Brt, ja tez na to wpadlem, ale w wersji z klima jest taki problem ze zeby wymontowac chlonice trzeba wymontowac ta od klimy a to juz powazniejszy problem ale udalo sie bez wymonowywania!!!
xtek, kupilem uzywany na forum
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A na jaki wymieniles? Bo u mnie termostat jest na 200% walniety. Teraz jak byly temp 0-3 C, to temperatura po 100km trasie potrafila dalej stac na dolnej kresce. Dopiero zatkalem chlodnice, zakleilem otwory z przodu i sie nagrzewa porzadnie. Ale termostat pasowaloby wymienic w koncu...
ja tez niedawno wymienialem moj termostat, bo zeszlej zimy dogrzac auto to masakra byla, pomimo cudow z zaslanianiem chlodnicy.
wymiane termostatu zrobilem przy okazji regeneracji wiazki elektrycznej, jak wywalilismy wiazke, to dostep do termostau jest od goru, bez wiekszych problemow da sie odkrecic opaski kluczami z kardanem (ta katowa nasadka) i grzechotka. moje opaski byly jakos dziwnie zakrecone ze ni od gory ni od dolu - dlatego kombinowalem. cala wymiana zajela moze 30min.
mam zaslepiony egr, nowy termostat i przy -5 jak mialem zamarznieta przednia szybe to 10min skrobalem (auto zapalone, nawiew na 1, temp na max), i odjazd - po 3 km 1/3 skali, po 5km prawidlowo ciut ponizej 1/2 i ciepelko leci.
podejrzewam ze mam cos jeszcze z nagrzewnica, bo mega ognia nie ma, im wyzszy nawiew tym slabsze cieplo/dluzsze nagrzewanie, max ile daje to nawiew na 2.
ale poprawa jest kolosalna, poprzednio dogrzanie auta to nawet 15-20km i ledwo co szlo cieplo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum