a więc akumulator (DEKA 648MF) został przeniesiony do bagażnika, (kabel 50mm2 w progu) w miejscu aku znajduje sie duży stożek K&N RE 0910 w obudowie, po likwidacji starej puszki filtra powietrza zrobiło się miejsce na Blow Off Properfekt Typ I , Silniki serii T nie miały nigdy przepływomierza, w tym modelu jest MAP sensor, który się znajduje w sterowniku M.E.M.S. co daje bezproblemową możliwość zamontowania BOV`a.
trójnik pod montaż BOV`a ma średnice zew 63mm króciec oczywiście 25mm
obudowa została zrobiona (pocięta) z 20-letniej zamrażarki, jest to aluminium 1,5mm
Ktoś ma pytania prosze pisać i zapraszam też tych bardziej doświadczonych do wypowiedzi aby ci co sie przymierzają do podobnych przeróbek mieli troche łatwiej ja tez kiedys byłem zielony a wszystko od A-Z z fadrem ogarneliśmy ale potrzebna była wiedza z forum
pozdrawiam
Marek
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 12, 2011 12:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W sumie wszystkie nowe głośniki są troche na swój sposób wiejskie, mnie akurat infinity bardziej sie spodobały niz pionery czy soniaki, a wybrałem je dla dźwięku, miałem mniejsze infinity ref w poprzednim aucie i byłem bardzo zadowolony, a teraz 20cm to juz wogule... na wzmacniaczu miodzio, tuby nie trzeba, przypomne że seryjne głosniki roverowskie mają chyba 30W a infinity REF 8023i 75W, polecam infinity każdemu kto przedkłada jakosc dźwieku nad design,
co do mocy:
zastąpienie katalizatora tłumikiem przelotowym dało 10-11KM
stożek może 5koni więcej na pewno poszło w moment obrotowy
BOV mocy nie daje ale przyspieszenie moze ciutke lepsze, nie czuc tego ale słychac turbina troszke lepiej startuje z kazdego biegu róznica nieznaczna no chyba ze sie juz przyzwyczaiłem
ciśnienie doładowania seryjne 0,75bara
w sumie 216 do 220koni max minus swoje lata wiec wiecej niz 210 na pewno niema
zawieszenie
2 lata temu miałem amortyzatory tył do wymiany dupa tak nisko siedziała ze w górach jak pokonywałem ostro zakrety 180stopni to nadkolem przycierałem opony 215/50/R17
seryjne są 215/45, naszczescie opony juz stare były, teraz z przodu mam nowe pirelli p7 cinturato 225/45/17 i niechciałbym zeby cos im sie stało przez obnizenie zawieszenia
ale faktycznie troszke wysoko jest
co do mocy:
zastąpienie katalizatora tłumikiem przelotowym dało 10-11KM
stożek może 5koni więcej na pewno poszło w moment obrotowy
BOV mocy nie daje ale przyspieszenie moze ciutke lepsze, nie czuc tego ale słychac turbina troszke lepiej startuje z kazdego biegu róznica nieznaczna no chyba ze sie juz przyzwyczaiłem
ciśnienie doładowania seryjne 0,75bara
w sumie 216 do 220koni max minus swoje lata wiec wiecej niz 210 na pewno niema
dobra robota sam muszę pomyśleć nad odizolowaniem stożka ale to bardziej ze względu na syf który mocno wali od dołu jak nie ma podstawki od aku... te 10-11KM to sprawdzone czy tak sądzisz? polecam pojechać po modach na hamownie czasem weryfikuje odczucia
Autko zewnątrz prezęntuje się ładnie. Widać, że zadbane.
Maskownice głośników - dla mnie porażka. Totalna porażka.
Żółte zaciski też moim zdaniem nie pasują.
roiven napisał/a:
teraz z przodu mam nowe pirelli p7 cinturato 225/45/17 i niechciałbym zeby cos im sie stało przez obnizenie zawieszenia
A co niby miałoby się im stać Jeżeli zrobisz to z głową, to zyskasz wiele na wyglądzie i prowadzeniu auta, a oponom żadna krzywda się nie stanie.
dobryziom napisał/a:
polecam pojechać po modach na hamownie czasem weryfikuje odczucia
Dokładnie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ladnie wykonane. Ja jestem niestety tez Anty maskownic. Najlepiej mieć super głośniki pod maskownicami oryginalnymi których nie widać ale za to jakość głosu jest zauważalna bo to się liczy a nie wygląd głośnika
Obniżając bym tez nic nie obniżał nie wiem co wy macie z tym obniżaniem. Jak dla mnie Obniżanie to porażka w każdym względem już nigdy więcej tego nie zrobię. Pamiętam co było z 25 z Eibachami
Najlepiej mi się to podoba w tej 800 ze wygląda zadbanie ale skromnie a tam szatan pod maska
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
roiven świetny efekt.;)..
mhm w moim R820Ti coupe. Też jest teraz akutalnie troche modyfikowany począwszy od skrzyni biegów po całe orurowanie.
co do stożka to ok.. tylko lepiej by nie było jak by powietrze leciało prosto do turbo bez żadnych łuków typu literki S?? mam trochę za to lepszy plan co do tych rzeczy.. wszystko już obliczyłem jakie łączniki i ile rury jakiej średnicy itd.;) prace trwają.. kat wywalony jak narazie a aku zrobiony tak jak u Roiven. Oprócz tego Mbc + wskaźnik oczywiście.. Podzile się z wami jak skończe.;)
Niby 820 nie każdemu się spodoba świsty z blow offa bo samochód klasy wyższej i bardziej elegancki.. ale Coupe.;?? czemu by nie.;) dlatego mi to nie bedzie przeszkadzało.;P
Skocz na rolki.;D chętnie bym zobaczył pomiar.;) z takich modyfikacji
pamietam że w jakims saabie z katem było 175KM a bez kata 185KM (ten sam silnik), sam kat blokował aż 10koni, patrze po innych autach nie moge powiedziec ze mi 10koni przybyło a na hamownie dopiero w przyszłym roku pojade jak uszczelke dolną kolektora dolotowego wymienie i olej (leje valvoline vr1 racing 10w60)
poza tym na hamownie bym pojechał jak już żeby sprawdzic kondycje silnika a nie czy faktycznie przybyło mi tam zaledwie pare kucyków
już sie pogodziłem ze maskownice mało sie podobają, ale głośników nigdy bym nie zamienił na żadne inne zbyt pieknie grają a oryginalne maskownice są miejscami już po prostu rude
obniżać nie zamierzam, może w przyszłosci jak bede musiał wpakowac kase w zawieszenie, moze kiedys go obnize ale tylko troszke
żółte zaciski moim zdaniem bardzo pasują
może ktoś by wolał inny kolor ale klocki były zółte wiec zaciski pomalowałem na ten sam kolor (hammerite),klocki EBC Yellow Stuff a tarcze nawiercane nacinane Black Diamond Combi
co do dolotu i literki S pewnie ze lepiej by było bez łuków a mbc tez bym chciał miec jednak to wszystko kosztuje, zreszta wszystko w swoim czasie (mam te auto juz prawie 3lata)
"Niby 820 nie każdemu się spodoba świsty z blow offa bo samochód klasy wyższej i bardziej elegancki"
komu sie nie podoba ręka do góry, niewierze bo każdemu sie podoba
trzecie światło stopu to samoróbka przykręcona srubą do półki
spojler pochodzi z anglika, najpierw był niebieski potem czerwony ostatnio wisniowy a teraz antracyt jak auto, chyba rzadka rzecz taki spojler do sedana
Matexx czekamy na twoje fotki
zapowiada sie grubo
ps. co robisz w skrzyni? łożyska wyczynowe?
pamietam że w jakims saabie z katem było 175KM a bez kata 185KM (ten sam silnik), sam kat blokował aż 10koni,
to tak nie działa ze ktoś wyciął i mu przybyło to Tobie też poza tym to nie ten sam silnik...
roiven napisał/a:
na hamownie dopiero w przyszłym roku pojade jak uszczelke dolną kolektora dolotowego wymienie i olej (leje valvoline vr1 racing 10w60)
poza tym na hamownie bym pojechał jak już żeby sprawdzic kondycje silnika a nie czy faktycznie przybyło mi tam zaledwie pare kucyków
uszczelka to godzina roboty co do oleju dobry wybór ja nic innego nie leje.
roiven napisał/a:
żółte zaciski moim zdaniem bardzo pasują
może ktoś by wolał inny kolor ale klocki były zółte wiec zaciski pomalowałem na ten sam kolor (hammerite),klocki EBC Yellow Stuff a tarcze nawiercane nacinane Black Diamond Combi
jesteś pewien ze masz takie klocki? a nie przypadkiem green? żółte trzeba dobrze dogrzać żeby hamowały nie nadają się do cywilnej jazdy.
pewnie że żółte green by były zielone jak nazwa wskazuje poza tym green to najniższa półka i na pewno bym czegos takiego nie wsadził do cięzkiego auta, wziałem najlepsze jakie były, dla mnie to mit ze trza dogrzac dla mnie hamują jak trzeba jak są zimne
zależy co uważasz za dobre hamowanie... lancerem na yellow na dojazdówce do toru w Kielcach, dobrze ze droga była pusta bo podporządkowaną przejechałem na druga stronę z hamulcem w podłodze nie dało się wyhamować na torze gdzie był cały czas but faktycznie żyletka... dlatego nikt do streetu ich nie stosuje... są dużo lepsze klocki które sprawdzają się na zimnym i ciepłym klocku np. DS performance , Hawk HPS
tak, hawki sa zajefajne szkoda tylko że nie produkują do rovera jedynie do land rovera, ferodo DS nie wiem pewnie też są dobre ale nie zamierzam wymieniac klocków co pół roku;) nie ma nic za darmo tak samo najlepsze opony o najlepszej przyczepnosci tez sie szybko zużywają, gdyby nie to to falkeny byłyby oponami idealnymi niestety ponoc na 1sezon starczaja max 2
Matexx czekamy na twoje fotki
zapowiada sie grubo
ps. co robisz w skrzyni? łożyska wyczynowe?
hehe.. nie no co Ty... był gdzieś temat jak łożysko mi walło na dyfrze i zmieliły się trochę zembatki.. ale torsen się uratował... kupiłem skrzynie drugą.. w bardzo dobrym stanie z 1.8 silnika.. i skłądam jedną z dwóch.;P..
mhm na razie stoi wszystko w miejscu pracuje w Krakowie.. i czas mnie goni.. a ROVEREK w garazu stoi i nie spieszna mu z tamtą wyjechać. xd.;P.. jak będą postepy dam znać i foty.;)zapodam.;)
fakt DS szybko schodzi ale nie zjada tarczy i hamuje jak brzytwa hawk nie ma do twojego? Dziwne przecież na do accorda i Legenda a na moje oko to ten sam klocek co w 820Ti?
PS co do yellow starczy na dłużej niż DS ale za tarcze starczą na 1,5-2 zestawy klocków… coś za coś
tak te z accorda i legenda wyglądają podobnie ale nie pasują są inne oznaczenia, a teraz sie zdziwisz.... pasują z concerto i niektórych civików, nie których bo czasami występują w civikach też te z legenda, ale to jeżeli byśmy gadali o zwykłych klockach bo do jakiegoś civika yellow`ów raczej juz chyba nie robią za lekkie auto, hawk robi do civika tylko pytanie czy bedą pasować do Ti bo w civiku co najmniej dwa typy klocków były
"Niby 820 nie każdemu się spodoba świsty z blow offa bo samochód klasy wyższej i bardziej elegancki"
komu sie nie podoba ręka do góry, niewierze bo każdemu sie podoba
Mi się nie podoba i nigdy czegoś takiego nie zamontowałbym do auta, podobnie jak żółtych zacisków, sportowej kierownicy i twardego zawieszenia.
jak pasują z concerto to musisz mieć tarcze 262mm w wersji turbo? dziwne... idąc tym tropem masz zwykły mały klocek pasujący do 90% Civiców i Roverów z tarczą 262mm wszędzie to samo. W takim wypadku faktycznie nie podejdzie większy klocek dedykowany do zacisku Legend 3,2L; mocniejsze Accordy, Mocniejsze R620 lub automaty, Integra, NSX. Yellow nie jest dedykowany do cięższych wozów tylko do rajdów i większych temp. do 900C. W civach tych starych były tylko trzy rodzaje klocków małe pod tarcze 242mm, średnie pod 262mm Concerto plus civy w mocniejszych wersjach plus diesle oraz z tarczami 282 jedynie MK V w wersji 1,8VTI.
W 827 też są tarcze 262mm.
Co ciekawe stara seria 800 (do 91r) miała tarcze 262 przy silniku 2,0 i 282 przy silnikach 2,5KV6, 2,7 i 2,0T natomiast po 91r wszystkie R800 niezależnie od silnika miały tarcze 262.
Podobnie z wyposażeniem, stare R800 miały znacznie więcej bajerów od tych "po lifcie". Jak widać konstruktorzy marki ROVER mieli nieco inne wyobrażenia o rozwoju serii 800.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum