Wysłany: Sob Gru 03, 2011 21:47 Wersja Vanden Plas w Roverkach
Od zawsze zastanawialem sie czym charakteryzuje sie wersja Vanden Plas ( oprocz charakterystycznych paskow ).Z informacji na naszej stronie znalazlem tylko info o R75
http://www.roverki.pl/cie...anden-plus.html
Wie ktos jak jest w przypadku wersji R 600 oraz ewentualnie innych R ?
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 21:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A tak z innej trochę beczki. Słyszał ktoś z Was może kiedyś o czymś takim że wyszło ok. 1200 sztuk R (200, 400, 600 ) na jakieś specjalne zamówienie brytyjskiej królowej ?
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
R jest oklejony w paski VP wiec moze to tylko na tym polegala ta modyfikacja
Wyposazenie wg VINu to Class 3.1
W ksiazce serwisowej jako model mam R 600 VDP
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Gru 04, 2011 09:41
Pawkaz napisał/a:
pelson91 napisał/a:
bo nie było R600 VP
R jest oklejony w paski VP wiec moze to tylko na tym polegala ta modyfikacja
Wyposazenie wg VINu to Class 3.1
W ksiazce serwisowej jako model mam R 600 VDP
Wpadnij na spota 6-setką, to obadamy czym różni się Vanden Plas od zwykłej wersji. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie VP były SD1... ale kto wie, czy n.p. Niemcy nie robili takiej serii limitowanej (podobnie jak Silverstone czy Classic). Być może w 8-setkach można było spotkać jeszcze takie wersje (fabrycznie), gdyż wychodziły w wersji Vitesse czy Sterling.
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:39 ]
Jeśli dobrze pamiętam, to chyba przedłużana wersja 75 była również nazwana Vanden Plas.
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:41 ]
A no i widziałem parę razy pierwsze 2-setki Vanden Plas. To była chyba wersja 216 z lat 80-siątych.
Wpadnij na spota 6-setką, to obadamy czym różni się Vanden Plas od zwykłej wersji. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie VP były SD1... ale kto wie, czy n.p. Niemcy nie robili takiej serii limitowanej (podobnie jak Silverstone czy Classic). Być może w 8-setkach można było spotkać jeszcze takie wersje (fabrycznie), gdyż wychodziły w wersji Vitesse czy Sterling.
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:39 ]
Jeśli dobrze pamiętam, to chyba przedłużana wersja 75 była również nazwana Vanden Plas.
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:41 ]
A no i widziałem parę razy pierwsze 2-setki Vanden Plas. To była chyba wersja 216 z lat 80-siątych.
to by się mniej więcej pokrywało z autami z mojego linku powyżej, o 800 i 600 VP brak informacji
to by się mniej więcej pokrywało z autami z mojego linku powyżej, o 800 i 600 VP brak informacji
ZTCP od lat 60 czy 70-siątych były to "bardziej luksusowe" wersje... w sensie więcej drewna, więcej wyposażenia (n.p. fajne drewniane stolicznki montowane w oparciach przednich foteli dla tylnego rzędu siedzień, etc., etc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum