Dziś była jazda po Rzeszowie i np od 60-100 robi mi teraz w 4.8 sec. Od 0-100 nie będę nawet robił pomiaru bo na to mi szkoda skrzyni Druga rzecz to jest ze kopci jak Ikarus jak się mu mocno wdepnie. I tych co pamiętają jak mi kopciło przed to jest pikuś do teraz
Ale Plus jest taki ze się na mniej mocy nie zamienię Jest rewelacja, fajnie by było jeszcze te dual mapy mieć by kopcenie trochę spadło
[ Dodano: Sob Paź 01, 2011 17:41 ]
No i w końcu są dual mapy na pokładzie Dłubanie kolo tuningu mechanicznego doszło swojego końca Jedynie w dalszych planach jest Quad maping ale to przy wolnym czasie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Krzysi3k, Jakos tam pewnie śmiga Jutro przejażdżka będzie Problem tylko w tym ze raczej bez hamowni nic nie zobaczę bo już sie za bardzo do mocy powyzej 137Km przyzwyczaiłem i jej nie czuje już
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 21:56 ]
Aha mogę dodać ze kilka dni temu testowałem moja emulator sygnału przeplywki i działa jak należy prawie Zostało jeszcze tylko drobne rzeczy dopracować
[ Dodano: Pon Paź 03, 2011 14:04 ]
Dobra, test się dziś odbył 30km zrobiłem i naprawdę fajne te mapki
Pierwsze było na ECO z maf wpiętym, mniej dymu przy przyspieszaniu, całkiem fajna dynamika, duzy plus ze przy wtryskach od SDI juz silnik chodzi ładnie równo i nie telepie go na światłach jak przedtem ale poza tym zero różnicy do map MG 115
Potem było odpięcie maf i jazda na Sport Ladnie się zbiera auto, zero kopcenia, równa praca na wtryskach SDI na światłach, i można kręcić powyzej 4500rpm bez utraty mocy idzie jak burza wtedy
Co tu więcej mówić fajne mapki i tyle Spróbuje jeszcze dopracować mój emulator i przeplywka wędruje na sprzedaz
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomiar 2:
Test 1+4 były mapki mafless z moim emulatorem maf.
~147 KM oraz ~345 Nm, nie działa jak trzeba bo pracuje tak samo jak całkiem bez przeplywki
Test 2+3 były mapki mafless bez oraz z podpieta przeplywka.
Do porównania
Pomiar 3:
Test 1 były mapki MG115++ z podpięta przeplywka.
152 KM oraz 346 Nm Calkiem fajnie ale mniej momentu niz na mafless, mniej ekonomiczne spalanie bardziej kopci
Test 2 były mapki mafless z podpięta przeplywka. Lepszy dol niż na Mg115, a góra to już bajka
153 KM oraz 353 Nm
Test 3 były mapki MG115++ bez przeplywki, czyli tryb awaryjny.
130 KM oraz 330 Nm Dziwie się ze ktoś twierdził ze tryb awaryjny jest straszny molowaty i ma tylko 70KM Jak by odliczyć wtrysków SDi to i tak mamy troszkę poniżej serii Jak wiadomo odcinka przy 3.800rpm.
Test 4 były mapki mafless bez przeplywki.
148 KM oraz 344Nm, do porównania sobie
Napisze jeszcze tak, ze na hamowni zrobiłem dziś 22 kilometry W tym ze bez rozgrzania rolek oraz wykalibrowania przełożenia nie ma co iść. Wykres kolegi borek88 niestety jest błędny i to bardzo bo było to robione na odwal się A szkoda strasznie
[ Dodano: Sob Paź 29, 2011 18:48 ] Brt, 60-100 mam 5.5sek. a od 80 do 120 na IV biegu muszę zrobić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pon Paź 31, 2011 02:33, w całości zmieniany 2 razy
Wykres kolegi borek88 niestety jest błędny i to bardzo bo było to robione na odwal się A szkoda strasznie
a co z moim wykresem nie tak
goodhope jest chwalony chyba w braci tuningowej szczegolnie diesli
zakład ma fantastyczny ale nie znam sie na tym wiec moze sie myle
sam mariusz czasami odwiedza roverki wiec moze on sie wypowie co nie tak
lub remi podpowiedz mi co nie tak to z nim pogadam i moze zreklamuje pomiar
u mnie koniow niby 6 wiecej ale momentu 20 brakuje
i u ciebie jakby wszystko wczesniej wstawało
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum