Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995
Nie szukałem zbyt głęboko. ale na szybko nie znalazłem.
Chciałem zresetować pgm-fI (Bo za wolno wchodzi na obroty ) odpinając akumulator na kilka min. i nie wiem jaki to będzie miało skutek na immobiliser mam dwa komplety kluczyków przy jednym jest podpięty kod 5CIO ZNAKOWY "R...." I CZTERY CYFRY. Boję się że go nie uruchomię po odpięciu akumulatora na dłużej. Więc wolał bym się upewnić. Bo podejmuje walkę o odzyskiwanie mocy ( bo do setki na pb mam 12 a na lpg 14 sek pomiar robiony telefonem przy użyciu aplikacji pokroju car perfomance itp. ) i czy sam dam sobie radę jak by coś ....
Ostatnio zmieniony przez wron Wto Gru 06, 2011 21:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mozesz wyjąć bezpiecznik od świateł awaryjnych w komorze silnika i to zresetuje błędy ECU, jak odepnisz aku na dłużej nic się nie stanie, musisz potem tylko zakodowac piloty --> przy zamkniętych drzwiach klapch itp wciskac guzik zamykania chyba 5 razy.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jeżeli masz tam zwykłego gaziora (I bądź udawana II generacja) to będzie sie pieprzyć mapa od sondy skutkiem czego będzie osłabienie silnika na benzynie. Skasowanie adaptacji pomoże, ale na niezbyt długo.
Świeci ci się PGM-FI ? Tylko podczas jazdy na gazie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum