Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 420SDI] Wysokie spalanie po uszczelnianiu pompy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 420SDI] Wysokie spalanie po uszczelnianiu pompy
Autor Wiadomość
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



  Wysłany: Sro Gru 21, 2011 20:36   [Rover 420SDI] Wysokie spalanie po uszczelnianiu pompy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam Koledzy, piszę tutaj bo mam problem i chce zapytać o wasze zdanie na ten temat.
Mianowicie, w moim Roverze jakieś 2 miesiące temu zaczęło się dziwne spalanie ON, bardzo wysokie, po diagnozie okazało się iż pompa wtryskowa się zaczęła lać, oddałem więc auto do serwisu diesla, do Zakładu w Kobiernikach koło Sandomierza, kazałem im uszczelnić pompę i ustawić kąt wtrysku, po 4 dniach auto odebrałem, pompa została uszczelniona, wszystko jednak było by ok, ale nie tym razem, auto zaczęło przy porannym odpalaniu kopcić i teraz w okresie zimowym mam bardzo duże spalanie tj przy spokojnej jeździe po mieście tj nie przekraczając 60 - 70 km/h, normalnie ruszając ze świateł, pali mi 8 - 9 l/100 km, przed rozszczelnieniem pompy palił mało średnio 6,5 po mieście przy dynamicznym stylu jazdy, a teraz jeżdżę spokojnie, mam zasłoniętego grila i szybciej jest nagrzany silnik, ale i tak przy dojeżdżaniu do pracy dużo pali. Teraz mieszkam w Częstochowie i tutaj pracuje, nie mam więc czasu i możliwości pojechać do nich tam na reklamacje a to spalanie mnie dobija, co mi więc radzicie?? Czy mogli nie ustawić kąta wtrysku tak jak trzeba? Może złą dawkę paliwa ustawili? Ponoć kopci też jak się przyspiesza.
Proszę o wasze sugestię, i jak ktoś może powiedzieć gdzie koło Czestochowy jest jakiś warsztat do diesli to bym był wdzięczny. Pozdrawiam przy okazji kolegę Dzieju :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 21, 2011 20:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 21, 2011 20:47   

8-9l to chyba realne spalanie tego silnika, mi też pali w okolicach 8, a jeżdżę delikatnie. Spalanie rzędu 6-6,5l w mieście wydaje mi się nierealne jak na ten silnik ;)
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Sro Gru 21, 2011 21:17   

Co ty, miałem go zeszłej zimy i nigdy nie palił więcej niż 7 litrów, a styl jazdy mam taki sam, było 20 stopni mrozu to palił koło 8 ale wtedy nie zagrzał się,
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 07:45   

mi po uszczelnieniu spalanie wzrosło o 0,5l, z resztą pisałem o tym już
może masz za dużą dawkę paliwa ustawioną
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Wto Sty 10, 2012 06:06   

też tak uważam bo auto nie paliło tyle, w dodatku przy bardzo spokojnej jeździe, to mija się z celem, 9 l to benzyna spali nie ten diesel, wiem ile palił wcześniej, tylko teraz pytanie co z tym zrobić? jechać tam do nich 300 km nie mam jak, w dodatku droga wyniesie mnie tyle co koszt ustawienia tutaj gdzieś, ale nie wiem gdzie w Czętochowie jest jakiś dobry diesel service ;/

[ Dodano: Wto Sty 10, 2012 06:06 ]
Witam Panowie problem z roverkiem rozwiązany, a mianowicie ostatnio udało mi się wyrwać 3 dni wolnego i postanowiłem pojechać do domku tj 240 km od Częstochowy, przy okazji złożyć reklamacje u Pana Bernasia w Diesel Serivce, na trasie roverek spalił 6,5 l co jest o wiele za dużo jak na spokojną jazdę, po dojechaniu na miejsce rover został w serwisie 3 dni, po rozmowie telefonicznej poprzedzającej wizytę Pan ów powiedział iż nie możliwe jest by auto miało zły kąt wtrysku było by to widoczne po świecącym checku co nie występowało u mnie stwierdził iż auto może ciężko palić bo świece nie grzeją, auto zostało 3 dni, po tym czasie dostałem telefon iż auto gotowe, można go już odebrać, poinformowano mnie, że ktoś przy wymianie paska pompy całkowicie źle ustawił kąt wtrysku jak i cały zapłon, zapytano mnie kto mi wymieniał pasek, kiedy powiedziałem im że to u nich był zmieniany przy uszczelnianiu pompy Pan od razu jakby dostał z liścia, i że jakimś cudem musiało się to samo przestawić, w rzeczywistości łatwo się domyślić kto był za to odpowiedzialny, źle ustawili bo im się spieszyło i taki powód tego spalania, ciężkiego odpalania i kopcenia, teraz auto pali na dotyk, nie puści nawet chmurki dymu, a co najważniejsze przy jeździe na trasie 240 km w 5 osób i pełnym bagażniku, oraz 50 km po Częstochowie przy dosyć agresywnej jeździe na krótkich odcinkach spalanie 5,2 l można uznać za rewelacyjne.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 416 Si] Wysokie spalanie 20 litrów gazu. Pomocy.
ptoporowicz89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Kwi 28, 2013 20:50
Adrian
Brak nowych postów [R 416] Wysokie spalanie
ccycekk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Pią Gru 31, 2010 15:26
osarro
Brak nowych postów [420 di ,97] Wysokie spalanie - komputer
SeevS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Cze 29, 2009 08:25
szoso
Brak nowych postów [R416] Wysokie spalanie
slawek123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Lut 28, 2008 20:45
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink