Wysłany: Pią Gru 30, 2011 10:14 [R45] Wymiana konsoli centralnej
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, ostatnio zderzyłem się z pomysłem wymiany konsoli centralnej (tej z panelem sterowania nawiewami) na wersję poliftową. Na alledrogo można kupić całe deski rozdzielcze albo same drewnopodobne nakładki. Ktoś próbował to zmieniać? Myślę, że nowa konsola do starej deski będzie ładnie pasować, nie jest tak toporna. Jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje. Proszę się nie śmiać głośno Jak zmienia się w Roverowym zegarku czas AM na PM? Mi się nie udało a na zdjęciach widziałem że może on wyświetlać czas w trybie 24h.
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 30, 2011 10:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Pią Gru 30, 2011 10:27 ]
Jak mozesz to wstaw linki Twojej starej deski i tej na ktora chcesz wymienic, bo jak dla mnie to ni ch.... nie pasuje
A chce Ci sie kombinowac z wlacznikami, nie wiadomo nawet czy wtyczki beda pasowac. W nowej nie masz miejsca na awaryjne, za to masz mgielne, ktore bedziesz musial przeciagnac zza kierownicy
Myślałem, że będzie to prostsze do przełożenia. Trudno. Tak czy inaczej największy umieszczenie awaryjnych. Równie dobrze można przełożyć całą deskę rozdzielczą.
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
Co do konsoli centralnej to czy cięgna od nagrzewnicy będą pasować? W zasadzie przedłużenie kabli i przelutowanie kabli nie jest wielkim problemem. Sam stelaż jest taki sam... Przeciwmgielne mogą zostać w starym miejscu. Awaryjne można przenieść gdziekolwiek- kwestia przedłużenia kabli i wycięcia otworu na przycisk. Koło lewarka zmiany biegów jest miejsce
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
Ta konsola, na którą chcesz wymienić to konsola od anglika, jest odwrotnie wyprofilowana niż konsole europejskie, więc może być problem z idealnym spasowaniem. Ponadto pokrętło prędkości dmuchawy i pokrętło od sterowania nawiewami jest zamienione miejscami w stosunku do wersji europejskiej. Zatem będzie problem z podłączeniem cięgien od sterowania nawiewami.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum