Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sty 02, 2012 10:05
Ach brak słów , jedyne wyjscie szukać całego kompletu rozruchowego (chyba najtaniej wyjdzie ,bo z testbookiem czy t4 tez bedzie problem w okolicy znalezc) Wywalenie immo z ECU tez tanie nie bedzie zapewne
Tak by juz zamówił jaka uzywke tego immo, ale jak znów trzeba kodowac moduł ,kluczyki ...
A zachciało mnie się zmieniać bezpiecznik grania szybki
[ Dodano: Sro Gru 28, 2011 23:18 ]
Wyczaiłem zały zestawik rozruchowy(komp immo i klucze) od 420 ,prosiłem sprzedawce o ich oznaczenia ,czy jest taka możliwość aby to wrzucić do 220tki.
(ogladajac kompy od 400 sdi widac ze maja na 2 rodzaje wejsc na kostki)
I czy czytnik/opaska immo ta na stacyjce tez musi byc pod dany układ czy bez znaczenia?
Z góry dziekuje za Wasze rady,sugestie.
jednak od 400tki nie podjecie ,nie potrzebnie pisałem mu.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:10
Kozik napisał/a:
kadzaf napisał/a:
Popka się cieszy,roverek dycha
to chyba już cieszyć się należy
Tak w polowie bowiem jeszcze do odreanimowania tylnia wycieraczka oraz grzanie szybki
Proźba to kolegów (koleżanek również ) czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do roverka 220 sdi bylby bardzo wdzieczny (moge odrobic w polu etc ) bardzej ułatwiłoby mi to znalezienie usterki .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum