Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 17:35 [25] Zawory ?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, miałem dziś problem z 25tką moją i teraz nie daje mi to spokoju.. Otóż po południu poszedłem do autka , odpalam.. pochodził z minutkę i nagle zgasł.. hmm mówie sobie no nic takiego odpale jeszcze raz, i tu moje zdziwienie : nie mogłem odpalić, rozrusznik wył, ale z wydechu dmuchało więc jednak kręcił.. próbowałem drugi raz odpalić, trzeci.. dopiero za czwartym odpaliłem ale silnik chodził jakby na 3tłokach, taki dźwięk pracy silnika był.. odebrało mu moc.. zgasiłem go.. po 10min odpaliłem i już wszystko jest tak jak wcześniej.. zrobilem 30km i nic się nie działo, nie kopcił bardziej, moc była taka jak wcześniej.. wszystko wporzadku, Więc moje pytanie.. Bo myślę, że mógł zaciąć się zawór ? i czekam na wasze opinie, może ktoś miał coś podobnego ? Wystraszyłem się tym dzisiaj..
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 17:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kiedy był filtr wymieniany paliwa i może coś z gruszka paliwa jest nie tak bo tam siedzi zawór powrotny. Najlepiej to wymienić i patrzyć dalej, w najgorszym wypadku to coś pompa kończy żywioł ale to już całkiem ostatnia opcja
To co ty opisałeś ja tylko znam jak się wymienia filtr paliwa i się jest leniwym dopompować gruszka paliwo. W tedy odpali i zaraz zgaśnie i trzeba chwile kręcić. i tak dziwnie chodzi.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jawaa, Tak tak on może dziwne chodzić, tak samo jak wymienić wtryski, To czasem tylko na dwóch zaworach chodzi przez jakiś czas.
Wymień gruchę i filtr paliwa i jak znow wystąpi to trzeba będzie dalej myśleć co może być. Aha jeszcze możesz sprawdzić wężyki powrotne czy są wszystkie cale lub je tez wymienc
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kolego u mnie silnik tak chodził po wymianie gruszki ( którą nieopatrznie zepsułem ) . Założyłem nową i filtr paliwa . W jakiś sposób ów gruszka zapowietrzała się ( robiła się płaska ) i auto do 2,200 obr jechało później jak przypuszczam auto nie dostawało odpowiedniej dawki paliwa i zaczynało dziwnie chodzić.
REASUMUJĄC ! KUP WĘŻYK PALIWOWY ( śr. 8 mm ) ,OBEJDŹ GRUCHĘ WYMIEŃ FILTR PALIWA I ZOBACZ CO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO . Z tego co czytałem to dużo ludzi narzekało na to ustrojstwo .Pozdrawiam .
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Sob Sty 21, 2012 06:47
heheh aurat dwa dni temu to mislem...nowy filterek msc temu byl zalozony...pojechalem na stacje i zatankowalem do pelna... wracam po jakis dwoch godz odpalilem auto i poszedlem tam po cos... jakies 10 min chodzilo na wolnych i zgaslo.... wyczyscilem filtr chyba wody gdzies zaciagnal....i narazie jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum