Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 23:35   

Raptile, Oj żabcio :mrgreen: Siatka już jest zamontowana na Turbo wiec może wylatywać :wink: Co do HGF i przetopionych tłoków to zobaczymy. Dwa na zapas już mam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 23:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 11:32   

Rap wyczuwam lekką zazdrość ?:P
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 16:43   

alexi, no niestety ;) ale i tak mam pare kg przewagi takze nie jest zle ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 09:59   

Raptile napisał/a:
ale i tak mam pare kg przewagi takze nie jest zle


...że niby co ?? Wozisz 5-6 worków z cementem w gabażniku ?? :hm: :rotfl:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 11:29   

chyba nie za dużo tej przewagi w wadze :rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 01, 2011 17:41   

hehe.. Ja się nie mogę doczekać już dynoday :mrgreen:

Dziś była jazda po Rzeszowie i np od 60-100 robi mi teraz w 4.8 sec. :wink: Od 0-100 nie będę nawet robił pomiaru bo na to mi szkoda skrzyni :wink: Druga rzecz to jest ze kopci jak Ikarus jak się mu mocno wdepnie. I tych co pamiętają jak mi kopciło przed to jest pikuś do teraz :mrgreen:

Ale Plus jest taki ze się na mniej mocy nie zamienię :mrgreen: Jest rewelacja, fajnie by było jeszcze te dual mapy mieć by kopcenie trochę spadło :wink:

[ Dodano: Sob Paź 01, 2011 17:41 ]
No i w końcu są dual mapy na pokładzie :wink: Dłubanie kolo tuningu mechanicznego doszło swojego końca :mrgreen: Jedynie w dalszych planach jest Quad maping ale to przy wolnym czasie :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 01, 2011 22:52   

Byś napisał jak to śmiga :D
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 14:04   

Krzysi3k, Jakos tam pewnie śmiga :mrgreen: Jutro przejażdżka będzie :wink: Problem tylko w tym ze raczej bez hamowni nic nie zobaczę bo już sie za bardzo do mocy powyzej 137Km przyzwyczaiłem i jej nie czuje już :mrgreen:

[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 21:56 ]
Aha mogę dodać ze kilka dni temu testowałem moja emulator sygnału przeplywki i działa jak należy prawie :razz: Zostało jeszcze tylko drobne rzeczy dopracować :mrgreen:

[ Dodano: Pon Paź 03, 2011 14:04 ]
Dobra, test się dziś odbył :wink: 30km zrobiłem i naprawdę fajne te mapki :mrgreen:

Pierwsze było na ECO z maf wpiętym, mniej dymu przy przyspieszaniu, całkiem fajna dynamika, duzy plus ze przy wtryskach od SDI juz silnik chodzi ładnie równo i nie telepie go na światłach jak przedtem ale poza tym zero różnicy do map MG 115 :mrgreen:

Potem było odpięcie maf i jazda na Sport :razz: Ladnie się zbiera auto, zero kopcenia, równa praca na wtryskach SDI na światłach, i można kręcić powyzej 4500rpm bez utraty mocy idzie jak burza wtedy :mrgreen:

Co tu więcej mówić fajne mapki i tyle :wink: Spróbuje jeszcze dopracować mój emulator i przeplywka wędruje na sprzedaz :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Paź 29, 2011 18:26   

no to pogratulować :) :ok:

mierzyłeś może czasy przyspieszeń 60 - 100 na 4 i 80 - 120 na 5 ?? ciekaw jestem ile wyjdzie. ... w Belli mam odpowiednio: ok 6 sek. i 9 - 9,5 sek.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 18:48   Wyniki hamowni :)

A wiec tutaj prezentuje wam wyniki z dzisiejszej hamowni :wink:

Pomiar 1:
Test 1+2 były mapki mafless z podpięta przeplywka.
153 KM oraz 353 Nm :ok:

Test 3+4 były mapki mafless bez przeplywki.
148 KM oraz 344Nm, ale co gorsze ze odcinka jest juz przy 4.400rpm :nook:



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Pomiar 2:
Test 1+4 były mapki mafless z moim emulatorem maf.
~147 KM oraz ~345 Nm, nie działa jak trzeba bo pracuje tak samo jak całkiem bez przeplywki :nook:

Test 2+3 były mapki mafless bez oraz z podpieta przeplywka.
Do porównania



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Pomiar 3:
Test 1 były mapki MG115++ z podpięta przeplywka.
152 KM oraz 346 Nm :ok: Calkiem fajnie ale mniej momentu niz na mafless, mniej ekonomiczne spalanie bardziej kopci :wink:

Test 2 były mapki mafless z podpięta przeplywka. Lepszy dol niż na Mg115, a góra to już bajka :wink:
153 KM oraz 353 Nm :ok:

Test 3 były mapki MG115++ bez przeplywki, czyli tryb awaryjny.
130 KM oraz 330 Nm :ok: :mrgreen: Dziwie się ze ktoś twierdził ze tryb awaryjny jest straszny molowaty i ma tylko 70KM :wink: Jak by odliczyć wtrysków SDi to i tak mamy troszkę poniżej serii :ok: Jak wiadomo odcinka przy 3.800rpm.

Test 4 były mapki mafless bez przeplywki.
148 KM oraz 344Nm, do porównania sobie :nook:



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Napisze jeszcze tak, ze na hamowni zrobiłem dziś 22 kilometry :lol: W tym ze bez rozgrzania rolek oraz wykalibrowania przełożenia nie ma co iść. Wykres kolegi borek88 niestety jest błędny i to bardzo bo było to robione na odwal się :nook: A szkoda strasznie :nook:

[ Dodano: Sob Paź 29, 2011 18:48 ]
Brt, 60-100 mam 5.5sek. a od 80 do 120 na IV biegu muszę zrobić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pon Paź 31, 2011 02:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 18:54   

Remigiusz napisał/a:
Wykres kolegi borek88 niestety jest błędny i to bardzo bo było to robione na odwal się :nook: A szkoda strasznie :nook:

a co z moim wykresem nie tak
goodhope jest chwalony chyba w braci tuningowej szczegolnie diesli
zakład ma fantastyczny ale nie znam sie na tym wiec moze sie myle
sam mariusz czasami odwiedza roverki wiec moze on sie wypowie co nie tak
lub remi podpowiedz mi co nie tak to z nim pogadam i moze zreklamuje pomiar
u mnie koniow niby 6 wiecej ale momentu 20 brakuje
i u ciebie jakby wszystko wczesniej wstawało
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 09:32   

Wygładźcie wykres :mrgreen:

[ Dodano: Nie Paź 30, 2011 09:32 ]
Remigiusz, 5.5 s 60-100 ? to czmu ja mam 5.3 i jakies 30 Km i 75nm mniej ;P :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Nie Paź 30, 2011 09:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 09:52   

Raptile napisał/a:
Remigiusz, 5.5 s 60-100 ? to czmu ja mam 5.3


Bo ty klepsydrą mierzyłeś ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 09:55   

A właśnie że nie !! Bo na palcach !!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 10:54   

e to jeszcze szanse mam :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 12:42   

Raptile, 4.5 nie 5.5 :roll:

Markzo, Czy ja wiem,mam jako bonus chmurę dymna :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 13:26   

Remigiusz napisał/a:
,mam jako bonus chmurę dymna :razz:

to chyba bedzie u wszystkich
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 30, 2011 13:40   

musimy sie wreszcie zmierzyć, bo umawiamy sie na to sciganie juz od poczatku wakacji :P

btw, na seryjnym dolocie i wydechu, 60-100 robilem wjakies 3,8s ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 31, 2011 02:38   

Markzo, haha.. no można by się po ścigać :mrgreen: Ale i tak uważam ze nie dam rady KV6 :mrgreen: Chyba ze +100Nm wiecej to przewaga :mrgreen:

[ Dodano: Pon Paź 31, 2011 02:36 ]
Mierzylem nowe czasy:

60-100 km/h na IV biegu : 5.2sec
80-120 km/h na V biegu : 7.5sec


:wink:

[ Dodano: Pon Paź 31, 2011 02:38 ]
Raptile, Po drugie twój woź mniej wazy :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 31, 2011 09:25   

Cytat:
Mierzylem nowe czasy:

60-100 km/h na IV biegu : 5.2sec
80-120 km/h na V biegu : 7.5sec

:wink:


jestem ciekaw jakie wyniki beda w 25/zr
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink