Mam takie pytania
Zastanawiam sie nad kupnem, jaki jest wasz ulubiony model Rovera, oczywiście kazdy postawi na swój:) ale nie szkodzi, chodzi o plusy i minusy
Dzięki
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 13:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem 414 kanciaka z 1995 roku niestety nie miał klimy , duży plus to ceny części , przy tym nietypowy wygląd ale to już kwestia upodobań :lol:gdybym miał miejsce to bym go zostawił dla potomności
600ka! 2.0SDi ekonomicznie i dynamicznie, klekocik daje radę, a dlaczego 600ka? piękna duża, a zarazem kompaktowa limuzyna, z serii lat świetności firmy, niepowtarzalna linia nadwozia
mój ulubiony to Rover 75 2,5V6, ogromne plusy to wygląd i V6 pod maską, minusów nie znam
Ewentualnie na drugim miejscu tuż za R75 jest MG ZS180 po lifcie, również V6 pod maską, fenomenalny sportowy wygląd, zwłaszcza poszerzenia, skrzela i wysoka lotka
Moim ulubionym modelem jest ZR przed liftingiem.
Plusiy modeli, ktore posiadam
216 GTi-rzadki,daje rade jesli chodzi o dynamike.Wystarczy tylko zredukowac do 3tki
620 Sdi-malo pali, wystarczajace osiagi jesli chodzi o zwykle poruszanie sie po miescie, pakowny bagaznik, mozliwosc wyboru auta z jasna tapicerka lub skora
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
MG ZR przed liftem, MG ZS po lifcie MG ZT po i przed liftem również ZTT, MG TF
ogólnie jeżeli chodzi o wygląda to MG bardzo mi się podobają
jeżeli chodzi o wersje bardziej klasyczna to:
R 45 przed liftem seden, R45 po lifcie hatchback R 75 przed liftem V6 ew. Diesel
hmm... aj lajk de most
- Rover Coupe Targa,
- MG ZT V8/Rover 75 V8,
- MG ZS 180,
- Rover 800 Coupe Turbo/V6 koniecznie w kolorze bordowym z jasnym środkiem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
R800 Coupe 2,7V6 z manualną skrzynią biegów (nie wiem tylko czy takie były) w kolorze BRG.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 22:15
MG ZR 160 Mk1 lub jakikolwiek zrobiony 1.8 lub ZS V6 2.5 po lifcie - pierwszy za znakomite skrecanie i porecznosc w ruchu miejskim - drugi za swietny dupowoz rodzinny z charakterem. Przyjemnym autem jest tez Tomcat Turbo - niestety dostepnosc na rynku juz nikla w drugim obiegu. Jezeli chodzi o auto wyczynowe Metro 6R4.
Ostatnio zmieniony przez Bumelant Sob Lut 18, 2012 17:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum