Forum Klubu ROVERki.pl :: [iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 17:33   [iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe

macie jakieś propozycje na ślizgające się sprzęgło po przebiegu 27tys??
chciałem wzmocnić docisk ale robi to tylko jeden zakład w polsce i chcieli całe sprzegło i koło zamachowe i robią z tego sprzęgło które wytrzyma 500Nm
ale cena mnie zabili

inny zakład zregeneruje mi tylko samą tarcz na okładziny luka z wyższej serii organiczne bądź karbonowe i to cenowo jest oki
tylko czy docisk da rade??

może ktoś widział tematy o sprzęgłach na uk??
bo ja angielskiego i tych stron nie ogarniam
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 21, 2011 17:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 18:04   

sprzęgło swoją drogą, czy wytrzyma to potem skrzynia?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 18:17   

332 musi dać rade.
staram się już na 1i2 biegu nie katować

[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 18:17 ]
chyba założę te karbonowe okładziny tyle sam kolo mi mówił ze jak docisk naprawdę za słaby to i tak może nie dać rady
będę dzwonił jeszcze do niego jutro bo powiedział że lepiej oddać oryginalne sprzęgło które było niż valeo które mam w tej chwili na aucie
a nie wiem jak sprawa docisku wygląda czy można sprawdzić działanie docisku i jego siłę bo nie wiem czy zostawić prawie nowe valeo po 27tys km czy oryginalne po 176tys km
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 16:47   

borek88, w UK zakładają "Kevlar clutch", czyli sprzęgło z kewlaru, chyba kiedyś nawet o cenę pytałem, ale nie jestem pewien tego co teraz napisze... Chyba 500 funtów :/
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 17:22   

a czy takie coś ktoś próbował LINK EBAY
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 18:10   

Krzysi3k napisał/a:
Chyba 500 funtów :/

cena mnie zabija

tuners napisał/a:
a czy takie coś ktoś próbował LINK EBAY

to by mieściło się w normie cenowo
tylko czy ktoś czytał na uk jakieś opinie o tym??
może ktoś by mi pomógł coś się dowiedzieć?
jestem ciekaw ile to wytrzymuje
i o ile docisk jest mocniejszy oraz czy nie jest jakiś max hardcorowy że będę musiał z lewą nogą na siłownie chodzić
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 21:16   

tuners, jeśli nikt tego nie zakładał (a założę się na 99,99% że nikt) to raczej nikt się na ten temat nie wypowie bo sam sprzedający napisał o tym 3 linijki, podczas gdy o dostawie 10x więcej choć poczta angielska działa nienagannie. Nawet dobrego zdjęcia nie zrobił. Bardziej taka cena jaką podał Krzysi3k jest realna jak na Anglię. To może się okazać chińszczyzną. Warto by o sprawdzenie tego zapytać na brytyjskim forum zanim ktoś pokusi się o kupno NO NAME w cenie LUK'a.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 22:07   

już nie mam pojęcia co robić;/
czy dać do wymiany okładzin tarcz i założyć z oryginalnym dociskiem lub z valeo
czy wypakować więcej niż miesięczną średnią krajową i dać do wzmocnienia wszystko i być min tydzień bez auta bo muszę też wysłać koło zamachowe na koniec

moc fajna ale kosztem czegoś
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 13:42   

borek88, Kolo zamachowe to regenerować nie trzeba bo ono sporo wytrzyma :wink:


Ja bym spróbował zrobić sam materiał na lepszy materiał okładzinowy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 15:13   

Remigiusz napisał/a:
Kolo zamachowe to regenerować nie trzeba bo ono sporo wytrzyma :wink:

tak tylko przerabiając docisk zmieniają się jakieś wysokości i trzeba dopasować koło (chyba je planują)

jestem tylko ciekaw czy sama tarcz wytrzyma tę moc i docisk da rade je utrzymać jeśli będzie z lepszego materiału okładzina jak już pisałem organiczne bądź karbonowe
i w takim przypadku czy zostawić nowszy docisk valeo czy wrócić do oryginału
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 15:54   

ja miałem podobny problem w Tomciu sprzęgło też jakieś 20tys. przebiegu firmy National i przy strojeniu na 1,3 bara zaczynało się co któryś raz ślizgać... co się później okazało kostki a tym bardziej docisk trzymał a poślizgi wynikały z lekkich nieszczelności uszczelki miedzy sprzęgłem a wałem podciekał już olej przez który ślizgała się tarcza. Na dobrą sprawę sprzęgło po wyczyszczeniu powinno dalej dawać rade ale że idę w GT28 zrobiłem miejskiego spieka 4 łapówkowego u http://www.sprzegla-regeneracja.pl/ docisk tylko sprawdzona siła oraz czy nie jest nigdzie uszkodzony i został stary. Zresztą oni nie polecają wzmacniania docisku gdyż od tego dostaje ostro w d… cały układ wał, panewki, korby... sprzęgło jeszcze nie założone bo mam małą obsuwę w pracach ale wygląda profi.

PS te z ebay to można sobie w d... wsadzić co do kevlarowych i tego typu to wyłącznie do ścigania bo na nich nie ruszysz bez strzały inaczej spalisz...

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20

tak to wygląda
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 16:05   

dobryziom napisał/a:
zrobiłem miejskiego spieka 4 łapówkowego u http://www.sprzegla-regeneracja.pl/

jaki koszt??
dzwoniłem do nich ale rozmawiałem tylko o okładzinach
jakie sprzęgło (firma oryginał czy tego nationala) dawałeś na przeróbkę na spieka??
i czy oni sprawdzali ci docisk czy jest oki??

dobryziom napisał/a:
kevlarowych
pewnie tak
ale to karbonowe niby jest łagodniejsze przy ruszaniu niż organiczne a wytrzymałość podobna i tylko dlatego różnica ceny, info od pana z
dobryziom napisał/a:
http://www.sprzegla-regeneracja.pl/


i jaki docisk dajesz do tego spieka?? nationala czy oryginał??

[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 16:04 ]
dobra czytam już twój temat
przepraszam za nie potrzebne pytania co do ceny

[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 16:05 ]
całkowicie zapomniałem o tym temacie spieka gdzie zadawałem sam głupi pytania :mur:
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 16:12   

oddałem tego nationala i wszystko robione na nim wiesz lepiej dać te po mniejszym przebiegu mniejsze zmeczenie materiału.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 16:34   

dobryziom napisał/a:
oddałem tego nationala i wszystko robione na nim wiesz lepiej dać te po mniejszym przebiegu mniejsze zmeczenie materiału.

ja mam valeo po 27tys i pan z zakładu w/w powiedział że lepiej dać oryginał ewentualnie dobry do przeróbki jest luk i jeszcze jakieś

tylko powiedz jaki docisk zostawiasz?? pewnie nationala?
a ile miałeś przebiegu na starym sprzęgle?
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lis 23, 2011 16:56   

borek88 napisał/a:
tylko powiedz jaki docisk zostawiasz?? pewnie nationala?
a ile miałeś przebiegu na starym sprzęgle?


docisk zostawiam nationala ktory seryjnie jest na prawde mocny w korku noga drentwieje... poprzednie sprzegło miałem AP Racing ktore wytrzymało prawie 140tys.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Lis 24, 2011 22:04   

Też kiedyś do crxa robiłem u Wróbla (www.sprzegla-regeneracja.pl) spieka 4 łopatkowego, tarcza która się najbardziej nadawała to był oryginal. Zaden zamiennik, ponieważ tarcza ory miała dużo więcej nitów które trzymały " blachę z materiałem". Mam nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi :???: :roll: Na spieku 4 łopatkowym i seryjnym nowym docisku półsprzęgła prawie w ogóle nie było, ruszać trzeba było z dużo wyższych obrotów. Niestety coś za coś :cool:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Lis 25, 2011 22:33   

bastek, a szło po ludzku ruszać i zmieniać biegi ?? czy zawsze szarpało piszczało i takie tam ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Lis 25, 2011 23:26   

Ruszać się dało tylko trzeba było to robić z wyższych obrotów niż normalnie. Szarpać szarpało, normalne przy takim sprzegle. Takie rzeczy nie robi się do jazdy rano po bułki :roll:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 26, 2011 11:01   

to spiek odpada jak takie numery są
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sob Lis 26, 2011 11:04   

6 łopatkowy jest dużo bardziej cywilizowany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Amortyzatory sportowe
Pazdzioch. Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 05, 2013 23:06
davidlive
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink