Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Pon Lis 21, 2011 20:16 [R45]Problem z ogrzewaniem.
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam.
Niedawno złapałem hgf, auto zostało naprawione wymieniono termostat na WAXSTAT ponieważ gdy ustawiłem ogrzewanie na max temp zaczęła spadać.
Po wymianie termostatu temp stoi cały czas na połowie tylko że auto kiepsko grzeje, zaczyna mocniej grzać gdy auto postoi trochę na biegu jałowym, lub jest ciepło na dworze.
Układ odpowietrzony, węże od nagrzewnicy są ciepłe a nie gorące, dopiero po postoju w korku robią się gorące. Czyżbym kupił wadliwy termostat?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 21, 2011 20:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Czw Lis 24, 2011 21:01
Doszedłem kto a raczej co jest winowajcą mojego problemu.
Przed nagrzewnicą mam wpięty reduktor ale tylko pod jeden wąż. Ciepły płyn trafia do reduktora ociepla go a następnie resztki ciepła trafiają do nagrzewnicy.
Dzieje się tak dlatego że gazownik wpiął jeden wąż od nagrzewnicy doprowadzający ciepło a drugi wpiął w wąż który idzie do zbiorniczka wyrównawczego(duży obieg), efekt jest taki że zamraża mi reduktor wywala na benzynę ponieważ nie ma przepływu przez reduktor.
Prawidłowo zamontowany reduktor jest wpięty równolegle do układu. Czyli w dwa węże od nagrzewnicy.
Jeśli coś poplątałem proszę o sprostowanie.
neo88,
Było napisać w tytule, że masz LPG...To by ułatwiło diagnozę. A tego fachowca od LPG to omijaj, skoro on nawet reduktora nie potrafi wpiąć prawidłowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum