ta pompa koło aku też czasem sypie,wepnij w układ niskiego ciśnienia manometr, powinien wskazać ok 3bary
Też właśnie ją podejrzewałem. Myślałem, że może jak ta w baku szwankowała to ta popracowała bez paliwa i ją szlak trafił.
Problem w tym,że wpięta w układ dmuchała powietrzem, a po wyciągnięciu i wrzuceniu do miski przepompowała od razu ponad 3 litry paliwa w parę sekund. Wrzucona znowu w układ znowu dmucha powietrzem.
Rowan napisał/a:
wojtekhan, a czy w baku wszystko zostało ułożone tak jak byc powinno? Może ssak jest jakoś nieudolnie włożony i tak się dzieje...
Specjalnie odstawiłem auto do innego mechanika. Przejrzał i mówi, że dobrze. Możesz ewentualnie podpowiedzieć czy powinienem na coś specjalnego zwrócić uwagę to podjadę sam i kuknę.
lamer napisał/a:
wojtekhan napisał/a:
Właśnie wtrysków się obawiam.
Zrób próbę przelewową. Objawy mogą wskazywać na uszkodzenie zaworka we wtryskiwaczu.
Możesz mi podpowiedzieć o co chodzi w tej próbie przelewowej? ( nie jestem mechanikiem).
Poza tym nie do końca rozumiem co ma walnięty wtrysk do nie pompowania paliwa przez pompkę przy aku...
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie Paź 30, 2011 18:53
wojtekhan napisał/a:
Problem w tym,że wpięta w układ dmuchała powietrzem, a po wyciągnięciu i wrzuceniu do miski przepompowała od razu ponad 3 litry paliwa w parę sekund. Wrzucona znowu w układ znowu dmucha powietrzem.
To może po prostu masz dziurawe przewody paliwowe? A co do próby przelewowej (która nie zaszkodzi) to wystarczy użyć google...
Problem w tym,że wpięta w układ dmuchała powietrzem, a po wyciągnięciu i wrzuceniu do miski przepompowała od razu ponad 3 litry paliwa w parę sekund. Wrzucona znowu w układ znowu dmucha powietrzem.
To może po prostu masz dziurawe przewody paliwowe? A co do próby przelewowej (która nie zaszkodzi) to wystarczy użyć google...
Przeczołgałem się pod całym autem - zero śladów wycieków. Wiem, że pompy ssą, ale zawsze coś co zostanie w przewodzie by się wylało. Dodatkowo ostatnio z gaśnięciami przejechałem na baku tyle co zawsze - prawie 1000 km.
Witam
Rozmawiałem z mechanikiem i twierdzi, że sprawdzał ten zaworek.
Wróciłem nim dzisiaj bo mechanik nie wie co mu dolega i nie chciał mnie naciągać na koszty związane z jego zgadywaniem.
Auto pracuje równo, nic się niezwykłego nie dzieje aż do zgaśnięcia...
Tak, nawet kilka razy, z tym, że nie na T4 bo takowego nie ma nigdzie w pobliżu.
Jak zapuścisz się w historię tego tematu to znajdziesz błędy jakie pokazał mi komputer za każdym razem.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 18:24 ]
Witam
W sumie chciałem odświeżyć temat, ponieważ ciągle walczę z tematem. Sporo już wymienione i posprawdzane, a roverek jak gasł tak dalej gaśnie.
Jedno pytanie - czy w ogóle, a jeśli tak to w jaki sposób odpowietrzacie układ paliwowy?
Tak kolego - od sierpnia.
Dla Ciebie szok, a ja już powoli mam dosyć.
Jadę do mechanika(nie jeden przypadek) który mówi, przyjedź Pan za tydzień, po czym dzwonisz za tydzień, a on mówi, że jeszcze kilka dni, po czym jak tylko go przywiozę dzwoni do mnie za 4 godziny, że nie wie co mu dolega i żeby przyjechać zabrać auto - 100 zł i pa(i nie mówię o Panu Stasiu tylko o renomowanych zakładach).
Niestety mieszkanie w mniejszych miejscowościach ma swoje wady, a czas leci szybko.
I teraz postaw się w mojej sytuacji. Ładować auto na lawetę i ciągnąć je 300 km po to,żeby ktoś znowu powiedział mi sorry nie potrafię Ci pomóc - 200 zł??
Myślę, że dane z silnika odczyta i zapamięta, co do ABS,ASR, komfortu i klimatyzacji to mogę się zgodzić, ze się nie skomunikuje.
Ty potrzebujesz dane z silnika.
Po to skonstruowano to urządzenie by nie wozić całego warsztatu
Hmm, skoro osoba która tym handluje twierdzi, że z roverem się nie zgra to sam już nie wiem.
Czy ktoś z Was to użytkował?
Troszkę bez sensu wywalić 200 w błoto.
"Lubię to" bym klikną przy poście kolegi automechanik. Po OBD2 o silniku dowiedzieć się można wielu rzeczy. Czasami błędy wyłapane przez te różne programy nie pokrywają się z prawdą, gdyż te one korzystają z jednej tabeli w której są błędy od "urodzenia". Mimo wszystko, czegoś o silniku dowiedzieć się możesz. Ja zwykłym ELMem i kilkoma programami uzyskałem sporo informacji. Na szczęście były to tylko statystyki, bo błędów mój silnik póki co nie wskazuje. Nie wiem czy ELM potrafi pokazać np. prace wtryskiwaczy i ich zakres działania. T4 potrafi i tutaj jest błąd u mnie. 3-ci wtrysk padł Muszę podłączyć jeszcze raz ELM'a i zestaw programów do niego dedykowanych i zobaczymy.
INPĄ możesz spróbować dostać się do innych modułów, ale to też trzeba trochę pokombinować i mieć odpowiedni interfejs. O tym jednak stanowi osobny wątek na tym forum.
Myślę, że PHJOWI dobrze Ci radzi. Dokulaj się tym roverkiem do jakiegoś T4 (tylko z kimś to go potrafi używać) i zrób porządną diagnozę. Na podróż może wydasz mniej niż na te wszystkie kombinacje z wymianami, poszczególnych pierdółek i opłatami mechaników.
W sumie najbliżej masz Kraków i Midowicza?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jak najbardziej się zgadza, i jeżeli tylko w promieniu 200 km byłby ktoś kto ma renomę PHJOWI to bez wahania bym się umawiał. Rzeczywistość jest troszkę inna.
jeśli obsługuje tryb obd2 powinien oblukać temat. Muszę pożyczyć od kumpla i sprawdzić czy na 75 działa.
Witam
Udało Ci się może potwierdzić czy działa?
Ja niestety dalej się męczę.
Wymieniłem lub sprawdziłem już praktycznie wszystko co przyszło mi do głowy:(
Ogólnie pompka przy aku pluję albo powietrzem albo paliwem z powietrzem. Po wymianie nowa pompka lała jak złoto, ale po 100 km temat wrócił.
Napięcie na pompie jest 11,6 V.
Podpięcie na krótko do aku - bez zmian.
Zbiornik pusty czy pełny - nie ma znaczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum