Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam...
Mam problem z przegubem wewnętrznym...
Kilka dni temu skręcając w prawo, wyskoczył mi krzyżak z osłonki przegubu wewnętrznego (pół oś prawa). Więc dałem samochód do warsztatu i wymienili mi cały ten przegub (wsadzili całą nową pół oś). Wczoraj odebrałem samochód, i dzisiaj po jakimś czasie jazdy przy ostrym skręcie w lewo znów wyskoczył krzyżak przegubu wewnętrznego w tym samym miejscu co ostatnio... Co więc jest przyczyną tego, że ciągle wyskakuje ten przegub.
Dodać muszę ze jakiś miesiąc temu miałem pospawany miejscami kielich trzymający amortyzator, bo mi pękną w wyniku wjechania w dużą dziurę. Kielich jest z Prawej strony, czyli z tej samej strony co wewnętrzny przegub. Nie wiem czy to może być powodem, bo przecież przejechałem po tym spawaniu ponad 1000km i nic się nie działo z tym przegubem.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 20, 2011 17:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wyskakuje ci sam krzyżak a nie kieliszek dobrze rozumiem jak spawałeś kieliszek to moze osadzenie starych śrub nie jest takie samo jak było oryginalnie i amortyzator odszedł z 1 cm w kielichu górą i na dole zwrotnica tak samo i półoś przy pełnym skręcie czyli maksymalnym skróceniu przy skrzyni wyskakuje bo jej ten 1 cm uciekł... a na początku tak sie nie działo bo moze nie skręcałeś na maksa bądź gumowa osłona dobrze trzymała i nie wyskakiwał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum