatego oglądam się za jamexami np.
ogólnie moje zawieszenie jest już bardzo wyrobione bo na zakrętach jest trochę strach, a jak gwałtownie hamuję z np 150 to hałasuje jakbym tarł kołem o nadkole albo zderzakiem o ziemie.
Widać, że zawias wymaga remontu, a amortyzatory już pewnie dawno się zużyły. Założenie sprężyn obniżających na taki zawias to tylko pogorszy sprawę. Najpierw doprowadź zawias do pełnej sprawności, a dopiero potem zakładaj sprężyny sportowe.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
O jamexie było już sporo na tym forum wystarczy poszukać. Jako, ze sam je miałem to kilka razy o nich pisałem o MTS też chyba jakaś wzmianka była jako ciekawostkę dodam, że jednemu gościowi na forum alfy auto na zawiasie MTS usiadło bardziej z tyłu niż z przodu i ma klina w drugą stronę
P.S Z tym obniżaniem wytrzaskanego zawiasu toronsek mnie już uprzedził normalnie czasem brak wyobraźni u ludzi mnie zadziwia miałem jamexa u siebie na zawiasie po remoncie ze wszystkimi nowymi tulejami na tyle, z nowymi amoramy KYB i nie wyobrażam sobie jak by to mogło jeżdzić na ledwo trzymającym się kupy zawieszeniu
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jamexy do lansu, a nie do brania zakrętów przy 150km/h, a sorry, że tak spytam kiedy ostatnio zmieniałeś rozrząd, albo olej, że bierzesz się za jamexy przy wybitym zawieszeniu?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
biniooo [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 16:53
Perez napisał/a:
Jamexy do lansu, a nie do brania zakrętów przy 150km/h, a sorry, że tak spytam kiedy ostatnio zmieniałeś rozrząd, albo olej, że bierzesz się za jamexy przy wybitym zawieszeniu?
W "garażu" mam wszystko opisane ile włożyłem w ten samochód, to zerknij zanim zaczniesz cisnąć. Ciężko by było jeszcze coś znaleźć co wymaga naprawy.
Jakbym miał kilka tys. zł do wyłożenia od zaraz to bym tu nie pisał tylko od razu kupił cały komplet zawiasu bez szukania jakiś tańszych i tymczasowych rozwiązań.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum