Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] spadają obroty po wybiciu biegu na LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] spadają obroty po wybiciu biegu na LPG
Autor Wiadomość
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Pon Gru 19, 2011 22:06   [R25] spadają obroty po wybiciu biegu na LPG
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2001

ejo :) mam taki malutki problemik.
Jadąc np. na 5 biegu - prędkość koło 90 km, gdy wcisnę sprzęgło i wrzucę na luz,to obroty potrafią w tym momencie spaść tak nisko, że autko lubi zgasnąć, lub spadną i trochę pofalują, po chwili się uspokoi. I to tak często przy wciskaniu sprzęgła i wrzucaniu na luz lub w momencie wrzucania na inny bieg. Występuje to tylko na LPG!!!! na benzynie nie ma tych objawów. Moja kobita, też instalowała ten sam gaz ( u tego samego mechanika ) tylko w R200 i też występuje ten objaw ale rzadziej. innych problemów nie ma.

Mój Gaz:
STAG 300
Reduktor: AC
Wielozawór: Tomasetto
Wtryski: REG
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 19, 2011 22:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Sro Gru 28, 2011 09:38   

Wg. mnie instalacja do regulacji.
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
marcin_zgierz 



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Zgierz



Wysłany: Sro Gru 28, 2011 12:53   

u mnie było to spowodowane za dużą ilością powietrza które wpadało przy szybszej jeździe do filtra powietrza bo przy prawej lampie mam opuszczony zderzak
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Sro Gru 28, 2011 13:01   

marcin_zgierz, ale to się chyba tyczy tylko starych generacji instalacji ze zmienionym dolotem powietrza.
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Sro Gru 28, 2011 14:12   

regulowali mi już to setki razy i dalej ten objaw występuje :) instalacja jest nowa, ma dopiero 2,5 miesiąca.
 
 
Gacor 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 156
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sro Gru 28, 2011 22:22   

Drwal85 to może podjedź do innego gazownika bo to napewno regulacja albo nieszczelność jakaś na filtrze powietrza albo dolocie.
_________________
Pozdrawiam ;)
Jacek
 
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Sro Gru 28, 2011 22:56   

posprawdzam sobie czy czasem gdzieś nie ma nieszczelności tam gdzie piszesz :) ale jak by była ta nieszczelność, to by nie było jakiś objawów na benzynie?
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 08:33   

zauważalnej różnicy na benzynie nie byłoby
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
slony7 



Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 16:40   

silnczek krokowy do wymiany na 100 %...

3/4 gazowników to krętacze wiec szkoda czasu i pieniedzy

Odkrec silniczek krokowy wez czysta szmatke zamocz ja najlepiej w benzynie i wyczysz poczekaj az wyschnie i to tyle.
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 22:17   

silniczek krokowy był czyszczony :) poza tym pracował by nie równo na benzynie oraz podczas tych operacji co opisywałem wyżej.
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
slony7 



Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 10:32   

silniczek krokowy w Twojej sytuacji ma tylko wplyw na jazde w LPG.
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Pią Gru 30, 2011 17:34   

to czyli kupić nowy lub wyczyścić jeszcze raz?
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 18:10   

Obróć dolot tyłem do kierunku jazdy i problem ustanie, nieważne czy to jest gaz na śrubkę, czy sekwencja.
Silnika krokowego się nie tykaj, bo jakby tam tkwił problem to silnik gasnąłby również na postoju oraz podczas pracy na benzynie.
 
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 19:55   

Tomek1212, a myślałem, że w sekwencji już się manewrów z dolotem nie robi...
To musi być to.
Przepraszam za początkowe wprowadzenie w błąd.
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Pią Gru 30, 2011 22:00   

a jak by wstawić w puszkę tą, gdzie jest filtr powietrza jakaś zaślepkę? taką co zmniejszyła by wlot powietrza :) bo podejrzewam że gadacie o tym że dławi się dużą ilością wpływającego powietrza :) chyba że się mylą to SORKI! :lol:
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 22:45   

Nie wiem dokładnie czy jest potrzebna redukcja dolotu jak w II gen. ale jeśli spalanie masz ok, to znaczy że nie jest. Wystarczy jak założysz jakieś kolanko na dolot do filtra, tak aby powietrze nie mogło wpadać z dużą prędkością do filtra.
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 08:46   

Cytat:
Tomek1212, a myślałem, że w sekwencji już się manewrów z dolotem nie robi...


nie robi, mam sekwencję i żadnych kombinacji nie robiłem, jedynie co to stożka nie lubi sekwencja bo ciężką ją wtedy skalibrować tak żeby przy różnych warunkach pogodowych auto jechało tak samo
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sob Gru 31, 2011 11:09   

Zazwyczaj nie trzeba robić takich kombinacji, ale jak się pojawiają takie problemy to ten patent działa przy każdym rodzaju instalacji.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 13:45   

jak auto jest ustawione przez gazownika "na ubogo" to i powietrza mu trzeba zabrać co nie jest prawidłowym rozwiązaniem, auto trzeba dobrze ustawić i nie trzeba nic zaklejać czy przytykać
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 00:34   

Wsadziłem w to miejsce gdzie wchodzi dolot do puszki filtra - karton z wyciętą dziurą o mniejszej średnicy nisz ta rura jak na razie objawy ucichły zobaczymy jak dalej..... jak będzie ok to sobie zrobię już to porządniej.

Przez ten wynalazek nie ma niepożądanych objawów :lol:
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i]obroty nie spadają
maciek260375 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 05, 2011 15:03
maciek260375
Brak nowych postów [R214Si] Nie spadają obroty silnika
thunderas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Gru 22, 2009 22:33
thunderas
Brak nowych postów [200Vi]1.8VVC nie spadaja obroty
olo218 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Gru 17, 2010 18:15
sew87
Brak nowych postów [ r200 2.0sdi 98r ] obroty spadaja
latinoo22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Mar 07, 2010 15:15
misza198818
Brak nowych postów [R214 Si 103km 97]obroty szybko spadają...
Fido66 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Lut 13, 2009 15:36
Fido66



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink