Muszę odgrzać temat. Stwierdziłem, że powodem wariowania mojego alarmu jest krańcówka pod klapą silnika. Ponieważ odgiąłem ten najbardziej wystający "dżinks" i obserwuję, że po wybraniu funkcji "zamknij" na pilocie drzwi się zamykają, ale samochód się nie uzbraja, czego objawem jest brak 3 krotnego mignięcia kierunkowskazów. Co wymieniać, ewentualnie co przeczyszczać. Pomóżcie i narysujcie na fotkach.
Ale to co pokazałeś na zdjęciu to jest zamek maski silnika. Natomiast za uruchamianie alarmu odpowiada czujnik, który jest w zupełnie innym miejscu, czyż nie ?
gener, spójrz między żeberka grilla i poszukaj tam wtyczki z przewodami. Może się kostka wypięła lub coś poprzecierało. Tu masz fotkę zamka: http://allegro.pl/zamek-m...1872860805.html . Jak to nie pomoże, to go wykręć i zobacz na jakiej zasadzie działa ta krańcówka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum