Wysłany: Sob Gru 10, 2011 14:20 [r400] problem z pompka paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam, otóż mam ogromny problem z moim roverkiem...zatarła się pompka więc została wymieniona...najpierw kupiłam uzywaną na allegro i wszystko było ok. Niestety tylko przez dwa dni, w tym wypadku nie byłam zaskoczona no bo to używka więc nie wiadomo co się kupi...i ile na tym pojeżdzi...więc mechanik wymienił ją na nowy zamiennik nie pamiętam dokładnie jakiej firmy...co się okazało, wskaźnik paliwa przestał działać ale samochód jeździł...przez dwa dni, i znowu nie dało się go zapalić, więc zaciągnęłam go do elektryka co on na to powie...przy nim samochód zapalił bez najmniejszego problemu i tak było przez trzy dni...co stwierdził że musi być więcej paliwa bo inaczej nie bedzie jeździł, a była w nim ćwiartka baku (dodam że samochód jest z gazem) i co się okazało dzisiaj pojechałam po niego i nie zapalił wcale...a mechanik ręce rozkłada...pomóżcie
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 10, 2011 14:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
porter87,
Jaki masz gaz? Sekwencja? Jakie podzespoły?
Niech ten pierwszy mechanik jeszcze raz zdejmie bak i sprawdzi, czy dobrze zamontował pompę oraz naprawi wskaźnik, bo skoro działał wcześniej to po naprawie też musi...
Mnie dziś dopadł taki sam problem...
Wrocilem do domu z pracy ok 15.00 przed chwila chcialem podjechac R do kobitki i nic z tego, silnik kręci wszystko ok a nie zapala
Zawsze przed uruchomieniem silnika bylo slychac ten charakterystyczny dzwiek pompki, teraz go nie slyszalem. Padła pompka?
AdrianWWL, przepraszam Cię ale za bardzo cie nie rozumiem gdzie go szukać? Wiem już gdzie się znajduje tylko jak? On będzie widoczny bez problemu ot tak, czy muszę coś odgiąć, podgiąć żeby się dostać do niego? I co mam zrobić jak go znajdę?
No to spróbuj odpalić samochód od razu na LPG. Wtedy potwierdzi się, czy jest problem z pompą. Poszukaj w instrukcji od instalacji LPG, jak uruchamia się samochód w trybie awaryjnym na LPG.
W 45-tce wg. RAVE - bezpiecznik oznaczony na rysunku F10 - ma opis : Inertia switch, fuel pump relay. Może u Ciebie w R400 jest podobnie i może go sprawdź ... ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum