Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zs 120] 2005 chip tuning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zs 120] 2005 chip tuning
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 17:41   

albertlans napisał/a:
ak samo mam rovera 218 i vvc 145 km z nowym wydechem i ma jakies 7,5 s do 100 a fabrycznie niby 8.0.


Markzo napisał/a:
zdrowe 1.8vvc shamowane na 145KM wyciaga 8.0s do 100km/h ale mierzone wg gps aplikacją do tego, nie stoperem.


to chyba o moim mowa ;) tak właśnie po założeniu nowego sprzęgła i torsena udało mi się uzyskać powtarzalny wynik 7.9-8.1s do setki wg gps przed sprzęgłem i torsenem było 8.9.
Jakbym się mooocno uparł i przykatował przy zmianie biegów auto to moooże 7,5do setki bym osiągnął.
Licznikowe mierzone oczami i stoperem mam poniżej 7s ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 12, 2011 17:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 12, 2011 17:59   

coś mi się nie chce wierzyć że taki rover 620sdi seria ma 11s do 100 ;/ a jestem więcej niż pewny że ma ok 13s, co do BMW to mam 523i e39.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 18:01   

komik88 napisał/a:
nie chce wierzyć że taki rover 620sdi seria ma 11s do 100 a jestem więcej niż pewny że ma ok 13s,
Dlaczego nie wierzysz ?? Uzasadnij.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
albertlans 



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 28
Skąd: Bielsko



Wysłany: Pon Gru 12, 2011 19:16   

Markzo napisał/a:
tylko po raz kolejny pisze, ile masz Ty Nm a ile on? Ty masz 240Nm a on ile? 160? a po drugie, jak mierzyłeś te czasy? bo sa baaardzo optymistyczne :) zdrowe 1.8vvc shamowane na 145KM wyciaga 8.0s do 100km/h ale mierzone wg gps aplikacją do tego, nie stoperem.Co za róznica czy ZS polift czyy przedlift? to to samo auto, ta sama buda ten sam motor poza wizualnym liftingiem.


róznica jest taka ,że to auto nowsze.. i na pewno ma wiecej koni auto po przebiegu 50 tys od tego co ma 200 tys... a kolega tam wspomina też o 8.5 s w swoim bmw.. ja w to nie wierze przecież tak tylko ktoś napisał w statystykach. Licznikowo mam 7,5 s do 100 w vvc a wiem ,że licznik przekłamuje o 5-10 km/h teraz nie ma warunków bo opony zimowe nie maja przyczepnosci ale to nagram po zimie.

ja myślę ,że kolega komik ma kompleks bmw i wszystko musi być od niego wolniejsze hehe
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 20:36   

albertlans napisał/a:
róznica jest taka ,że to auto nowsze.

mlodsze o ile? 2-3 lata nie robi zadnej roznicy, uwierz to takie same auta.

albertlans napisał/a:
ja myślę ,że kolega komik ma kompleks bmw i wszystko musi być od niego wolniejsze hehe

Kolega Komik do nie dawna miał bardzo fajnie zmotanego ZR i wątpie, żeby miał jak to mówisz BMW-kompleks, za to Ty szerzysz głupie stereotypy, hehe :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 12, 2011 23:38   

MARKZO masz racje, nie mam hopla na punkcie BMW tylko mówię że moja katalogowo ma 8.5s do 100km a ten ZS podobno 9s i w to osobiście mnie się nie chce wierzyć, teraz powiem czemu: mój ZR o którym wspomniałeś był mierzony na g-tech pro ss z najwyższej półki ( wiadomo biore poprawkę na g-techa ;) ) i pokazał ok 7.9s- 8.2s do 100km a miał mase 1220kg i moc 140KM I 300NM więc z jakiej racji taki ZS który jest trochę cięższy, ma mniej mocy o 25KM i mniej momentu pewnie ok 120NM robi 9s do 100?? nie to żebym się tu chciał kłucić ale chciał bym żeby to ktoś udowodnił bo nie chce mi się wierzyć.. co do 620SDI to katalogowo ma 11.6s do 100 a trzeba pamiętać o tym że samochód ma ok 15 lat i twierdzisz że idealnie trzyma serie?? to uwzględnij swoją wypowiedź ;) pozdrawiam
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 08:14   

jeszcze jest sprawa przełożeń skrzyni, w 1.8 siedzi pg1 i obstawiam, ze tak jak u mnie w v6 da rade dobic do 100km/h bez przepinania na 3 bieg, co troche skraca czas, jednak wydaje mi się ze będzie to ~10s...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 13, 2011 14:58   

też jestem zdania że powiedzmy ok 9.8-10s do 100 będzie :) oczywiście przy dobrej trakcji i dobrym kierowcy :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 17:17   

ja przy 1.4 16V na gpsie miałem jakieś 10.1-10.3s do setki
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 20:27   

komik88 napisał/a:
więc z jakiej racji taki ZS który jest trochę cięższy, ma mniej mocy o 25KM i mniej momentu pewnie ok 120NM

ZS nie waży tak dużo jakby Ci się wydawało. Momentu też ma więcej niż 120Nm.
Zresztą ZS120 według katalogu ma 9,9s do 100km/h
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 13, 2011 21:21   

GREG przeczytaj uważnie co napisałem powyżej : ( ma pewnie mniej momentu o ok 120NM od mojego byłego ZR-A nie że ZS 120 ma moment 120NM ;) )

więc dobrze napisałem że będzie miał okolice 9.8-10s do 100km/h ;) ale 10s to nie 9s jak pisał kolega wyżej ;)
 
 
albertlans 



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 28
Skąd: Bielsko



Wysłany: Sob Gru 17, 2011 14:39   

według katalogu z forum.. a tu jest błąd bo 9.9 ma automat. Diesel jest szybszy od benzyny ? coś mi się w to wierzyć nie chce. a 11 s to zaden wyczyn Ty udowodnij swoje 8,5 s nie bedzie nawet 9.0. http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZS samochód wazy 1215 kg i ma 160 nm http://www.carfolio.com/s.../car/?car=98516 i tutaj tez jest podane 9 s i ja w to wierze bo waga robi swoje. i jak ktoś chce podjąc dyskusje to pierw niech sie zorientuje a nie opowiada swoje wywody o 120 nm i wadze duzo wiekszej od zr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R 620 SDi] Chip tuning
tiruces Tuning mechaniczny 59 Wto Lis 24, 2009 17:23
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [r45] - chip tuning
grz3loo Tuning mechaniczny 167 Czw Wrz 22, 2011 12:11
kampel
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi chip tuning 200 1.4si
Harry Tuning mechaniczny 3 Sro Mar 13, 2013 08:33
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink