nie ma osobnego modułu od immo. Jest tylko centralka alarmu i komputer wtrysku, który odłącza co trzeba jak nie dostanie sygnału od centralki, że został użyty pilot.
Jakbyś trochę poszukał to byś to już dawno wiedział.
Sprawdź najpierw czemu nie masz prądu w różnych miejscach, to pewnie i rozrusznik zadziała.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Znalazłem
Jest przepalony bezpiecznik 80A Nawet mi do głowy nie przyszło żeby szukać w tych bezpiecznikach
bo praktycznie jest to nie do przepalenia....
Tabliczka mówi, że jest to bezpiecznik odpowiadający za: "BATERY"
Macie jakieś pomysły co mogło "strzelić"?
Kable, przewody i inne sprzęty między akumulatorem, a skrzynką
nie są odizolowane, ani nie stykają się nawet z masą...
Może jest jakiś moduł, skrzynka, która mogła się zjarać.
... nie mam już pomysłu gdzie jeszcze zacząć grzebać...
Na włączonym zapłonie mostkując kabelkiem - zaczyna spawać
musi być gdzieś grube zwarcie plusa akumulatora do masy samochodu.
Sprawdź wszystkie podejrzane miejsca np wiązkę tylnej klapy. Jak nie znajdziesz to sprawdzaj dalej
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Znalazłem
Jest przepalony bezpiecznik 80A
Nawet mi do głowy nie przyszło żeby szukać w tych bezpiecznikach
bo praktycznie jest to nie do przepalenia....
A widzisz Marc-in, pisałem wyżej abyś sprawdził wszystkie bezpieczniki.
Tak jak pisze sTERYD, sprawdź wiązkę klapy, bo to przez nią głownie wariuje elektryka w aucie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum