Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] Zgasł i nie odpalił...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] Zgasł i nie odpalił...
Autor Wiadomość
made07 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 17:37   [R214] Zgasł i nie odpalił...
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam wszystkich!
Problem wygląda następująco...
Wyjechałem roverkiem do sklepu, chciałem zaparkować, wbiłem wsteczny a on sam zgasł i już nie odpalił.
Rozrusznik kręci, paliwo dochodzi, aku oczywiście naładowany.
Dodam że w ciągu tego miesiąca zdarzyło się może 3 razy że auto gasło w podobny sposób (parkowanie i zmiana biegu) ale później bez problemu odpalał wiec nie zwracałem na to uwagi.

Bardzo proszę o pomoc:)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 01, 2012 17:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:02   

Sprawdź czy jest iskra na przewodzie od cewki i na którymś z przewodów od kopułki do świecy, najprawdopodobniej do wymiany kopułka i palec.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
made07 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:09   

a cewka??
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:15   

Nie wykluczam aczkolwiek zacznij od sprawdzenia iskry, nie ma sensu bez powodu pchać się w koszty.

[ Dodano: Sro Lut 01, 2012 18:15 ]
Powiedz jeszcze jaki masz stan paliwa. Rezerwa? Jeśli masz pompę zamiennik to może Ci nie wyciągać pomimo tego, że masz sporo.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
made07 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:21   

Słychać że pompa pracuje.
Paliwa mam pół baku.
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:22   

w związku z tym że auto gasło przy zmianie biegów proponuję sprawdzić czy cięgna mechanizmu zmiany biegów nie dotykają gdzieś wiązki
_________________
rom
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Lut 01, 2012 18:36   

automechanik napisał/a:
w związku z tym że auto gasło przy zmianie biegów proponuję sprawdzić czy cięgna mechanizmu zmiany biegów nie dotykają gdzieś wiązki

cięgna idą tunelem i nie napotykają nic na swojej drodze :smile: Choć gdyby nawet coś-gdzieś to po zmianie biegu np. na 1 odpalił by.
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
made07 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 20:49   

wczoraj oddawałem autko na jeden dzień kumatemu znajomemu- twierdził że iskry nie ma.
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 21:45   

Jeśli w ogóle nie ma iskry wymień cewkę, wystarczy używana koszt ok 50zł i potem znowu sprawdź iskre na kablu od cewki i na którymś zapłonowym. Jeśli nadal nie będzie to jeszcze czujnik położenia wału.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
made07 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 10:56   

auto u mechanika.
Twierdzą że prąd słabszy (12v) nie dochodzi do cweki.
Wykluczyli kopułe, palec, przewody itp. i szukają dalej.

Jakieś inne propozycje ? :)
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 23:48   

Czujnik położenia wału.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 03:24   

kangaroo69, idą ale w końcu wychodzą i obojętne czy one, czy dżwigienki wybierania i włączania biegów mogły powodować zanik prądu w układzie zapłonowym z początku sporadyczny a w konsekwencji stały.
Jeśli okazuje się że nie ma niskiego napięcia na cewce to należałoby sprawdzić wiązkę ,
nie musi być tak jak sugeruję, ale każda zmiana biegu w czsie manewrowania to przechylanie się zespołu napędowego i możliwość przerw napięcia na uszkodzonym przewodzie lub lużnym połączeniu.
_________________
rom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 sd] Odpalił i zgasł...
alexkret Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Kwi 19, 2010 18:51
alexkret
Brak nowych postów [r200 1.4 16v] Zgasł, a gdy wyschnął odpalił
krzys31 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sob Cze 06, 2009 20:51
krzys31
Brak nowych postów [R25] Silnik zgasł w trakcie jazdy i nie odpalił
afti6 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 41 Sro Gru 13, 2017 14:03
Remigiusz
Brak nowych postów [r214 si 16v 99r] zgasł i nie pali
ulek1401 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Maj 13, 2010 21:58
ulek1401
Brak nowych postów [MG ZR] Nie odpalił, później już jak ta lala
j0zek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Kwi 30, 2014 19:16
j0zek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink