Wytrzymałość paska rozrządu
Autor
Wiadomość
szoso
Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 20:08
Remigiusz napisał/a: chętnie kupie inny modyfikowany pasek
załóż sobie łańcuch
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 20:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kadzaf
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Remigiusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 20:22
szoso , Myślałem o tym ale jak zrobić do tego smarowanie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pływak
Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 1918 Skąd: PPL Rover 200
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 20:23
Gatesa to chyba wszystkie są "wzmacniane" przynajmniej w katalogu nie widzę żadnych innych
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Brt
mgz insz.
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 21:08
W Vaderze na swoim pasku (nie wiem jakim), zrobiłem ponad 80kkm i pewnie jeszcze ze 20kkm bym zrobił ... więc jak widać nei ma na to żadnej reguły
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Alexi
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 584 Skąd: Przejdź do mapy Rover 45
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 21:29
Ja mam DAYCO jak dotąd zrobiłem nań trochę ponad 10 tys. Ale jak tylko znajdę czasu to zajrzę do niego.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
des
Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 23:21
sobrus napisał/a: Ale prawdopodobieństwo ze strzeli tańszy niż droższy wzmacniany jest większe.
Skąd pewność, że wzmacniany jest rzeczywiście wzmacniany?
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
sobrus
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 1525 Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 07:39
No to można sprawdzić porównując wzmacniany i nie wzmacniany model tego samego producenta.
Ale tym tropem skąd pewność że opony zimowe są faktycznie zimowe?
kadzaf
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 09:26
sobrus napisał/a: Ale tym tropem skąd pewność że opony zimowe są faktycznie zimowe?
Na suchym ,na zakretach nawet juz przy 40tu powinny skomlec
Co do całej histrii z paskami to , że niemiła niemiła niespodzianka spotkała Krzysia i Remiego to uwazam za zwyklt przypadek ,na iles sztuk pasków jest trafia sie wadliwy no i akurat ich zaszczyt siegnał aby byc w takiego posiadaniu.
Zobaczymy jak Oni pojedza troche i czy znów spotka ich powtórka z rozrywki.
slax
Klubowicz
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 2054 Skąd: Kamienica Szlachecka Rover Coupe
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 13:06
kadzaf napisał/a: Na suchym ,na zakretach nawet juz przy 40tu powinny skomlec
ja pierdziu, to ja na letnich smigam
_________________ R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190
Raptile
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 13:20
ja mam GATES , to zaczynam szukac innego silnika
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
xtek
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 14:08
Odkad kupilem swojego R, zrobilem nim ponad 120000km. Ja rozrzadu nie wymienialem jeszcze xD Nawet myslalem ostatnio ale kasy ni mo.
bociannielot
Moderator
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 15:44
xtek , do SDi masz za 650 w górę za silnik, piszę tak żebyś nie musiał potem pytać na forum za ile silnik
kadzaf
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 16:02
xtek napisał/a: Odkad kupilem swojego R, zrobilem nim ponad 120000km. Ja rozrzadu nie wymienialem jeszcze xD Nawet myslalem ostatnio ale kasy ni mo.
Ja tez jestem skąpiec .po 80k wymieniłem same 2 paski contitecha i sobie cieka ,a co ma być to będzie .
bociannielot napisał/a: xtek, do SDi masz za 650 w górę za silnik, piszę tak żebyś nie musiał potem pytać na forum za ile silnik
W tej cenie kupi sie silniczek
_________________ jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
xtek
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 17:31
bociannielot napisał/a: xtek , do SDi masz za 650 w górę za silnik, piszę tak żebyś nie musiał potem pytać na forum za ile silnik
Nie musze pytac na forum, umiem obslugiwac allegro.
A roznica miedzy 450 za rozrzad a 650 sa silnik nie jest zbyt wielka
Firq
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 1598 Skąd: Pleszew
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 19:23
450 rozrzad + założenie 250 zł = 700 zł
600 silnik + przezbrojenie wymontowanie starego i założenie z odpaleniem 800 - 1000 zł = 1400 -1600 wiec różnica jest spora
Sugeruje sie cenami w dobrych zakładach zawsze jak ktoś sie czuje na siłach to sam może to zrobić wtedy różnica niewielka
_________________ 60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ