Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Czw Lis 17, 2011 20:46
[Honda Accord] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Czw Lis 17, 2011 07:46   [Honda Accord] Problem z odpaleniem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Założyłem tak jak jest o tym na forum zaworek zwrotny paliwa tuż przed gruszką i filtrem paliwa ale mam wrażenie, że paliwo i tak gdzieś mi sie cofa. Jest potrzeba założenia jeszcze gdzies dodatkowego zaworka?
Ostatnio zmieniony przez maciej1 Czw Lis 17, 2011 20:43, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 17, 2011 07:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 17, 2011 20:47   

paliwo może schodzić z pompy powrotem, tam można dać zaworek zwrotny zaraz za pompą
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Czw Lis 17, 2011 20:52   

Ok. A dokładnie w którym to miejscu? Może jakieś foto?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 17, 2011 20:54   

tak jest u mnie
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 15:07   

Dziękuje i pozdrawiam



[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 15:07 ]
Zaworek ten może byc 6mm czy koniecznie 8mm?
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 18, 2011 15:13   

Trójnik jest na stałe przy pompie, to jest wąż powrotowy, więc 6mm zawór. Aczkolwiek nie trzeba go montować bo to i tak nic nie da jak masz gdzieś na pompie nieszczelność. Przerabiałem to na przezroczystych wężach...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 18, 2011 15:21   

jak nic nie da?
jak paliwo schodzi powrotem i nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 18, 2011 15:34   

jak pompa jest szczelna (czasami nie ma wycieku a będzie zasysać powietrze - mi się wyciek ukazał dopiero po długim czasie z pod uszczelki) to powrotem nie zejdzie paliwo - nie opróżni się pompa, przerabiałem to na wężach przezroczystych.

Dopiero jak pompa była 100% pewna to wąż powrotowy był pełen, mino, że nie mam na nim zaworka. A jak pompę wcześniej podsysało to w węży od trójka do zaworka było pusto, a potem za zaworkiem już pełno bo zawór się zamyka - nic na niego nie nastaje (paliwo).

zamontować nie zaszkodzi, sam w akcie desperacji to robiłem, bo wszystkiego się chwytałem, okazało się co innego, obecnie nie mam.
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 17:20   

".......nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany"

Jaki to zaworek? Da rade go wymienic?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 19, 2011 08:03   

w kółku zaznaczyłem ten zaworek wyżej, cena cię powali bo ponad 200zł kosztuje i trzeba mieć pewność że to jego wina by nie wywalić kasy w błoto
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 08:08   

Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik?
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 19, 2011 08:34   

maciej1 napisał/a:
Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik?


odkręca się go z zewnątrz, potem wypadało by dać nowe podkładki miedziane - albo ogrzać je palnikiem i dopiero wtedy założyć, chyba że posmarujesz czymś - (mówi co by wypadało). Po co wymieniać trójnik, już lepiej zawór wstaw na ten powrót i już.
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 10:29   

Witam ponownie
Koledzy i koleżanki: odpowietrzyc lepiej jest śrubką na filtrze paliwa czy tym elementem zaznaczonym na jasno na zdjeciu? Czy to w ogóle jest odpowietrzenie?
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 20, 2011 11:17   

tak śrubeczka na klucz 7 to odpowietrznik, najpierw odpowietrz filtr paliwa, jeśli on jest odpowietrzony to potem na pompie
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 11:31   

Na filtrze odpowietrzenie gruszką a tu na pompie? "Kręcąc" silnikiem? Czy tak?
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 20, 2011 11:45   

luzujesz odpowietrznik i gruszkujesz :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 11:54   

Punkcik poleciał. Dziekuje za zainteresowanie
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 20, 2011 15:12   

Napisz lepiej jak tam efekty :)

poprawiło się cosik?
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Pon Lis 21, 2011 13:38   

Dobra. Jutro działam. Jasna sprawa, że dam znac co i jak.

[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 13:38 ]
A więc: po zainstalowaniu tegoż zaworka, przy obecnych plusowych temperaturach autko pali tak jak do tej pory, zapłon, świece grzeją i pyk odpala jak benzyniak. Zacząłem sie bawic tym tematem jak były te przymrozki wtedy odpalania trwało ok. 2 sekund dłużej. No zobaczymy co to pomoże
Ale dziękuje wszystkim za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Sty 27, 2008 21:07
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem na mrozie....
MarcinAga Rover serii 600, Honda Accord 27 Sro Sty 07, 2009 21:47
Gość
Brak nowych postów [Honda ACCORD TD] problem z odpaleniem gdy postoi na słońcu
zeuskm Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Maj 12, 2013 01:32
Gość
Brak nowych postów [Honda Accord] problem po nagrzaniu
taynot4fun Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 06, 2016 08:18
natsu9
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z silnikiem
Gaśnie w czasie jazdy
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Sty 03, 2008 18:10
frodo_1981



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink