Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 streetwise] do oeceny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 streetwise] do oeceny
Autor Wiadomość
panadol 



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Magdalenka



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 15:37   [R25 streetwise] do oeceny

Do 3ech razy sztuka. O drugim poza tym z Otwocka jeszcze nie opowiadalem bo az wstyd ale obiecuje ze tez napisze :)

Musialem troche zwiekszyc krag poszukiwan i dodalem takze diesla. W sumie czemu nie.
Mysle o tym egzemplarzu.

http://sprzedamgo.pl/ofer...4r-.html#oferta

Rozmawialem juz ze sprzedajacym. Wreszxcie prywatna osobsa ktora juz uzytkuje ten pojazd kilka lat.
Widzicie cos niepokojacego ?
Vina dostalem. SARRFKNNN4D758766
O dieslach serii L juz czytam. na cos szczegonego zwracac uwage ?
Dwumasy widze ze na szczescie brak. ze skrzynia czasem problemy ? da sie po czyms poznac ?
Jak cos to w KRK mamy jakis polecany warsztat zeby podjechac zbadac autko / spojrzec na niego z dolu ?
Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 17, 2012 15:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 17, 2012 15:44   

Moze wystpowac problem z "charczeniem" przy wbiciu biegu wstecznego, ale podobno to norma.O ile dobrze kojarze to ta sztuka byla juz opisywana
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 15:46   

jak się rozgrzeje to go depnij po obrotach, jak nie ma obcinki przy 4000 obr/min to dobrze, jak ma to lepiej innego obejrzeć, bo może być brak masy, a może być wtrysk sterujący uwalony nawet - a tak to tradycyjnie jak przy każdym aucie, aha dynamika też jest ważna - w tym aucie ok 2000 obr czuć konkretnie turbo że łapie-dodaje tak żeby łatwiej było Ci wyczuć czy idzie tak jak powinien :wink:
 
 
 
panadol 



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Magdalenka



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 16:03   

faktyczniue. przepraszam - nie znalazlem ze bylo juz o nim

http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0

W sumie to nic dyskwalfikujacego go caly czas nie widze....
Zobaczymy. Moze w week go obejrze.
Pozdrawiam
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 16:41   

panadol, zwróć uwagę na tego check'a czy gaśnie bo trochu dziwne że na wszystkich zdjęciach z wnętrza go widać
 
 
 
panadol 



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Magdalenka



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 17:53   

Napewno zwroce uwage. zapytam jeszcze wlasciciela bo rozmawia sie z Nim milo i rzeczowo. Dziwne byc nie musi. check gasnie po wlaczeniu silnika a widac po obrotomierzu ze nie pracuje. Jak cos to podstawowy interfejs do obd2 mam przy sobie i z samym silnikeim przez elm327 powinienem sie polączyc (z reszta juz niestety nie)
Pzdr
PanAdol
--
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lut 17, 2012 18:39   

Ona(kontrolka check engine) gaśnie po kilku kilkunastu sekundach od włączenia - nie wierze że przed każdym zdjęciem wnętrza właściciel przekręcał kluczyk od nowa, poza tym z tego co kojarzę kontrolka ta pojawia się razem z kontrolką świec żarowych i razem z nią gaśnie - a tu świeci się jedna.
 
 
 
Tommek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 151
Skąd: Przemyśl / Kraków



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 11:13   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75230
tu jest temat z tym Roverem i jest wyjaśniona sprawa z checkiem bo mnie też to zmyliło :P
 
 
panadol 



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Magdalenka



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 12:54   

Bylem. Widzialem. Jezdzilem, ogladalem.
Wlasciciel barrrdzo wporzadku - przemily sprawia wrazenie szczerego i chyba faktycznie tak jest. Nie bylo problemu z jazda testowa. bylem tez na pobliskiej SKP.
Silnikowo mechanicznie - raczej wszystko ok. do wymiany koncowki drazkow ewentualnie w przyszlosci wahacze. hamulce amorki wszystko ok. silnik tez wporzadku. pedal sprzegla troche wysoko "stoi" na puszczonym sprzegle ale bierze normalnie i dziala dobrze wiec to raczej tylko sprawa jakiegos ogranicznika przy samym pedale.
blacharsko : przednie prawe drzwi wymieniane i lakierowane. w okolicach przy slupku przy progu na dole tez cos poprawiane bylo. zrobione raczej dobrze. od spodu jakis tam prostowan nie widac. z tylu z prawej strony tez cos bylo lakierowane - tylni blotnik tam gdzie widac te wgniecenie - byc moze nawet wstawiony kawalek nowej blachy - tego juz dokladnie nie wiem
ogladalem te auto tez od spodu i szczerze mowiac troche zglupialem...
Zglupialem poniewaz widze ze ogladany przeze mnie wczesniej w Otwocku egzemplarz mial wsumie podobne spawy/zabezpieczenia na belkach. w tym Otwockim napewno bylo cos kombinowane(procz tego spawu widac ze wahacze i elementy zawieszenia byly swiezo wymienione, no i reakcja handlarza tez byla jednoznaczna) ale byc moze pospieszylem sie z osadem ze spawany z dwoch co zasugerowal kolega mechanik...
Wracajac do egzemplarza z Krakowa - odpuscilismy narazie. dziewczyna przejechala sie tez autem kawalek i jednak silnik TD w tym aucie nie przypadl do gustu. Mowie ze kwestia przyzwyczajenia ale jednak bedziemy szukali dalej egz w benzynie bez wiekszych przygod.

[ Dodano: Nie Lut 19, 2012 12:54 ]
Witam ponownie
Nie chce juz zakladac kolejnego tematu wiec pisze tutaj.
"pochwale" sie ze ogladalem jeszcze jeden egzemplarz w berlinie i chcialem zapytac o jeszcze 2szt w PL.

Berlin
http://tinyurl.com/6r7kzrj
Mailowo udalo sie wytargowac cene na export 2500eur wiec cenowo ok...
Na miejscu znajomy przy okazji byl jednak juz nei tak ok. pojazd wrosniety prawie w ziemie. stoi tam napewno z poltora roku. w srodku zniszczony, ulamanych troche plastykow. korozja - na tylnej klapie przy zamku prawie dziura. od spodu wszedzie podrdzewiale. uruchamiamy silnik - oczywioscie z aku rozruchowego. po 20sek mefczenia, jakis strzalach w dolot - odpalil. fakt pracowal dosyc ladnie. ladowania brak - alternatore nie zyje. check engine sie pali - mozliwe ze od zamalego napiecia na ecu. chcialem sie jeszcze targowac ale te chamy dopiero zauwazyli ze jeszcze fahrzeugschein gdzies sie im zapodzial...

Lublin
ktos zna ten egzemplarz albo moze mieszka obok ?
dzwonilem to tez podobno juz z rok stoi
http://otomoto.pl/rover-s...-C17457278.html

Leszno - wielkopolskie
http://otomoto.pl/rover-2...-C22060845.html
j/w ?
coprawda mial byc 3 drzwiowy ale jakbybyl dobry... te 1.6 troche kusi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Rover 25 STREETWISE.
Vasili25 Chcę kupić ROVERka 1 Sro Lip 25, 2012 07:30
szoso
Brak nowych postów Rover 25 Streetwise
Dudek Chcę kupić ROVERka 5 Pią Kwi 15, 2011 08:39
Dudek
Brak nowych postów rover 25 streetwise
andrzejowy Chcę kupić ROVERka 4 Pią Gru 24, 2010 17:11
Markzo
Brak nowych postów Rover streetwise
do oceny
sknerko Chcę kupić ROVERka 3 Pon Kwi 19, 2010 15:47
azer
Brak nowych postów Rover Streetwise 2.0 101 KM
Tucholek93 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Paź 30, 2014 09:37
Tucholek93



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink