Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam, mam pytanie. Mam pekniety w 2 miejscach zderzak (lekko rozerwany) i pare rys na nim . W rogu drzwi postapila korozja i chcialbym to komus oddac aby zrobil z tym porzadek. Wiecie moze ile moze kosztowac u lakiernika sklejenie 2 malych przeciec w zderzaku i polakierowanie go oraz uporanie sie z ta rdza ( czyli jakas szpachla + lakier) . Chodzi mi nie o malowanie calych elementow tylko uzycie lakieru w spray'u.
Ostatnio zmieniony przez maverick Wto Sty 17, 2012 19:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 13:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi mi nie o malowanie calych elementow tylko uzycie lakieru w spray'u.
Na pewno lakiernik nie będzie ci używał lakieru w spray'u.
maverick napisał/a:
Wiecie moze ile moze kosztowac u lakiernika sklejenie 2 malych przeciec w zderzaku i polakierowanie go oraz uporanie sie z ta rdza ( czyli jakas szpachla + lakier)
Ceny zależą od lakiernika ale za naprawę zderzaka licz od 350 zł w górę. Jeśli chodzi o rdzę to zależy w jakim stopni ona postąpiła.
jeżeli chodzi o zderzak
jedziesz ze zderzakiem tam gdzie spawają plastiki i Ci to zrobią, później sam malujesz szpachlujesz
2 opcja kupujesz włókno szklane, żywice, szpachle,
czyścisz lakier lekko smarujesz żywicą, nakładasz włókno, żywica i tak kilka razy, wszystko zależy od pęknięcia, później to wszystko szpachlujesz wyrównujesz, dajesz podkład i lakier na to. Ja tka zderzak naprawiłem, jak dobrze zaszpachlujesz do równego to będzie dobrze, z doświadczenia wiem, że lepiej kup więcej szpachli,bo CI może zabraknąć później. Przed szpachlą odtłuścić, podkład lekko przeszlifować, lakier
Jeżeli chodzi o rdze, wszystko zależy w jakim stopniu już jest i czy dziura na wylot ni będzie, jeżeli to nalot, to czyścisz rdzę, resztę bierzesz preparatem takim nie do usuwania rdzy, tylko tak jakby ją wiązała, nie wiem jak to nazwać. Na ot szpachla, musisz odtłuścić jeszcze, później podkład, lekko szlifujesz podkład, wodnym papierem drobnym, na to lakier
ja kleiłem/stapiałem taką większą komunistyczna lutownicą chyba nazywa się taka kolbowa a potem szpachla i malować trzeba cały jeśli chcesz bardzo ładnie bo nowy lakier obok starego jak jest to widać to miejscami że było malowanie a jak cały od nowa odmalujesz to będzie git tylko musisz o zmatować przed malowaniem. a po wyszczerzeniu z rdzy drzwi polej jeszcze fosolem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum