Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:54 [r45] problem z hamulcami
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam,
panowie mam taki problem: tylko jak kupilem auto wymienilem tarcze i klocki na firmy brembo, wszystko ladnie pieknie, jakos 4 miesiace i mi sie cale klocki starly, ok, kupilem nowy komplet i po okolo 5 miesiacach ponownie mam starte, jutro zakladam 3 komplet klockow w przeciagu nie calego roku, rozumiem ze czasami noga nie jest lekka i hamuje sie mocno, ale chyba to jest lekka przesada i cos jest nie tak?czy ktos mial kiedys podobny problem, klocki na 100% odbijaja poniewaz prowadnice chodza dobrze.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli prowadnice odbijają, to klocek sam nieprawa prawa się ścierać. Może po prostu masz ciężko nogę, albo trafiasz na jakieś trefne klocki. Spróbuj może wstawić innej firmy np.:ATE.
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 22:38 Re: [r45] problem z hamulcami
karooo napisał/a:
odbijaja poniewaz prowadnice chodza dobrze.
Co masz na myśli pisząc prowadnice?
Bo to że tłoczek odbija to nie wszystko. Klocki montowane sąna jarzmo zacisku i powinny tam byc dwie cienkie aluminiowe blaszki. Czy w tym miejscu klocek pracuje bez problemu ?
czy ktos mial kiedys podobny problem, klocki na 100% odbijaja poniewaz prowadnice chodza dobrze.
Mam to samo. U mnie klocki starczają na 15-20 tyś.km.Zawsze myślałem że kiepskie klocki kupiłem. Jutro lub w piątek kolejna wmiana, więc przyjże się temu dokładniej.
Ja mam ciężką nogę, ale roverem jeździ moja żona, więc ciężka noga nie wchodzi w rachubę
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 18:05
U siebie miałem już i ATE i TRW, obecne firmy Kashiyama mam od ok. roku, nabiegane ponad 25kkm, ponad połowa klocków jeszcze jest, więc nastepnym razem wezmę na bank Kashiyama, poprzednie zużywały się znacznie szybciej.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 18:17
Jugol napisał/a:
U siebie miałem już i ATE i TRW, obecne firmy Kashiyama mam od ok. roku, nabiegane ponad 25kkm, ponad połowa klocków jeszcze jest, więc nastepnym razem wezmę na bank Kashiyama, poprzednie zużywały się znacznie szybciej.
linkiem poratujesz co i skad kupiles bo umnie leci juz 2 komple klockow na tarczach ATE i trzeba bedzie szukac nowych tarcz i klocków
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 18:23
BoloSr napisał/a:
linkiem poratujesz
Nie poratuję, gdyż ja zakupiłem cały , używany min. komplet: tarcze+ zaciski+ jarzma+ klocki gratis od gościa na allegro.pl. Ale znasz firmę, podejdź do IC, lub poszukaj w sieci- na bank je znajdziesz.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 18:26
Jugol napisał/a:
BoloSr napisał/a:
linkiem poratujesz
Nie poratuję, gdyż ja zakupiłem cały , używany min. komplet: tarcze+ zaciski+ jarzma+ klocki gratis od gościa na allegro.pl. Ale znasz firmę, podejdź do IC, lub poszukaj w sieci- na bank je znajdziesz.
oki jak znajde to dam znac gdzie sa bo umnie na mojej wsi to nic nie kupie wszystko z sieci musze sciagac
Klocki wymienione, wszystko sprawdzone i nic niepokojącego nie znalazłem.Wszystko działa bez zarzutów.Jedyna rzecz jaką zauważyłem to to że klocki z prawego koła były zjechane o około milimetr bardziej niż z lewego koła. Widocznie tak ma być.
Tak sobie siedzę i zastanawiam się jeśli z jednej strony klocki były zjechane bardziej to może z drugiej zacisk nie ma takiej siły hamowania jak powinien.
I tu mam pytanie:
Czy zaciski do różnych wersji silnikowych były różne czy takie same? Mam niedaleko zaciski w dobrej cenie ale z wersji 1.4 benzyna a sprzedawca nie wie czy będą pasowały, A ja nie chcę kupować w ciemno.
magneto, jak masz wentylowane to każdy zacisk z wentylowanych podejdzie a jeśli masz lite to każdy zacisk z litych podejdzie.
Po wyglądzie zacisków też można poznać.
Jednak ja jako że troszkę przebojów miałem z hamulcami wiem że układ w którymś miejscu w R jest niedoskonały. Pozostały mi dwie rzeczy do sprawdzenia. Pompa hamulcowa i pompa ABS.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum