Mało prawdopodobne, aby była to uszczelka pod głowicą. Najwyraźniej masz gdzieś przeciek. Podłóż na noc karton pod samochód i następny dzień sprawdź czy na kartonie nie ma plam.
mam nadzieje bo to byłby koniec.jutro kupie taki preparat co sie wlewa do zbiorniczka i może zadziała,dzisiaj napełniłem zbiorniczek do kreski max i po 70 km spadło tak 2 cm płynu.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:12
joker83, nie wpadaj w panikę, uszczelka w tym silniku tak szybko nie wysiada.
Najpierw sprawdź dokładnie wszystkie połączenia z wężami gumowymi, chłodnicę i zawór od nagrzewnicy przy ścianie grodziowej.
Jeśli masz zalany płyn to w miejscach wycieków powstaje charakterystyczny nalot po odparowaniu płynu, jeśli to mały wyciek.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
to co dolewać poprostu płynu żeby nie zabrakło?
najlepsze jest to ze kupiłem to auto bo robie 120 km dziennie do pracy a w poniedziałek mi sie spier......... vectra 1999 tdi sławna pompa paliwa.
i teraz mam rebusa bo jak to jest uszczelka to jest koniec
mechanik mi to sprawdzi jutro
myślałem że w roverach w dieslu uszczelki nie ida tylko w benzynie bo wiem.
a jescze swieta za progiem....
Najrozsądniej byłoby znaleźć przyczynę uciekania płynu. Ciągłym dolewaniem nie naprawisz awarii. Kiedyś się zapomnisz i narobisz sobie dopiero problemów. Przyczyna wycieków może być prozaiczna. Koledzy podrzucili Ci porady, jak wyszukać wyciek. Teraz pozostaje tylko działanie z Twojej strony...
Widze tak jak było u mnie w 25. Okazało się ze była mikro rysa w zbiorniczku wyrównawczym.
1. Sprawdź wszystkie węzę od płynu bardzo dokładnie czy są suche.
2. Po nocy zobacz czy nie ma plamy pod autem
3. Sprawdź termostat i okolice pompy wody, Oraz chłodnice
4. HGF w Dieslu to trudne to zrobione ale co ciekawe majonezu jako takiego jak w Benzynie u nas nie będzie. Jak sie auto nie przegrzewa i pracuje normalnie to ja bym szukał przyczyn od 1. do 3.
Co dobre jeszcze w moim 25 były wymienione wszystkie węzę na nowe i nic to nie dało
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
aha a zdejmować tą osłone od spodu? ja mam to autko 2 dzien i tam od góry tez trzeba osłone zdjąc żeby sie do węzy dostac i pompy wody?
gzie patrzec jeszcze?
mikro rysa? co to jest?
[ Dodano: Sro Lis 30, 2011 22:18 ]
leszczu napisał/a:
joker83 napisał/a:
i teraz mam rebusa bo jak to jest uszczelka to jest koniec
Ja ci gwarantuje, że to nie uszczelka. Chyba byłbyś pierwszy na forum komu się to przytrafiło.
ok sytuacja jest taka: wskazówka od temp jest cały czas w połowie((przy 2200obr bo tak jezdze i wtedy jest jakies 100-105 na godz),po przejechaniu 70km spada płyn o jakies 2 cm niema oleju w płynie ,nie dymi na biało itd.auto chodzi ok i jak mówisz że to nie uszczelka to już cie lubie bardzo
no postarałem się.Głupota ludzka nie zna granic.160 na godzinę bez płynu w chłodnicy.myślałem ze da rade,a jednak nie dał.Nie wymieniałem uszczelki.Kupiłem kompletny silnik.
narazie nie mam na mechanika i kupiłem 2 litry płynu chłodzącego i dwa preparaty radweld do chłodnicy i wycieków ale w butelce 2 litrowej dam tak ćwiartke płynu chł. i po troszke tych dwóch preparatów i reszte wody żeby tam nie poblokowało nic,i zobacze co będzie.dzisiaj zrobiłem 140 km i temp stoi ok stawiam na chłodnice bo przy nawiewie na szybe nic nie śmierdzi nie paruje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum