Typ: GTi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1993
Witam wszystkich, moi drodzy mam problem z moim Roverem, odpalam rano jak jest zimny to falują obroty w zakresie od 200-1300, jak trochę złapie temp. to obroty są powiedzmy stabilne, natomiast jak ruszam na zimnym silniku bardzo mocno szarpie jak się zagrzeje jest lepiej ale do ideału mu brakuje, pomóżcie bo już mi ręce opadają.
Ostatnio zmieniony przez wojtas133 Pią Lut 17, 2012 12:55, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 12:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompę paliwa jest ok dalej nie wiem , słyszałem że mogą mieć jeszcze wpływ świece i moduł zapłonowy ale tylko tak słyszałem...
Cały układ zapłonowy jest też podejrzany.
Swiece, kable WN, kopułka, palec , cewka (nie wiem dokładnie co będzie u Ciebie, bo masz prawdopodobnie silnik Hondy).
Te elementy się po prostu zużywają i silnik może pracować nierówno, szarpać itp,bo czasem któryś cylinder (lub kilka) nie odpali - a wtedy oczywiście obroty również mogą falować, będzie mieć mniejszą moc lub nawet zgaśnie.
Na początek sprawdź więc w jakim stanie są świece i przewody WN, albo kiedy były ostatnio zmieniane. Jeżeli są stare to wymiana nie zaszkodzi.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pią Lut 17, 2012 14:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie wiem dokładnie co to znaczy, ale na pewno zjawi sie ktoś bardziej zorientowany w Hondach. Sądząc po roczniku i modelu na 90% masz silnik tej firmy, bo 1.6 od Rovera pojawiły sie około roku 1995.
No to już coś jeszcze 10%, natomiast tak: przewody wyglądają na nowe ale... wyglądać mogą, nie wiem jak je sprawdzić, co do świec jutro podjadę i kupię klucz bo niestety tym co mam nie odkręcę gdyż wpust jest dość wąski a świece bardzo nisko obsadzone między wałkami.
tak mam sprawny i działający przy okazji. A jutro po pracy jadę do garażu i będę się bawił przy aucie ew. relację zdam już po... a A tak przy okazji jeśli z wrocka są jacyś miłośnicy tych aut i są klubowiczami to chętnie mogę pomóc w kwestii dachu nad głową dla auta przy ewentualnych naprawach - to tak na marginesie
A tak przy okazji jeśli z wrocka są jacyś miłośnicy tych aut i są klubowiczami to chętnie mogę pomóc w kwestii dachu nad głową dla auta przy ewentualnych naprawach - to tak na marginesie
\
Są są miłośnicy, zapraszamy na spoty Więcej w dziale spotów lokalnych.
Niedziela minęła w garażu tj: wymieniłem filtr powietrza, sprawdziłęm świece, wyczyściłem styki w aparacie zapłonowym, wyczyściłem przepustnicę i dalej szarpie, choć jest delikatniej żwawszy, ale... już opadam z sił i tak mi się wydaje że może to jednak być pompa paliwa lub coś co ma związek z zasilaniem paliwa, bo na zakrętach przy większym przechyle pojazdu zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. Co Wy na to?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum